Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos nálam ez a motorfék nem igazán működik mert ugye 2ütemü és azon nem sok motorfék van Nekem úgy áll a pedál ahogy kijött a gyárból de majd holnap teszek fel fotokat ha akarod
sebesség 1 b ezt magamnak írtam
Tulajdonképp, azért teszik féknélkül, mert egy gázvisszavétellel, gyorsabbban tudnak fékezni a hátsókeréken. Mivel nagyobb a köbcenti, nagyobb a motorfék, és ugye a lánc nem csak előre tud hajtani, hanem fékezni is tud.
A kérdésem, vagy inkább kérésem, hogy majd ha tudsz lökj, már fel egy fotót, a fékpedál állásáról. Mert amikor csizmában mocizok, nagyon kényelmetlen a fékezés, akárhová állítom. Ráadásul alig érzem a pedált. Egy idő után akaratlanul is megszokom, akkor már valami normális beállítást akarok megszokni. Thx.
Akkor jó
ÉN TÉNYLEG nem kaptam fel a vizet na..
Nem tudom mért kapod fel a vizet, ez csak egy tanács volt.
Ja és itt írtad hogy "gyúrj manualra" Legutoljára meg a szüleim tűztek ki elém célt...köszönöm de megoldom magam! Nem sértődtem meg abszolút csak nem éreztem jogosnak a kiokositást..
Nos szerintem aki nagyköbcentis motoron nem mahinál fékkel holtpont környékén az vagy bolond vagy erőből egykerekezik...de mégsem mert aki erőből 1kerekezik az nem holtpont környékén teszi....Azért a bickli egykerék meg a motor 1kerék nem ua.(nem lebecsülésből mondom)!Mások az erőviszonyok a sebbesség és a súlyból adodó tehetetlenség..
Nem mondtam hogy lehet gyúrni meg ilyenek. Csak hát te ezt így vetted. Szomorú, hogy egyből a rosszindulat jön le a szövegemből. Legközelebb megpróbálok precízebben fogalmazni. Valószínű te többet tudsz ilyen téren, én meg másban vagyok jobb. Csak azért írtam, mert bringázok sokat, aztán ott a manuál az alap. Mivel láttam motorost aki megcsinálta, gondoltam felvetem. Meg alapból csak annyit kérdeztem, hogy a gázkarral machinálsz-e holtpont környékén, mert ugyancsak mások, nagyobb köbcentis motorokkal, egykerekezéskor, csak és kizárólag a gázkart használják. Függetlenül attól, hogy mennyire vannak a holtponttól.
Teccik érteni???
Ha hajtóműről beszélünk: Hivatalosan 10W40 de, eléggé sokmindent rak6cc bele. Ahogy olvasgattam a neten, 20W50-et a melegebb időkre. De nem értek hozzá csak ezt találtam a neten, talán jó kiindulási pont. Csávóka azt írja hogy ha elkezd fagyni akkor a 10w40 jobb. Viszont ha jól tudom vannak olajok amik nagyon tág hőmérsékleti tartományban képesek jó kenést biztosítani. Amúgy a totalbike.hu motordoki archívumában, vagy a totalcar.hu olajdoki archívumában biztos találsz kielégítő infót.
Nem!! Mindennel lehet 1kerekezni!! És senkinek nem becsülöm le a motorjaátDE: Akkor ne gyere ilyen flegma szöveggel hogy "lehet gyúrni bla bla" Majd ha töltessz fel 1 videót amin olyan szinten nyomod mint én akkor beszélhetünk..És nem vagyok elszálllva magamtól mert nem tartom magam sztríítfájternek mert ezek alapdolgok!! Csak az mondja meg nekem a frankot aki nálam TÖBBET tud...
Jó az a suzuki
Én is azt fogok venni, csak a legújabb ts 250 x et ami nem ts 250 x hanem rh 250 x (ugyanaz mindkettő)
Mért van szegény Magellán a sarokban? Ha nem kell nyugodtan lerakhatod itt nálunk
Kona Cowan DS :D meg Umf Hardy Steel Team 1 és még van egy Polar-X a sarokban. Egy Fujitsu Siemens AmiloP1518 lapi, egy AMD64 3000+ pc, ja meg egy régi suzuki ts125r.
Amúgy most jön a a rész, hogy azt irod nekem: menymá a szarodda, még egykerekezni sem lehet? Vagy mi? Én csak célt akartam eléd kitűzni.
sziasztok.2005-ös suzuki drz400e enduro motorban milyen olajat kell tenni tudja valaki.mindig szervízben szerelték!előre is köszönöm az infot!
Milyen géped van?
Ezért írtam, hogy lejtőn könnyű tanulni. Mert ami sebességet elvesztesz, azt visszanyered a lejtőn való haladásból.
de ahhoz h faszát manuálozzon valakia ahoz meg nagy sebesség is kell,,,,,60-70meg holtponton már elég gáz szerintem...
Tényleg neked milyen géped van?
Nézd má meg a videóm gyerek Leérintem a rencámtáblatartót negatívba! Kettesbe képes vok lefulladnia levegőbe ha nem húzom a kuplungot...
Amikor gáz nélkül, testsúlyáthelyezéssel tartod holtponton a motort. Lejtőn könnyebb megtanulni. Van egy srác, aki le is állítja a motort, és úgy tolja keréken. Valami közepes köbcentis speedgépen. Csak egyszer láttam, de fél perc kellet mire leesett, hogy nem bőg a motor
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy van vkinek tapasztalata Suzuki DR350-el? Nézegettem egy párat és elég jónak tűnik és lehet Akorl jogsival vezetni
Manual az nem automata!! Amúgy nem tom..
Aha