Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jeszkesz mejt vissza tejek!!!
Szeva Teso!

Semmi extra!Gondoltam,dumalok egy kicsit a regi haverekkel!Veled?
Hali! Gizy
szerinted minek van nagyobb eséje: hogy én alkatrésznek használom a motorod vagy,
hogy te felülj rá
Hello mi!?

40.000-t tekertem az elso Monsterembe minden hiba nelkul!Allitolag a mai napig tokeletesen mukodik!(2 eve adtam el)


Csics,skype???
Szia drusza, mi újság?
Koszonom szepen,igyekszem csinositani!
Hi!
996 os jól hangzik azt hiszem nekem is olyan van a gépemben (tehát van remény )
Z 750 ,Z1000,SV650,SV1000 Ezekkel mind mentem nem csak 5 perc próba erejéig.A z-nek olyan az eleje mint a kocsonya,az sv meg 210 fölött úgy kóvályog mint gólyafos a levegőben.A többi japán speed gép csodálatos futóművel rendelkezik,a legpontosabb futóműve a 999-nek van.Tudok egy nyolcvanakárhányezer kilómétert futótt 996-ot m.o-n.
nekem is van ilyenem
Halli mindenki!
Ovodas! nekem ha a felétt elmenné már nagyon boldog lennék.
Én a szervizét a Monsternek nem tartom drágának, de kiváncsi lennék más véleményére is?
üdv.
Szép a vasad Gizi!
Nem kell ö¶sszefosni magad nem fog otthagyni......

Az Alfát nem is mertem emlí­teni Azokban a kategóriákban ahol az Alfa a modelljeivel jelen van ott mindenhol a leggyönyörűbbbb, legszenvedélyesebb autó³!!

A Marea amivel járok (a képeim közt láthatod) abban most már lassan 180 ezer van 80-nal vettük anno. Csak gyári Selénia olajat kapott világ életében, hidegen soha nem lett hajtva szóval az alapvető dolgok be lettek tartva és még egyszer sem hagyott ott!!!!!!!!!!! Egy dl olajat nem eszik, 7 litert fogyaszt átlagban , akasztja a 220-as kmórát ami egy 1.6-os motortól nagyon jó³, gyönyörű a hanggja, semmi füstöt nem ereget. Minden elektromos rendsze működik az autón és NEM ROHAD sehol sem!!!!!!! Szóval mindenre rácáfol mint amit a nagyon sok okos ember 30 éve majmol az Olasz autókról!! Megtanultak az Olaszok is minőséget gyártani még ha ez sok embernek is fáj!!!!!
Hello mi!?

Szerintem szep es meg fordul is!Szerintem!
Hy mindenkinek!
csicseri!
Na igen, a szerviz igényről, és a költségeiről ne is beszéljünk.
A firkász, hogy menyire béna, az 1 dolog, nem saját tudásához hasonlítja a Dukit,
hanem a többi motorhoz, és ha ahoz képest rosszabb, akkor azt írja.
Azért ilyen hülyeséget ne képzelj már, hogy a nagyok megveszik az ujságírókat!
sps996!
Melyik motort dicsérték, amivel szerinted még egyenesben se lehet menni?
Joe!
Láttam az új Bravot "öreg", de nekem a 159-es sokkal jobban tetszik.
Nekem is Fiat-om van, csak a motorok szállítása miatt, félek is, hogy össze fossa magát, pedig új.
Elötte 1 Nissan-om volt, 300ekm-nél adtam el, hibátlanul, pedig nem kíméltem.
A Toyoták tényleg jellegtelenek, de akkoris azok a világ legmegbízhatóbb autói.
Ennek az amerikai mókusnak a Monster900 motorjában 121,746 miles volt.
194793km
szerintem még mindíg azzal jár...
Igy van
Jo a japán de az OLASZ SZEBB!!!
Hali!
Én is ezt mondom és vallom!
Nekem soha semmi komoj bajom nem volt a Duci val, és hidel vehettem volna japánt de mem mvettem
üdv.
Mit ér a megbízhatóság szenvedély nélkül????? Nézzél rá egy Toyota Corollára!!! Egy semmilyen idejétmúlt design, semmi izgalom, semmi sportosság. Dög unalom az egész. Láttad már az új Bravót öreg??? Szerintem te is tennél a megbízhatóságra (ez így hülyén hangzik mert a mai Olasz autók teljesen megbízhatóak) és szívesebbe ülnél egy dögös, izgalmas, gyönyörű autóban mint egy szürke Toyotában.
Ennyi erről nem is kell vitázni. De azért h lásd feldobok 3 képet egyet a Corolláról egyet a Bravo belsejéről illetve kívűlről. Nics miről beszélni OLASZ design barátom
Például én nem kébzelek semmit csak kúrvára szeretek motorozni a dukival.Tavaly még megvolt a gixerem de azt meg nem győztem anyagilag (pályázás),pedig kúrva jó volt.Utcára nem kéne semilyen speed motor.A szuperbájk magazinban meg olyan japán naked meg sporttúra motorok futóművét dícsérik amivel még egyenesben se lehet menni nem hogy kanyarban.Kilóg a lóláb,a találomra odabiggyesztett teljesítménygörbékről nem is beszélve.Lásd S4RS,Akrapovic vagy Arrow.
Hali!
Félre ne érts! Én nem láttam még Ducatit amely meg tett volna 100.000 km. de Suzukit igen! ez sok mindent számomra megmagyaráz. De az sem igaz amit a szaklapok írnak, hogy mekkora nagy sz*r .
Valóban volt egy időszak a nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején mikor csak szemetet gyártott de ezek az idők elmúltak (remélem). állandóan azt olvasom és mint ítéletként azt hallom másoktól hogy ku*va szervízigényes és, hogy drága a szervíz. De mihez képest?
Meg ez az ár-érték arány, na ettől meg kiráz a hideg! A tesztelő csóka aki megkapta a motort jó esetben 2 napra, majd Ö megmondja nekem mit ér meg.
Egy cikken belül írja "a forma szinte örök" majd egy oldallal odébb "a dizánja régies" hát remek szakújságíró vagy, hogy a Monster nem dönthető, és lemászik az ívről. Az meg sem fordult az agyában, hogy lehet hogy Ö a béna. A lényeg amit ebből ki szerettem volna hozni, hogy itt is a pénz beszél meg az eladási statisztikák, és a kicsik ritkán adnak pénzt az újságnak.

Természetes tisztában vagyok azzal, hogy a japánok messze meghaladják tekhnikailag az európai autó-, motorgyártókat.
Én nem tartom a világ legjobb motorjának sok kis okból sem, de ez hosszú lenne.
( csak egyszer egy nyílt napon mentem kipufogó nélkül,.Magas fordulaton gyengébbnek éreztem, de a hang kárpótolt!)
üdv.
Á, csak azért szarozták mert volt aki már kipróbálta és ők mondták, hogy a pályán teszt közben, durva kanyarban, nagy sebességnél mászik az eleje. De ezt már átbeszéltük, olvass vissza. Vagy ezt:
Az tény, hogy a japán technikát, és minőséget se autóban, se motorban nem fogják utolérni az európaiak. Szebbek drágábbak mindíg lesznek, de jobbak nemnagyon. Ahogy a Fiat szarabb a Toyotánál, úgy a Duki is a Hondánál, v. a Suzukinál. A német ADAC is elismeri minden évben, hogy még mindíg a Japán autók a leg megbízhatóbbak. És a motoros szakujságíró se véletlenül írta le, hogy "Duki minőség? Köpjünk 1 jó nagyot." Nekem pl kurvára tetszik 1 olyan csinosítgatott kék-fehér S4R mit a tied, pláne dobok nélkül, ( ezt dobok nélkül is használod, vagy csak átmeneti állapot? )de azt sose mondanám, ahogy ti képzelitek, hogy az a világ legjobb motorja.
Halli!
Engem az élet rá kényszerített már a második ducatira is és még remélem rá fog egy párra
Egyszer szeretném ha nem egy Suzukis mondaná meg milyen szar a Duki. Ha nem egy Dukis írná le mekkorát csalodott benne!
üdv.
( halandó még nem ült a 1098 de már minden honnan azt hallom, hogy szar de persze ezt sem ducatistól)