Nos nálam ez a motorfék nem igazán működik mert ugye 2ütemü és azon nem sok motorfék van Nekem úgy áll a pedál ahogy kijött a gyárból de majd holnap teszek fel fotokat ha akarod
Tulajdonképp, azért teszik féknélkül, mert egy gázvisszavétellel, gyorsabbban tudnak fékezni a hátsókeréken. Mivel nagyobb a köbcenti, nagyobb a motorfék, és ugye a lánc nem csak előre tud hajtani, hanem fékezni is tud.
A kérdésem, vagy inkább kérésem, hogy majd ha tudsz lökj, már fel egy fotót, a fékpedál állásáról. Mert amikor csizmában mocizok, nagyon kényelmetlen a fékezés, akárhová állítom. Ráadásul alig érzem a pedált. Egy idő után akaratlanul is megszokom, akkor már valami normális beállítást akarok megszokni. Thx.
Ja és itt írtad hogy "gyúrj manualra" Legutoljára meg a szüleim tűztek ki elém célt...köszönöm de megoldom magam! Nem sértődtem meg abszolút csak nem éreztem jogosnak a kiokositást..
Nos szerintem aki nagyköbcentis motoron nem mahinál fékkel holtpont környékén az vagy bolond vagy erőből egykerekezik...de mégsem mert aki erőből 1kerekezik az nem holtpont környékén teszi....Azért a bickli egykerék meg a motor 1kerék nem ua.(nem lebecsülésből mondom)!Mások az erőviszonyok a sebbesség és a súlyból adodó tehetetlenség..
Nem mondtam hogy lehet gyúrni meg ilyenek. Csak hát te ezt így vetted. Szomorú, hogy egyből a rosszindulat jön le a szövegemből. Legközelebb megpróbálok precízebben fogalmazni. Valószínű te többet tudsz ilyen téren, én meg másban vagyok jobb. Csak azért írtam, mert bringázok sokat, aztán ott a manuál az alap. Mivel láttam motorost aki megcsinálta, gondoltam felvetem. Meg alapból csak annyit kérdeztem, hogy a gázkarral machinálsz-e holtpont környékén, mert ugyancsak mások, nagyobb köbcentis motorokkal, egykerekezéskor, csak és kizárólag a gázkart használják. Függetlenül attól, hogy mennyire vannak a holtponttól.
Ha hajtóműről beszélünk: Hivatalosan 10W40 de, eléggé sokmindent rak6cc bele. Ahogy olvasgattam a neten, 20W50-et a melegebb időkre. De nem értek hozzá csak ezt találtam a neten, talán jó kiindulási pont. Csávóka azt írja hogy ha elkezd fagyni akkor a 10w40 jobb. Viszont ha jól tudom vannak olajok amik nagyon tág hőmérsékleti tartományban képesek jó kenést biztosítani. Amúgy a totalbike.hu motordoki archívumában, vagy a totalcar.hu olajdoki archívumában biztos találsz kielégítő infót.
Nem!! Mindennel lehet 1kerekezni!! És senkinek nem becsülöm le a motorjaátDE: Akkor ne gyere ilyen flegma szöveggel hogy "lehet gyúrni bla bla" Majd ha töltessz fel 1 videót amin olyan szinten nyomod mint én akkor beszélhetünk..És nem vagyok elszálllva magamtól mert nem tartom magam sztríítfájternek mert ezek alapdolgok!! Csak az mondja meg nekem a frankot aki nálam TÖBBET tud...
Kona Cowan DS :D meg Umf Hardy Steel Team 1 és még van egy Polar-X a sarokban. Egy Fujitsu Siemens AmiloP1518 lapi, egy AMD64 3000+ pc, ja meg egy régi suzuki ts125r.
Amúgy most jön a a rész, hogy azt irod nekem: menymá a szarodda, még egykerekezni sem lehet? Vagy mi? Én csak célt akartam eléd kitűzni.
Amikor gáz nélkül, testsúlyáthelyezéssel tartod holtponton a motort. Lejtőn könnyebb megtanulni. Van egy srác, aki le is állítja a motort, és úgy tolja keréken. Valami közepes köbcentis speedgépen. Csak egyszer láttam, de fél perc kellet mire leesett, hogy nem bőg a motor
A kérdésem, vagy inkább kérésem, hogy majd ha tudsz lökj, már fel egy fotót, a fékpedál állásáról. Mert amikor csizmában mocizok, nagyon kényelmetlen a fékezés, akárhová állítom. Ráadásul alig érzem a pedált. Egy idő után akaratlanul is megszokom, akkor már valami normális beállítást akarok megszokni. Thx.
Én is azt fogok venni, csak a legújabb ts 250 x et ami nem ts 250 x hanem rh 250 x (ugyanaz mindkettő)
Amúgy most jön a a rész, hogy azt irod nekem: menymá a szarodda, még egykerekezni sem lehet? Vagy mi? Én csak célt akartam eléd kitűzni.