Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jelentkezzen, akinek 1098-asa van, leelőlegezte vagy záros időn belül tervezni egyet!
Nem értem ezt a 9-es dolgot... Akkor a 749-el mi a helyzet? Csak azért, mert a legjobb közép kategóriás sportgép (szerintem). Egyébként a 999 is jó gép volt, csak kicsit túlsúlyos...javascript:smile(document.frmmsg.body,"09");docum ent.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.bod y,"09");document.frmmsg.body.focus()
Dehogy értek veled egyet
Akkor miről fogunk vitázni kihal a 1098 fórum
Nem vagyok hittérítő csak az utolsó 3 hónapban 3 ismemrősöm feküdt kórházban igaz autóbaleset miatt ( minden gyorshajtásból adódott) és egy pedig örökre eltávozott 10 nappal ezelőtt.
Én nem akarok annyi összetört motort/motorost látni mint 2006-ban ezért fékezem itt a népet..... Nem is fékezni kell csak észhez téríteni. Tudod lehet h pont nem téged de nagyon sok embernek elveszi az eszét ez a sok lóerő és bevállal olyanokat amikor egy kis hiba és vége. Ez amit mondtál h "halhatatlan vagyok" na ez a legrosszabb. Bár szerintem te csak poénból írtad, gondolom téged is hazavárnak elég sokan.
Állítólag azért, mert az olaszoknál a 9-re végződő számok szerencsétlenséget hordoznak. Például 999... Igy aztán hiába 1099 cm3 valójában, lecsaltak egyet a babona miatt. Komoly?
Na, most már láttam róla több képet is. Egyre jobban tetszik a forma, főleg majd ha lesz feketében
(ha valaki tud ilyen fotót, az sürgősen tegye be ide).
Már csak egyet nem értek: miért 1098? Egy cm3-vel több!
Joe!
Mi vagy te, valami önkéntes rendőr? Vagy valami hittérittő,
aki meg akarja téríteni a csutkásokat, hogy lassabban?!
Különben is én halhatatlan vagyok!
És ezekszerint a többivel amit írtam, egyetértesz.
Egyenesen lehet... Keressél pár kanyart!
nem akarom, de attól még uncsi egy tempó:)
Csak soha ne forduljon elő veled olyan mint velem Bence!!! Amikor 160-nál kanyar után 10 méterre megragadt a Sp és allig tudtam összeszedni úgy beszitált az eleje. Na azután elgondolkoztam egy két dolgon. Az első az volt h 2T motort soha többet el is adtam egyből a másik h megpróbálok "visszavenni" bár ez ugye nagyobb motornál még ráadásul kurva nehéz is Sv-nek a 150 az nagyon laza szinte nem is hallod a hangját Bár mondjuk a 2T az más eset alul semmi állandóan stiften kell menni
ahh én oyan qrvára unom már bazz azt a tempót:)
Hát ha neked közúton a 140-150 lassú akkor ott már baj van barátom. Akkor már fél lábbal a sírban vagy bármi történik. Nem nevezném lassú gurulásnak
tényleg mondtam milliót.
jó gatya vagyok
sok volt az tény.
szóval ne vitázzunk mert semmi értelme (legalábbis én már k.rv.ra unom)...
bocs motormárka
Mindegy Rajmund hagyjuk... Nem vagyunk egyformák (senki nem az) ez így jó ezért olyan sokszínú az emberiség. Ezért lehet választani ennyi féle motormára közül, ennyi motortípus közül. Mindenki megtalálja a magának megfelelőt.
Gószt!
Bocsi Gószt, és CBR-je! Szóval a K5, csak pályára való?
Az összes teszt azt í­rja,hogy a K5 az arany középút, utca és pálya közt.
Ha ZX10R-t írtál volna akkor igazad lenne.
Tyt!
Olvasd el mégegyszer amit i­rtál! ( 1millio ) és én azt í­rtam, hogy hallottam ilyet!
Joe!
Hát akkor mi a motorozás rengeteget tapasztalt barátom, ha nem az,
hogy legurulni az Adriára,vagy nyiltnapokon pályázni, vagy a szerpentineken csapatni?
Vagy lassan gurulni a Balcsi körül mint a chopperesek, hogy jól megbámulhasson bennünket mindenki?
Hát kösz ez nem az én stílusom.
A 600-as, 750-es, 1000-es GSXR-ről meg ne akarj már nekem előadást tartani!
Nem szoktam 200-al menni városba, inkább 1 keréken!
És a csajom nem pólóba nyomja hanem proekos túradzsekibe, és nem mögöttem, hanem saját motorján.
A magyar autósokkal kapcsolatba viszont igazad van.
Az SV, a V2 miatt nyomatékos? Igen, de 1 soros motor nem az?
6.-ban 80-ról rátekerve szerintem a nagygixi otthagyná az SV-t lazán.
6.-ba szoktál előzni? Nekem volt 1-szer úgy, hogy beértem a 8-ason 10-12 motorost, kimentem balra,
visszaraktam 2.-ba és az egész csapatot gyertyába kerültem el. Szerinted?
Sajnálom a haverodat Joe, az én legjobb barátom is már 8 éve halott.
Balu!
Egy 600-as V2-est, egy 20 éve, 100 ló feletti gépekkel motorozó pali kiismer 15 perc alatt.
De aki 1 CBR 600 F-ről ül fel egy 190 lovas versenymotorra,
az még 1 hónap mulva is csókolomot fog köszön neki!
A tartó meg a kamera már megvan,már csak min.15 fokos aszfalt kell.
kiváncsian várok tőled egy iyen kimotorozós onboardot valameyik pályán:) de megteszi egy durva szerpentin is:)
Nem gyenge ő se,bőven elég nekem.de minél erősebb annál jobb!
Nem 300-al tépek,csak jó érzés gyorsulgatni,erőből mocizgatni.A gixerben sok energia van,amit nem tudsz kihasználni,a TL-t azért ki lehet motorozni.
Nem akarok bele szólni.. de azért Rajmund kimondtad az igazságot:
"Ha csak 1-szer próbáltál ki 1 ilyen GSXR-t, nem tudodmeg, hogy milyen"
akkor te honnan tudod milyen a monster??
Nemond azt h gyenge a TL
lehet neked 200 lovas motorod is,ha tudod fejben kontrolálni,hogy mit csinálsz.Viszont megdögölhetsz egy 14 LE-s robogón is akár a Te akár a másik hibájából.
Kell(ene) a 180 LE! Nem kell mindíg stiften húzni,viszont baromi jó érzés,hogy rengeteg erőt uralsz.Én sokat mentem K1 gixivel,kimotorozhatatlan egy "sima" utcai motorosnak,de k...va jó!!!!!
hát rajmund lehet nem leszel te hosszú életű.

nálam a 2007es év csak a köridőről fog szólni minden más mellékes

Joe egyébként szerintem lazán ki lehet hozni azt az SV-t pályára, e-ringen 1000es CBF-ek meg az iyen 10 éves sportmocik is vannak akkorák mint az SV-d, és hát karcolnak rendesen:)
Rajmund még egyet. Volt egy nagyon jó ismerősöm nagy motors volt 750-es Gixxerrel. Jol tudott a gyerek motorozni de állat volt mindenhol stift aztán egyszer egy nagyi elnézett valamit és úgy kikanyarodott elé ahogy kell. A gyerek egyből ottmaradt. És mennyi ilyen van 1 szezon alatt. Még mindig azt mondod megéri a 180 lovas motor???
Haggyad Rajmund mindent jobban tud mindenkinél és mindenkinél okosabb.

Majd idén többet nézem a langlovagok.hu-t mikor látom meg trepnire törve a motorját a nagy vagánynak.