Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit erdekel,Amcsiban mar tesztelik az uj 848-as blokkot!!!http://www.ducati.com/od/ducat...
Amerika és francia után japánban értékesítik a legtöbb ducatit,amit a japán gp-n láthattatok az az igen népes japán ducati funok tábora volt.Mint ahogy olaszban is vannak suzuki,yamaha stb funok.Csak itt magyarországon léteznek ilyen irigykedö gyűlölködő emberek.Némelyik hozzászóló úgy sír mintha 6 gurigáér rákényszerítettek volna egy ducatit azt kötelezték volna,hogy élete végéig azon kell üljön.
Ahgy mondod jano444.
Kösz ddt500.
Desmond!
Nézz meg 1 japó MotoGP futamot, ott 1 egész tribün nép zöldben Kawa zászlót lobogtatva
örül egész hétvégén, 1 másik tribünön ugyanez Honda, vagy Duki zászlókkal.
Azt lobogtatják amit a kezükbe nyomnak, de ez ne tévesszen meg téged,
hogy ott mindenki Ducati rajongó.
Ducati Suzuka
Egyébként japánban hihetetlen nagy kultusza van a ducatinak!Ja!És a japán nagydijon a nézősereg 3/4-e piros pólóba feszitett ha jol emlékszem.
szelektív a látásod.
például én sem.
Mi az, te átugrottál minden második hsz-t? Nem minden japán-motor tulajdonos fikázta a Ducati-t!
Szerintem kár volt elárulnod a totális tájékozatlanságodat. Nézzél már utána légyszives, hogy Japánban miért nincsenek szinte egyáltalán nagymotorok?! Meg mi az a Japán belpiacos motor?
Sziasztok !
Olvasgattam ezt a topic-nak nevezett izét. Már nem is tudom, minek. Sok okosat nem tudtam meg belőle, ha csak azt nem, hogy a Ducati milyen szar, drága és "felvágós" motor...
Ellenben a japán motorok... na azok aztán, igen...
Apropó Japán.... A múlt hetet egy munka miatt Tokioban és Yokohamaban töltöttem. Nos, abban az országban annyira "népszerűek" a japán sportmotorok, hogy a robogókon kívül (pedig ott még az idő is kellemesebb mint itthon ) az egyetlen kétkerekű, ami "szembejött" , az egy BMW túramotor volt.... Nem is egészen értettem, vajon miért...
Ebben a topikban megtudtam továbbá, hogy akár két motorom is lehet, ha nem Ducatit veszek, hanem Suzukit.... meg még valamit... Hát, ez volt a fájdalomhatár....
Hm... azért elgondolkodtató... Lehet, hogy tényleg jobban járnék. Egyszerre két motor... S mondjuk, én is felállnék a két nyeregbe egyszerre, mint a hortobágyi csikósok. Jah, és mondanám, hogy : "Gyí ! "
...vagy valami ilyesmit....
Na, persze, mindezt "gyertyában, meg egykeréken, meg a kanyarból kifelé", meg minden....
S ha mindez mégsem így történne, akkor esetleg tavasszal visszaülök erre a szar , drága és felvágós motorra, valószínűleg jókat mosolyogva azon a bevérzett szemű, habzószájú vakogáson, amit itt olvasgattam...
Ha valami menő feka kosaras lennék, vagy rapper, az USA-ba,
lehet, hogy lenne 1, az Aston Martinom mellett, meg a kötelező feka mobil, a HUMMER mellett.
De még akkor is inkább 1 180 lovas soros izomgolyót vennék, meg 1 SuperMoto-t az árából.
És ezekkel tuti 2-szer akkorát élvezek mint mondjuk 1 999s-el.
De csak 1 csóró magyar vagyok aki inkább motorozik, mint magamutogat, mert azt nem merném úgy nyúzni mint 1 megbízható brutális olcsó GSXR-t.
Jah és remélem a motorkiállításon lábunkközé vehetjük ezt a gépet... bár tavaly nem lehetett rájuk ülni mert ugye a összekaristolod a fényezést a slicceddel meg a kabátgomboddal stb... de miért nem lehet akkor rátenni egy olyan átlátszó védőfóliát amit a tanktáskák alá szokás???
Hát ez kész elkezdtem az elejéről hogy biztos lesznek értelmes hozzászólások vagy elfogult "szerelemmel teli" megnyilvánulások, erre mit talál az ember?
Mindenkinem más tetszik akár olasz akár jappppán (tudom hogy 1p) vagy bármi más... Akinek gixxer van gondolom azért vette mert tetszett neki (beleszeretett) és jókat modtak róla nem csak úgy hogy: legyen sor 4 es mondjuk, és felküldte a 20 ast és fej vagy írás alapján választott...
Nekem spec a V2 esek hanga ami nagyon tetszik ott van pl: Erdős Cs Buellje , iszonyat dübörgő , gluggyogó öblős hanja...
Tehát totál fölösleges vitázni meg írkálni mindenféle ez jobb az jobb dologot... akinek ilyen van az örüljön neki akinek olyan az meg annak... és kész.
Valaki írta hogy ha pályán -mondjuk egy gixxert- dobsz el azt sokkal olcsóbb összepattintani újra... de hisz épp ezért vettél akkor ilyet... aki Ducatit vesz az tisztában van vele hogy mennyibe fájna neki ha az aszfaltal köszörülné síkba az idomot...
Mindenkinek más tetszik ez így van jól. Van aki motorválasztásnál az eszére hallgat és van aki a szívére de ezért nem kell elítélni senkit.
Amúgy a Motor revü egyik számában ahol a sportmotorokat hasonlítgatták ott az RSV nyert... (Olasz, V2)
Olyan gyakran látogatja ezt a topicot a Rajmund, hogy szerintem sóvárog egy 1098asra.
Na majd ha kipróbálja, szerintem lesz még olyan nick is itt a fórumon, hogy DucatiRajmund
ÉN???
Csinálod itt a feszkót
Hát ezt most meg miért írtad? Csak kérdeztem.
az aprilia rsv a világ legjobb motorja, főleg azé mert nekem is olyan van
viszont a garázsomban van egy pár ducati
Te tényleg egy köcsög vagy..........
Ez 1-2 kivételtől eltekintve teljes mértékben igaz.
Kiváncsi vagyok az új SB magazinba mért csak 2. lett az S4R, a Nakedek közt,
mikor a Duki a világ legjobb motorja, még nem olvastam, csak átlapoztam.
De azt láttam, hogy a teljesítménygörbéje annak a leg fikább.
Mert senkinek nincsen. Mindenki csak vágyik rá, de amikor a lóvét kéne virítani akkor már nem olyan lelkesek.
Igen beült ez a Duki 1098 téma. Felpörgessük 1 kicsit?
Vajon miért van az, hogy itt a Fórumban a Motoroknál, a Duki nem szerepel,
csak a További témáknál található?
Á, a fekete überalles! Kár, hogy a váz piros maradt.
Aki csak a jelenleg választható színek miatt idegenkedik a 1098-tól, annak két alternatíva a jövőre nézve: A normál verzió sárgában, az S verzió fekete idomzat - piros váz formában fog érkezni hamarosan.