Továbbá miről beszélünk, még jó, hogy nem fikázod le a Rolls Royce-omat, mert sokkal olcsóbban megvetted a Phaetonodat, ami még jobban is megy, mint a 3 tonnás nehezék. (Tiszta hülyék ezek az angolok, nemde?)
:)
Jaaj Joe, te már megint miről beszélsz? Tudom, te társaságba az árával dicsekednél.
Semmi szükségem vele dicsekedni, mert az én társaságomban mindenki tisztába van a motorokkal.
Pár lóerő? Ember! Itt 30-45 HP-ról van szó! És a tökös gyerek igenis felviszi pályára az ilyen motort,
Hisz oda is való! Ott a motorozási tudásodat is fejleszthetnéd, és lehet, hogy még a csajaid is buknának rá, ha eltünik a 3 cm majrécsíkod. A mazsolák, divatmajmok, vesznek motort csajozni,
vagánykodásra, hobbinak, magamutogatásra, te is ilyen vagy? Nekem a motorozás az életem,
és aki divatból veszi, vagy mert csak megteheti, az az én szememben 1 nulla, az nem motoros!
Nemtudom te hogy vagy vele Rajmund de engem nem bánt az , hogy társaságban nem tudom azt mondani 180Le a motorom mert akkor faszább gyerek leszek mint a többiek.
Ez szerintem a Ducati vásárlók 90%-ra igaz mert nagyon jól tudják , hogy van erősebb motor az ezresek közt mint az ő 1098-uk de nagyon nem érdekli őket az a pár lóerő különbség és a vásárlók fele az életében nem fog elmenni pályázni a Ducatiával mert nem érdekli és amúgy sem foglalkozik ezekkel a gyerekes dolgokkal mint az enyém 20 lóerővel erősebb meg fél másodpercel jobb a Pannóniaringen pfff..... Ezeket a motorokat sikerorintált, pénzes emberek, üzletemberek, tehetős családapák, Olasz motormániások, dizájnőrültek veszik szórakozásnak, hobbinak, szabadidejük eltöltésére, csajozásra, vagánykodásra és nem köridőhajhászásra meg stiften menni az utakon... érsd már meg és hagyd már abba, mert egyre szánalmasabb amit itt összehordasz!
Bele, bele, legaláb annyira érdekel mint a HD-k. Apropó sps996...
Miért ne hasonlíthassak össze 2002-es Ducatit, 2005-ös Suzukival?
Talán kapott azóta 30 lovat? Hát nem, ugyanis a 2003-as, 04-es, még hurkább.
Csupán toleranciából hasonlítottam össze a leg erősebbel, ha 40 ló hiányzik, azt írom,
az még csúnyábban veszi ki magát, pedig a 2003-04-esre az igaz.
Csatlakozom, teljesen igazad van...
Nagyon szép volt, 1 könnycseppet is ejtettem, nem ám, ez csak vicc volt.
De látod, ezeknek csak az az ember, akinek a motorja árcédulája 5 milkó felett volt.
Annyi biztos, hogy ahány motor és motoros annyi féle megközelítése van magának a motorozásnak. Van ki jobban el van eresztve zsével van ki nem, van kit nem érdekel az 1000-es sportmotorján a centis rinyacsík/majrécsík, van aki túragéppel riogatja a sportgépeseket. Ezt mindenki láthatja saját szemével a közutakon. Elég vegyes a felhozatal. A’sszem mindegyikünk szeret motorozni. Van aki nem csak mint mozdulatok művészete szereti a motorozást, hanem az azzal együtt járó feelinget is. Mindenki tudja egy Öhlins villa, egy karbon sárvédő elég jól mutat bármilyen sportmotoron. Elég flancos holmik, de nyálcsorgatós darabok az biztos. A formavilág meg egy más téma, de ez sosem volt a Ducati gyengesége. Mindezek együttesen adják a Ducatik egyedi feelingjét. Többet látnak benne mint egy bonyolultan összecsavarozott vasat. Mert több is! Egy GSXR sosem lesz több egy nagyszerű gyors motornál. Nem fogod nézegetni az első villádat, vagy a vázat vagy de fasza hogy kilátszik a hengerfej, míg a Dukit igen. Igen drágák. Ezt a többletet, egyediséget meg kell fizetni. Az ilyen dolgok megfizetése sosem ésszerű és racionális. Kinek mi éri meg. Már maga a motor vásárlása és tartása sem ésszerű legtöbbünknek a mai világban! Még is van! Autóm meg nincs. És?
Hy balaqee!
Nem akarom ezeket meggyőzni, inkább csak igen, unalmamban.
De azért az az 5 milla igencsak távol áll az R-es 8 millájától, és a HP is, csak fordítva.
Bár Nm-ben elég jó, csak ne lenne annyira hullámos.
jano!
Mert elütött 1 hülye picsa autóval, te barom. De ha olyan jól ismersz, szerintem ezt is tudod.
Úgylátom a tartalomba te se tudsz belekötni, a helyesírás meg ahogy jön, verem neki,
nem olvasgatom vissza, de nagyobb problémád ne legyen, és az értelmet inkább hagyjuk,
a stílust meg aztán pláne.
Lássuk csak - ha már megszólított a szombathelyi kórházak üdvöskéje - ( Hm... tényleg, miért is kerülhetett oda... lehet, hogy a professzionalismusa miatt ? )
Szóval.... :
Kezdjük az alapoktól, hiszen azok is hiányosnak látszanak, "itt - ott"....
A "rajta" szó 2 "a" betűt tartalmaz, a "legkirályabb" egybe írandó, akárhányszor is került leírásra, a "mindig" szóban kizárólag rövid "i" magánhangzó szerepel, "utána" egyetlen "n" betűvel helyes ( talán a keze remeg az idegességtől ) , a "hányni" szó egyes harmadik személyű alakja a "hány", mindez "ik" nélkül, mert még mindig nem ikes ige, a "fajta" továbbra is pontos "j"-vel működik ( ez volt talán a legnagyobb gáz a sorban ) , olyan apróságokról, mint ékezetek, írásjelek már nem is beszélve.
Elgondolkodtató.... egy írástudatlan analfabéta vajon még miért nem halt éhen a mai világban ?
No, sebaj... majd tanítgatjuk. Írni is. Esetleg még jómodorra, értelemre, stílusra.
Merthát... úgy tűnik, eddig nélkülözni volt kénytelen mindezt...
Rajmund! Ezzel a frocsogos hozzaallassal biztos nem fogsz meggyozni ebben a topikban senkit. Bocs hogy igy belepofazok, mert amugy kb egyetertek veled. Marmint azzal kapcsolatban hogy egy gixxer boven eleg tudassal rendelkezik. De nem vagyunk egyformak, amiert neked a legjobb valasztas a gixxer, nem lehet mindenki ugyanezen a velemenyen. Nekem is egy olyan motorra van szuksegem amit olcson tudok birotkolni, es eltartani. A fennmarado penzbol pedig rengeteget tudok motorozni. De ha valakinek szivugye hogy Ducatija legyen, es ki tudja erte kohogni az 5-6 milllat, majd utana ugyanugy marad penze motorozni, hat tegye. Nem ertem miert kell itt a pofajaba maszni folyamatosan. Vagy csak kostolgatod itt a nepet unalmadban?
Mas.
Mennyivel kevesebbet adnak egy mornal motorhoz kepest a Ducatival? Ne csak a loeroket szamolgasd. Nezd meg az 1098S/999s verzioban milyen villa es rugostag van. Ezeket meg a gyari felnit rakd bele a gixxeredbe es maris 5milla fele kacsingatsz. Bizony benne van az anyag a Ducatikban, ez tagadhatatlan. Igaz meg ugy is draga de ilyen a marka, es ugy nez ki el is lehet adni. Mashogy kozelitik meg a vasarlokat mint a japanok, es ezzel nincs is szerintem semmi gond. Az persze mas kerdes hogy azt az Ohlins futomuvet ki is kellene tudni hasznalni, maskulonben max disznek van benne a motorban. Gondolom nem sejtem roszsul, hogy kevesen jutnak el erre a szintre...
Itt próbálom elmagyarázni, hogy mennyivel kevesebbet adnak 1 normál motorhoz képest,
és majd pont vennék 1 ilyet mikor kiröhögöm? Volt 3 milkóm, és megvettem rajt a világ leg királyabb motorját, a leg királyabb kategóriából, 2005-ben, ami még mindíg a leg királyabb, ha utánna olvasnál,
mert csak erre vágytam, és ennyi.
Úgy látom janot is az bántja, hogy 1 valog pénzért vett 1 olyat amiből hiányzik legalább 40 paripa.
Csak hogy tudd sose kéne a szarod, az árából a 180 lovas Gsxr mellé vennék 1 SuperMoto-t,
( Tudod egyánltalán mi az? Vagy te is azok közé tartozol akik divatból motoroznak? És mást nem ismernek a piroson kívül? ) és még mindíg maradna tuningra, és pályanapokra.
És ha valaki hányik valamitől, vagy azok beképzelt tulajaitól, tisztelet a kivételnek, az még nem azt jelenti, hogy vágyik is rá. Vagy szerinted a motorosok között 2 falyta ember van, akinek van Dukija, a másik meg szeretne venni?
Üdvözlet mindenkinek. Azaz.... majdnem mindenkinek.
Ismét erre járva azt tapasztalom, hogy a kétforintos lumpenproletariátust nem hagyja nyugodni saját nyomora.
Na, persze, érthető a vernyogás, hiszen ez itt az internet díjon kívül gyakorlatilag ingyen van. Így azért mégis van olyan hely, ahol hangot adhat szánalmasságából adódó hőbölgésének...
Sajnos, kedves Ducati kedvelő motoros társak, tudomásul kell venni, hogy minden, ami ingyen van, oda az alja ember is befészkelődhet. A gyakorlat azt mutatja világszerte, hogy ezen humanodroidok kirekesztése leginkább úgy lehetséges, ha elérhetetlenné teszik számukra azt, ahová nem valók. A Ducatival már ez megtörtént....még ha az internetes fórumokkal még nem is... :)
20 Lóval? A leg kajakabb ott a 998R/S 135 HP-el.
A GSXR 1000 K5 meg: 165! Dukisoknak csak: !
Tehát 30 HP különbség! De van olyan 999, amelyik 40-el is elmarad!
Az ereje miatt akár tanuló motornak is jók lennének, csak az ára miatt nem.
Itt nem arról van szó. Savanyú a szőlő mi, nagy úr az irigység, a felébe se kerülő Suzuki 20 lóval többet domborít, erre volt irigy az aki ezt a görbét rajzolta? Szánalmas. És a Dukik görbéje, na hát az aztán tényleg röhelyes. Mint a hullámvasút. Ajánlom figyelmedbe, 1 kis továbbképzés gyanánt: [L=www.akrapovic-exhaust.com]
http://www.ducati.hu/temp/duca...
Ajanlom mindenki figyelmebe!
:)
Semmi szükségem vele dicsekedni, mert az én társaságomban mindenki tisztába van a motorokkal.
Pár lóerő? Ember! Itt 30-45 HP-ról van szó! És a tökös gyerek igenis felviszi pályára az ilyen motort,
Hisz oda is való! Ott a motorozási tudásodat is fejleszthetnéd, és lehet, hogy még a csajaid is buknának rá, ha eltünik a 3 cm majrécsíkod. A mazsolák, divatmajmok, vesznek motort csajozni,
vagánykodásra, hobbinak, magamutogatásra, te is ilyen vagy? Nekem a motorozás az életem,
és aki divatból veszi, vagy mert csak megteheti, az az én szememben 1 nulla, az nem motoros!
Ez szerintem a Ducati vásárlók 90%-ra igaz mert nagyon jól tudják , hogy van erősebb motor az ezresek közt mint az ő 1098-uk de nagyon nem érdekli őket az a pár lóerő különbség és a vásárlók fele az életében nem fog elmenni pályázni a Ducatiával mert nem érdekli és amúgy sem foglalkozik ezekkel a gyerekes dolgokkal mint az enyém 20 lóerővel erősebb meg fél másodpercel jobb a Pannóniaringen pfff..... Ezeket a motorokat sikerorintált, pénzes emberek, üzletemberek, tehetős családapák, Olasz motormániások, dizájnőrültek veszik szórakozásnak, hobbinak, szabadidejük eltöltésére, csajozásra, vagánykodásra és nem köridőhajhászásra meg stiften menni az utakon... érsd már meg és hagyd már abba, mert egyre szánalmasabb amit itt összehordasz!
Miért ne hasonlíthassak össze 2002-es Ducatit, 2005-ös Suzukival?
Talán kapott azóta 30 lovat? Hát nem, ugyanis a 2003-as, 04-es, még hurkább.
Csupán toleranciából hasonlítottam össze a leg erősebbel, ha 40 ló hiányzik, azt írom,
az még csúnyábban veszi ki magát, pedig a 2003-04-esre az igaz.
Nagyon szép volt, 1 könnycseppet is ejtettem, nem ám, ez csak vicc volt.
De látod, ezeknek csak az az ember, akinek a motorja árcédulája 5 milkó felett volt.
w1ll1 GRATULA ! jól mondtad
Peace:
W.
Nem akarom ezeket meggyőzni, inkább csak igen, unalmamban.
De azért az az 5 milla igencsak távol áll az R-es 8 millájától, és a HP is, csak fordítva.
Bár Nm-ben elég jó, csak ne lenne annyira hullámos.
jano!
Mert elütött 1 hülye picsa autóval, te barom. De ha olyan jól ismersz, szerintem ezt is tudod.
Úgylátom a tartalomba te se tudsz belekötni, a helyesírás meg ahogy jön, verem neki,
nem olvasgatom vissza, de nagyobb problémád ne legyen, és az értelmet inkább hagyjuk,
a stílust meg aztán pláne.
Szóval.... :
Kezdjük az alapoktól, hiszen azok is hiányosnak látszanak, "itt - ott"....
A "rajta" szó 2 "a" betűt tartalmaz, a "legkirályabb" egybe írandó, akárhányszor is került leírásra, a "mindig" szóban kizárólag rövid "i" magánhangzó szerepel, "utána" egyetlen "n" betűvel helyes ( talán a keze remeg az idegességtől ) , a "hányni" szó egyes harmadik személyű alakja a "hány", mindez "ik" nélkül, mert még mindig nem ikes ige, a "fajta" továbbra is pontos "j"-vel működik ( ez volt talán a legnagyobb gáz a sorban ) , olyan apróságokról, mint ékezetek, írásjelek már nem is beszélve.
Elgondolkodtató.... egy írástudatlan analfabéta vajon még miért nem halt éhen a mai világban ?
No, sebaj... majd tanítgatjuk. Írni is. Esetleg még jómodorra, értelemre, stílusra.
Merthát... úgy tűnik, eddig nélkülözni volt kénytelen mindezt...
Mas.
Mennyivel kevesebbet adnak egy mornal motorhoz kepest a Ducatival? Ne csak a loeroket szamolgasd. Nezd meg az 1098S/999s verzioban milyen villa es rugostag van. Ezeket meg a gyari felnit rakd bele a gixxeredbe es maris 5milla fele kacsingatsz. Bizony benne van az anyag a Ducatikban, ez tagadhatatlan. Igaz meg ugy is draga de ilyen a marka, es ugy nez ki el is lehet adni. Mashogy kozelitik meg a vasarlokat mint a japanok, es ezzel nincs is szerintem semmi gond. Az persze mas kerdes hogy azt az Ohlins futomuvet ki is kellene tudni hasznalni, maskulonben max disznek van benne a motorban. Gondolom nem sejtem roszsul, hogy kevesen jutnak el erre a szintre...
és majd pont vennék 1 ilyet mikor kiröhögöm? Volt 3 milkóm, és megvettem rajt a világ leg királyabb motorját, a leg királyabb kategóriából, 2005-ben, ami még mindíg a leg királyabb, ha utánna olvasnál,
mert csak erre vágytam, és ennyi.
Csak hogy tudd sose kéne a szarod, az árából a 180 lovas Gsxr mellé vennék 1 SuperMoto-t,
( Tudod egyánltalán mi az? Vagy te is azok közé tartozol akik divatból motoroznak? És mást nem ismernek a piroson kívül? ) és még mindíg maradna tuningra, és pályanapokra.
És ha valaki hányik valamitől, vagy azok beképzelt tulajaitól, tisztelet a kivételnek, az még nem azt jelenti, hogy vágyik is rá. Vagy szerinted a motorosok között 2 falyta ember van, akinek van Dukija, a másik meg szeretne venni?
Ismét erre járva azt tapasztalom, hogy a kétforintos lumpenproletariátust nem hagyja nyugodni saját nyomora.
Na, persze, érthető a vernyogás, hiszen ez itt az internet díjon kívül gyakorlatilag ingyen van. Így azért mégis van olyan hely, ahol hangot adhat szánalmasságából adódó hőbölgésének...
Sajnos, kedves Ducati kedvelő motoros társak, tudomásul kell venni, hogy minden, ami ingyen van, oda az alja ember is befészkelődhet. A gyakorlat azt mutatja világszerte, hogy ezen humanodroidok kirekesztése leginkább úgy lehetséges, ha elérhetetlenné teszik számukra azt, ahová nem valók. A Ducatival már ez megtörtént....még ha az internetes fórumokkal még nem is... :)
A GSXR 1000 K5 meg: 165! Dukisoknak csak: !
Tehát 30 HP különbség! De van olyan 999, amelyik 40-el is elmarad!
Az ereje miatt akár tanuló motornak is jók lennének, csak az ára miatt nem.