Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém enduro és mégsincs
lehet rá rakni...
csönd, enduros volt külön nekem
hát bazz, ez kurva ügyes hogy végig hugyozta Los Angelest én a helyébe Londoba meg odaszarnék mindenhova......
reklámozzuk MO-t....
hátttt..... crossosnak kicist gyengus vot crosson holvan a fordulatszámérö meg a km/h ora?
pszt most mindenki olvas és fábryt néz
nya mizu?mindenki rá van kattanva a Fábry show ra?Meg a nővérkékre?
remélem tecceni fog igyis
Éjjel 1kor megállsz az üres pusztán,a csendet a motor alapjáraton forgása töri meg. Gumimelegítés után beálsz, szemüveg le kizársz egy világot és belépsz egy másikba csak a fordulatszámmérőt látod 1 sebesség kattan fordulat 9500-ra és rajt.. első kerék kicsit levegőben a kuplunggal játszol h ne essen le 9500 alá a fordulat majd nyéll 12500-nál kettes iszonyatos hang a kerék folyton pörög,ráfeszited térdeid és könyököd a vázhoz és a tankhoz igy szinte egybenősz a géppel,a szántás tiszta középen hasitasz villámgyors 3-as 12500-nál, utána 4-es 5 majd 6, erősen koncentrálsz körbenézel a műszereken,de csak 2 van, kmóra kiakadt,fordulatszámmérő 11500-nál,de tudod hogy rosszul mér, vizhőmérsékleted optimális, rezonál a gép és iszonyat hangja van,allig birod egyenesben tartani, a kerék még folyton csak kapar kapar, sikí­tasz a sisakodban,hogy kurvajó,örömöd leí­rhatatlan,arcodon mosoly,adrenalin szinted maximumon ez eltart egy pár másodpercig majd jobb csuklód visszaengedi a gázt.. Lassí­tasz majd kövér gázfröcsökkel váltasz vissza élvezed legszívessebben még tizet váltanáll vissza . Megálsz a puszta kijáratánál, motor alapjáraton megy ,hogy keringesse a vizet a rendszerben majd 1 perc múlva leállí­tod.. Pattog az izzó kipufogó és féktárcsa,benzingőz és a szintetikus olaj illata keveredik,leülsz a motor mellé buko le,remeg kezed,lábad az adrenalintól,sóhajtasz egy nagyot,majd elordítod magad:aztaqrvaéletbe ilyen nincs tiszta az ég kellemes 25 fok van és boldog vagy, eltelik 5 perc sisak fel, power alatt hazagurulsz szépen örömittasan...
mindneki a Fábry n csorgatja a nyálát?
na átirom
nagyon jó
pfff
jajj, ezt a Somát hogy nem bírom
énis ugy emlékszem hogy joe z de ezt stopietől szedtem
lehet hogy nem, de úgy emlékszem Ő írta....olvastam már az tuti....
ja lehet, én stoppie iwiwjéről szedtem
átirhatom...
Joe-Z(remélem jól irtam), írta még régebben nem?
kurva jo crossos nincs
ezt most találtam:
Éjjel 1kor megállsz az üres utcán,a csendet a motor alapjáraton forgása töri meg. Gumimelegítés után beálsz, plekó le kizársz egy világot és belépsz egy másikba csak a fordulatszámmérőt látod 1 sebesség kattan fordulat 9500-ra és rajt.. első kerék kicsit levegőben a kuplunggal játszol h ne essen le 9500 alá a fordulat majd nyéll 12500-nál kettes iszonyatos hang befekszel,sisakod koppan a tankon és ráfeszited térdeid és könyököd a vázhoz és a tankhoz igy szinte teljesen elbújsz a gép idomai mögött lámpád messzire világit,az út tiszta középen hasitasz villámgyors 3-as 12500-nál, utána 4-es 5 majd 6, erősen koncentrálsz körbenézel a műszereken kmóra 160 nál táncol a fordulatszámmérő 11500-nál vizhőmérsékleted optimális, rezonál a gép és iszonyat hangja van sikí­tasz a sisakodban,hogy kurvajó,örömöd leí­rhatatlan,arcodon mosoly,adrenalin szinted maximumon ez eltart egy pár másodpercig majd jobb csuklód visszaengedi a gázt.. Lassí­tasz majd kövér gázfröcsökkel váltasz vissza élvezed legszívessebben még tizet váltanáll vissza . Megálsz az út szélén a motor alapjáraton megy ,hogy keringesse a vizet a rendszerben majd 1 perc múlva leállí­tod.. Pattog az izzó kipufogó és féktárcsa,benzingőz és a szintetikus olaj illata keveredik,leülsz a motor mellé buko le,remeg kezed,lábad az adrenalintól,sóhajtasz egy nagyot,majd elordítod magad:aztaqrvaéletbe ilyen nincs tiszta az ég kellemes 25 fok van és boldog vagy, eltelik 5 perc sisak fel, power alatt hazagurulsz szépen örömittasan...
Csö Emberek.
Azta,de komoly nem egyszerű a csávesz...nahh mentem Fábryt nézni... jóéjt mindenki
énis ,,vettem a lapot"... de haggyuk
majd irom a nevét hogy ki az