Nagyon jó híreket kaptam.
Suzuki ts-r 125-ösöm szervízben, beállt a váltó. Nos 3hét után felhívnak, hogy nagy-nehezen sikerült szétbontaniuk, mivel a lánckerékhez legközelebb lévő fogaskerék tört el. Akasztott meg belül mindent. A motorban lévő léptető-villák közül 1 hegesztve volt, ami eltört, és a másik 2-őt sem ártana cserélni. A lánckerék tengely megsérült, ezért cserélni kell. Aztán mondták, hogy a főtengelyt sem ártana kicserélni, és akkor már csapágy, és dugó csere is kell. Ez így kb. 200e-ben megállna. Ami tartalmaz: 45e munkadíj, 2 fogaskerék, léptető villák 45e. Főtengely generál 35e. Lánckerék tengely 35-50e közt.
Ezt így egy kicsit sokallom. Szerintetek?
Suzuki ts-r 125-ösöm szervízben, beállt a váltó. Nos 3hét után felhívnak, hogy nagy-nehezen sikerült szétbontaniuk, mivel a lánckerékhez legközelebb lévő fogaskerék tört el. Akasztott meg belül mindent. A motorban lévő léptető-villák közül 1 hegesztve volt, ami eltört, és a másik 2-őt sem ártana cserélni. A lánckerék tengely megsérült, ezért cserélni kell. Aztán mondták, hogy a főtengelyt sem ártana kicserélni, és akkor már csapágy, és dugó csere is kell. Ez így kb. 200e-ben megállna. Ami tartalmaz: 45e munkadíj, 2 fogaskerék, léptető villák 45e. Főtengely generál 35e. Lánckerék tengely 35-50e közt.
Ezt így egy kicsit sokallom. Szerintetek?
de ha már igy kérdezed,akkor exc300rol és a 2trackos wr 450röl katinthatnál párat