Egy évben 4-5-ször Én is le szoktam menni Szombathelyre. A haverom Vépen lakik. Ha ugyan arra a bazi nagy kanyarra gondolunk akkor az tényleg kurva jó. Top speedel lehet venni. Majd 2km-es. Utána meg 2km egyenes út. Aztán az út végén jobbra kb.200m van a körforgalom igaz?
Blanka 750-esével már mentem 60km-t. De most átalakítom neki, a Gsxr750 topicban megtalálod a tervet.
Ják felé még engem se kerültek el.
1-szer a Hornettel arrafelé lenyomtam 1 Gsxr750-es csávót, jó az a kis motor, majd meglátod.
Ki lehet simán kerülni azzal is a nagyokat. Kám elötti balos hosszú íven Gsxr1000 is kipipálva.
Pedig az 1 gyors kanyar, bár a csóka kezdő volt.
Amúgy 1-szer lemértem, a fateleptől- Ják első tel. fülkéjéig, megfordulás, vissza a fatelepig: 6 perc volt.
Szerinted? Ma 9 után megyek a Zentaihoz polírozni nem nézel ki dumálni?
Nemtudom, bent van már az összes tartozék a Kovinál.
Öhömm. Hát, valamiből meg kell élniük . De azért még megpróbálom lehúzni egy sisakkal . Igazából hitel szempontjából nekem tökmindegy,a kamat úgyse lesz kevés, de ez van. Mikor láthatunk újra az utakon, Rajmund? Úgy vélem, a Hornettel már a nagyobb gépeknek is konkurencia leszek, eddig a 250-es Mz-vel a Ják-Szombathely útvonalon naggyon kevesen nyomtak le. Amúgy a Hornet gyári órájában mennyi km van?
Akkor 1m.-ért veszed, plusz az átirás. Az kemény. El se merem mondani mennyiért vette be tőlünk.
100-at keresett rajtunk. 1,05mft, meg a banki jutalék, nem sok az már 1 kicsit? Mikor előlegeztétek le?
Yeti Race után hétfőn délelött? Mert engem akkor hívott, hogy beveszi 900-ért.
Hoppá, sok volt a sör, a helyesírás már nem megy.Egymillió48ezerért volt bent, az átírást meg fizetik. Hitelre veszem, úgyhogy 50-100ezer különbözet nem számít az árban. Jó megfigyelő vagy, tényleg a Gabiéknál készült a kép. Kb 3 éve szomorítom őket, ha arra jársz, biztos tud rólam pár jót mondani. Amúgy motoros körökben Poppernek szólítanak.
Igazság! Köszi! És csak 19 éves! Ez a kép nem a Zentianál készült?
Nem te akarod megvenni a csajom volt Hornetjét a Kovinál? Mennyit kér érte pontosan?
Szerintem vegyen Dukit az, akinek kicsi a farka, hogy egy japán géppel is király legyen csupán tudásával, stílusával. Mert mindenki tudja, hogy a japánok tudják a legjobban összerakni a dolgokat. Minek Öhlins villa, ha ha nem profi versenyző vagy és nem egy századot akarsz lefaragni az idődből? Utcára parasztvakítás! Ne hagyd magad Rajmund!
Anyád az analfabéta tapló! Ha nem érdekel a "kutyaugatás" miért szólsz bele? És itt a PONT.
Csicseri hozzászólása volt a leg értelmesebb mostanába, szóval akkor csak Joe venne Dukit csajozni ebben az egész országba.
Halkan jegyezném meg, hogy ez a topic itt még mindig a Ducati 1098 nevet viseli.
S akárhogyan is olvastam, sehol sem találtam a megnevezésben más motorra utalást. Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy itt nem kell egy fél mondatnyi vakogásnak sem "elhangoznia" sem gixxerről, sem másról. Mi több, még térdkoptatásról és a csajozásról sem. Ahogy visszaemlékszem, mindegyikhez van külön, erre a célra rendszeresített rész.
S ha már sikerült mindenkinek elküldenie az anyjába az analfabéta tahót, javaslom essék szó arról is, amiért a fórum témája létrejött... A legszívósabb baktériumok is berohadnak majd, ha az érdekeltek, azaz a Ducatisok le sem szarják a kutyaugatást...
Ducit pont ugyanaz az embercsoport vesz mint bármilyen mást motort, talán egy kicsit nagyobb a
létbiztonságuk. Legalábbis az én ismeretségemben így van. Meggyőződésem, hogy nem műmájerek vesznek ducit, általában megfontolt döntés eredménye. Sokadik motor után lesz belőle Ducati!
Nem véletlen talán az sem, hogy az első Duci után a vásárlók 70%-a ismét Ducit vesz, ezt az eredményt a járműiparban senki nem tudja überelni.(a BMW is csak 52%-ot tud felmutatni)
Szerintem a motorok elenyésző százaléka kerül pályára és ha itt figyelembe vesszük az eladási statisztikát miszerint, a Suzukinak egy típusából többet eladnak, mint a Ducati összes típusából, akkor már csak ezrelékekben mérhető azok száma, akik kiviszik a Suzukit pályázni. Tehát közöttük lényegesen több a műmájer és a lámpától lámpáig gyorsuló "egy szál pólós" Szúnyog Rambo kockára kopott gumival.
(gyorsan meg szeretném jegyezni, ezeknek mind kötelezővé tenném a nyílt napok rendszeres látogatását, hogy fogalmuk legyen hogy hol kezdődik a motorozás)
A lényeg: sokkal több csajozós Suzuki fut kis hazánkban, mint csajozós Duci. Bár szerintem a nők 80%-a meg sem tudja különböztetni a motorokat.
A kanyarodásról meg tényleg nincs mit beszélni vagy igazolni ég és föld a kettő
üdv.
Ilyesmibe nem akartam belemenni, épp az elöbb írtam, hogy térjünk inkább vissza a motorokhoz,
de úgylátszik túl naív voltam, mert te a nagyarchoz, segfejséghez, hozzáveheted a sudribunkó taplót is.
Szerintem inkább a te anyádat dugja 1 Gixeres, és a nődet is? "bocs"
Hát ezt kár folytatni.
Az enyémen csak a lábtartó ért le, a régi 93-ason meg az olajcsövek amik 2 oldalt az olajhüttőt és a blokkot kötik össze, meg a könyök hegesztése 1-szer. sps! Arc, és okoskodás. Tudtam, hogy ebbe belekötsz. Inkább térjünk vissza a motorokhoz.
Szedd össze magad,nagyon szétestél,látom már az olvasással is gondjaid akadtak.Most megint lealáztad magad.Én bírom a hülyéket de téged már sajnállak,javaslom keress fel egy dilidokit.Vagy lehet hogy aki kúrja a nődet annak ducatija van,valószínűleg innét fúj a szél.( bocs)
térdkoptató nem jelent semmitse, énis lerakom akár 10fokos dölésnél a térdemet is, és megyek kb 30-al, szal erre nemlehet alapozni.. inkább a blokkoldaldeknit mutasd. Az szokott leérni gixereken a 2kanyarban ringen :)
Aha... szóval 10%-al jobb motoros Corser Baylisnél? Ezt írtad. Mi ez a düh? Nem bírod a kritikát? Persze... mutogatom, még nem cseréltem ki, mert nincs rá pénzem. Nem is értem miért álsz szóba ilyen csórókkal, te Ducattis. Ja hogy a 620-as M olyan szar, hogy még a koptatódat is le tudod rakni róla? Ezzel reklámozod magad? Azthittem a motor teljesítménnyel nincs összefüggésbe a kanyarsebesség, de te ezt is biztosan jobban tudod, Ducatihoz nem csak arc jár, hanem ész is? Ugyanolyanok vagytok mint a HD-sok. Azt hiszitek a tietek a világ legjobb motorja. Persze mindíg tisztelet a kivételnek.
Ezt a ducatit ki vesz ki nem? Témát szerintem évekig lehetne folytatni!
Az a barátom akivel a legtöbbet motorozok neki ducatija van egy 749 és csak is kizárólag azért vette mert a kanyarokért él. Tavasztól őszig minden délután irány visegrád! és egyszer se azért mentünk valahová hogy gizduljunk. Neki ráadásnak a farok idomja egyszemélyes és pont azért hogy ne kelljen senkit se vinni max néha a barátnőjét. A kanyarban sohanem fognak a japók olyan jótulajdonságokal rendelkezni mint az olaszok! Még nállam is jelentkezik a 125-ösök közt is, egy nsr meg nézném mikor kerülki Jah és miden anyagi erőmmel azon leszek hogy egy 748-ra ülhessek mert a barátom se könnyen szerezte meg a magájét! Szóval az vesz ducatit aki tényleg megszállott és egy életre elkötelezte magát a motorozás mellett
Nekem ez a véleményem a témáról
Ha a corseres témából az jött le neked hogy Corser nem tud motorozni akkor nem én vagyok a szerencsétlen.Több olyan motoros ismerősöm van aki M.o élvonalában vannak de nálad sokkal szerényebbek( nagy arc).Te a tavalyi gumit megtartod mutogatni?A térdkoptatómat meg lerakom egy 620-as monszteren is.Le csak te járatod magadat de folyamatosan.
Énis ismerek olyat, aki vett 1 GSXR-t, csak városba használta, gizdázásra, összetörte 1 csomószor mert csatornafedélbe rakta le kerékről, stb, és eladta. Azóta se volt neki más. De kerekezni azt tudott.
Ják felé még engem se kerültek el.
1-szer a Hornettel arrafelé lenyomtam 1 Gsxr750-es csávót, jó az a kis motor, majd meglátod.
Ki lehet simán kerülni azzal is a nagyokat. Kám elötti balos hosszú íven Gsxr1000 is kipipálva.
Pedig az 1 gyors kanyar, bár a csóka kezdő volt.
Amúgy 1-szer lemértem, a fateleptől- Ják első tel. fülkéjéig, megfordulás, vissza a fatelepig: 6 perc volt.
Szerinted? Ma 9 után megyek a Zentaihoz polírozni nem nézel ki dumálni?
Nemtudom, bent van már az összes tartozék a Kovinál.
100-at keresett rajtunk. 1,05mft, meg a banki jutalék, nem sok az már 1 kicsit? Mikor előlegeztétek le?
Yeti Race után hétfőn délelött? Mert engem akkor hívott, hogy beveszi 900-ért.
Nem te akarod megvenni a csajom volt Hornetjét a Kovinál? Mennyit kér érte pontosan?
Motorozni pedig csakis DUCATI
Csicseri hozzászólása volt a leg értelmesebb mostanába, szóval akkor csak Joe venne Dukit csajozni ebben az egész országba.
Halkan jegyezném meg, hogy ez a topic itt még mindig a Ducati 1098 nevet viseli.
S akárhogyan is olvastam, sehol sem találtam a megnevezésben más motorra utalást. Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy itt nem kell egy fél mondatnyi vakogásnak sem "elhangoznia" sem gixxerről, sem másról. Mi több, még térdkoptatásról és a csajozásról sem. Ahogy visszaemlékszem, mindegyikhez van külön, erre a célra rendszeresített rész.
S ha már sikerült mindenkinek elküldenie az anyjába az analfabéta tahót, javaslom essék szó arról is, amiért a fórum témája létrejött... A legszívósabb baktériumok is berohadnak majd, ha az érdekeltek, azaz a Ducatisok le sem szarják a kutyaugatást...
Ez a topic továbbra is a Ducatiért van és PONT.
w1ll1 te vagy itt a józanság szigete!
Ducit pont ugyanaz az embercsoport vesz mint bármilyen mást motort, talán egy kicsit nagyobb a
létbiztonságuk. Legalábbis az én ismeretségemben így van. Meggyőződésem, hogy nem műmájerek vesznek ducit, általában megfontolt döntés eredménye. Sokadik motor után lesz belőle Ducati!
Nem véletlen talán az sem, hogy az első Duci után a vásárlók 70%-a ismét Ducit vesz, ezt az eredményt a járműiparban senki nem tudja überelni.(a BMW is csak 52%-ot tud felmutatni)
Szerintem a motorok elenyésző százaléka kerül pályára és ha itt figyelembe vesszük az eladási statisztikát miszerint, a Suzukinak egy típusából többet eladnak, mint a Ducati összes típusából, akkor már csak ezrelékekben mérhető azok száma, akik kiviszik a Suzukit pályázni. Tehát közöttük lényegesen több a műmájer és a lámpától lámpáig gyorsuló "egy szál pólós" Szúnyog Rambo kockára kopott gumival.
(gyorsan meg szeretném jegyezni, ezeknek mind kötelezővé tenném a nyílt napok rendszeres látogatását, hogy fogalmuk legyen hogy hol kezdődik a motorozás)
A lényeg: sokkal több csajozós Suzuki fut kis hazánkban, mint csajozós Duci. Bár szerintem a nők 80%-a meg sem tudja különböztetni a motorokat.
A kanyarodásról meg tényleg nincs mit beszélni vagy igazolni ég és föld a kettő
üdv.
de úgylátszik túl naív voltam, mert te a nagyarchoz, segfejséghez, hozzáveheted a sudribunkó taplót is.
Szerintem inkább a te anyádat dugja 1 Gixeres, és a nődet is? "bocs"
Hát ezt kár folytatni.
Az a barátom akivel a legtöbbet motorozok neki ducatija van egy 749 és csak is kizárólag azért vette mert a kanyarokért él. Tavasztól őszig minden délután irány visegrád! és egyszer se azért mentünk valahová hogy gizduljunk. Neki ráadásnak a farok idomja egyszemélyes és pont azért hogy ne kelljen senkit se vinni max néha a barátnőjét. A kanyarban sohanem fognak a japók olyan jótulajdonságokal rendelkezni mint az olaszok! Még nállam is jelentkezik a 125-ösök közt is, egy nsr meg nézném mikor kerülki Jah és miden anyagi erőmmel azon leszek hogy egy 748-ra ülhessek mert a barátom se könnyen szerezte meg a magájét! Szóval az vesz ducatit aki tényleg megszállott és egy életre elkötelezte magát a motorozás mellett
Nekem ez a véleményem a témáról