A Tricolornak az S változat az alapja, kapja a racing-arany színű vázat és kerekeket , a tricolor fényezést és hozzá a carbon Termignonit is elektónikával és sportszűrővel. Ezért van a 790 ezer Ft felár az S verzió 6,2 milliójához képest.
Közben rájöttem: mégsem olyan jó dolog ez a Data Recording!
Képzeljük csak el. Közúti ellenőrzés. Elég ugrik a szerv egy laptop-pal és aszongya:
- Aggya csak ide a DDA-t!
Rádugja a gépre, megnézi a grafikonokat:
- Aha, száguldozunk,száguldozunk? Na ide a jogosítvánnyal!
ÁÁÁÁ .. ez nagyon gyönyörű ebben a színben IS Bár elég tré ez hogy 1 millkóval többe kerül .... ez olyan mint a kocsiknál a metál fény 300-al többe kerül közben meg semmivel sem drágább megcsinálni mint egy sima fényezést...
Kik próbálták ki a P.Ringen???
Lehet, hogy a SB magazinos csávó annyira zsír?
Vagy csak a P.Ringen annyira hideg volt.
De csak alátámasztotta az állítását a Pirelliman.
Szerintem csak 1-2 mm-rel orra kéne állítani, és már jó is lenne.
MEGÉRI???
Főleg Joenak!
1millióval drágább a trikolor???
Az olaszoknál a fehér, és a zöld festék ilyen drága?
Á, nem olyan drága 5.100.000-
De akkor már inkább ne filléreskedj, vedd meg az "S"-t, nem sokkal drágább 6.200.000-
Vagy ha nem tetszik ez a szín akkor ott a Tricolor 7 millióért. :)
Ez egy faszság hogy mászik ez eleje kanyarban ... jobban kell húzni a gázt és nem fog , vagy nem kell eltekergetni a futómű beállításait. Magyarországon hárman próbálták ki a PRingen az 1098S-t: egy versenyző, egy újságíró és egy "amatőr" versenyző. Egyikük sem panaszkodott a futóműre ... mindegy.
Nem, szerintem félreérted. A DDA bennt van az ülés alatt. Mész egy kört, aztán kiveszed, zsebrevágod, otthon pedig vagy ahol akarod mint egy pendrive-ot bedugod a gépbe és leolvasod az értékeket.
USB-csatlakozós Data Recording (DDA)
betolod a gép mellé a szobába és már kész is:)
na jó egy laptoppal... egyébként ez egy igazi elegáns megoldás. ah joe-z mondaná, igazi unikum egy gépen. ez tecc...
Nna, elolvastam a SBKmagazinban a menetpróbát. Azért ez mekkora szopás, hogy elutazik az újságíró Dél-Afrikába erre a tesztre aztán félidőnél megszakítják mert elkezd szakadni az eső. :)
Ment itt a vita a kanyar közben vándorló első gumiról. Na ez állítólag azért van mert így a gumi teljes felületét ki tudják használni, ezért is emelték meg az övmagasságát.
Ami tetszett, hogy sikerült lenyomni a szárazsúlyt 173 kg-ra meg a kis extra kütyük is: az USB-csatlakozós Data Recording (DDA) amit én csak fekete doboznak neveznék, vagy az IMMO-kódos (kulcs nélküli) indítási lehetőség.
Ami nem volt szimpatikus az csak a digitális fordulatszámmérő.
Úgy ahogy a híreknél, itt is csak 20 hozzászólás lenne, hogy hú de szép! Ott is már 103-nál jár.
Én pl. nem a sok paripától bátorodtam fel a K5-ösnél, hanem a fullos futómű miatt.
Nem vagyok még 1 vén pali, de már 3 haverom halt meg, ebből 2 motorbalesetben.
És nemrég majdnem énis, csak mert nem vettek észre.
Képzeljük csak el. Közúti ellenőrzés. Elég ugrik a szerv egy laptop-pal és aszongya:
- Aggya csak ide a DDA-t!
Rádugja a gépre, megnézi a grafikonokat:
- Aha, száguldozunk,száguldozunk? Na ide a jogosítvánnyal!
Mert az S-es változaton "sima" ducatis kipu van
Lehet, hogy a SB magazinos csávó annyira zsír?
Vagy csak a P.Ringen annyira hideg volt.
De csak alátámasztotta az állítását a Pirelliman.
Szerintem csak 1-2 mm-rel orra kéne állítani, és már jó is lenne.
MEGÉRI???
Főleg Joenak!
1millióval drágább a trikolor???
Az olaszoknál a fehér, és a zöld festék ilyen drága?
De akkor már inkább ne filléreskedj, vedd meg az "S"-t, nem sokkal drágább 6.200.000-
Vagy ha nem tetszik ez a szín akkor ott a Tricolor 7 millióért. :)
Most úgy őszintén Magyarországon ki fogja ezt használni?
És a hátsó az ami /55-ös lett, de nem az mászik.
betolod a gép mellé a szobába és már kész is:)
na jó egy laptoppal... egyébként ez egy igazi elegáns megoldás. ah joe-z mondaná, igazi unikum egy gépen. ez tecc...
Ment itt a vita a kanyar közben vándorló első gumiról. Na ez állítólag azért van mert így a gumi teljes felületét ki tudják használni, ezért is emelték meg az övmagasságát.
Ami tetszett, hogy sikerült lenyomni a szárazsúlyt 173 kg-ra meg a kis extra kütyük is: az USB-csatlakozós Data Recording (DDA) amit én csak fekete doboznak neveznék, vagy az IMMO-kódos (kulcs nélküli) indítási lehetőség.
Ami nem volt szimpatikus az csak a digitális fordulatszámmérő.
Én pl. nem a sok paripától bátorodtam fel a K5-ösnél, hanem a fullos futómű miatt.
Nem vagyok még 1 vén pali, de már 3 haverom halt meg, ebből 2 motorbalesetben.
És nemrég majdnem énis, csak mert nem vettek észre.
Nem tudom ezt a képet láttátok már!?
Az 1098 tankját ábrázolja, mellyel már rég elárulták a 848 szériát!
- Már várom a 848-at - pont megfelelő ellenfél lesz a japi 600-asoknak!