Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 600-as, 750-es is legalább akkora élvezet.... Egy 750-es Gixxerrel aki tud az simán megfogja az 1000 Gixit gyakorlatilag csak autópályán vagy előnyben.

A Motorozás nem csak abból áll amit te itt felvázolsz. Sajnos azért van h a sok paraszt autós ránkhúzza a kormányt meg utálnak. Te tipikus az az ember lehhetsz mint az a pár barom aki itt bennt BP-n 200 a Váci úton meg stb stb. mögötte a csaja pólóban had ne folytassam. Én is szeretek gyorsan menni nehogy tévedésbe ess. De volt már pár helyzet amiután igenis átgondoltam az élet dolgait. Azabaj tudod h nagyon sokszor egy barommiatt döglesz meg mert épp 200-al jöttél ő meg kifordult eléd.... Ilyen egyszerű. Ez ugyanolyan h ha van egy 400Le-s autód attól még nem kell minden pillanatban kihasználni a max teljesítményt. Elég veszélyes lene a közlekedés Mo-n ha mindenki így gondolkodna. Azért elég sok erős autó fut már nálunk is.
Ezért jó az ezres SV. Mindig van benne erő a V2 miatt. Egy előzés annyi h 6. ban rátekered a gázt semmi visszaváltás. Ha kell gyorsul mint az állat gyönyörű hangja van . Mi kell még???

Tudom h van SV kupa és én nagyon tisztelem a srácokat akik benne vannak!!!
az hogy valamiről nem tudsz, az még mindíg Téged minősít.
nem mondtam hogy egymillióról hallottam, de nem 1-2 darabokról van itt szó!
Figyelj csak, nehogy már te akard megmondani nekem, hogy NEKEM mi a jó.
Azt hagy döntsem már el én, ok?
És mondhatsz akármit, a K5-ös pályára való, nem túrázni.

(A CBR-em meg kikéri magának azt, hogy "öreg"!)
Gószt!
Ha csak 1-szer próbáltál ki 1 ilyen GSXR-t, nem tudodmeg, hogy milyen.
Hacsak nem vagy valami versenyzőpalánta, de 1 öreg CBR 600 után biztos nem.
Ha kényelemre vágysz vegyél autót, de nemtudom, én simán elmotorozgattam vele egész
délutánokat non-stop, vagy fáradtság nélkül leruccantam vele az adriára, igaz nem 140-el.
Nem olyan kényelmetlen az mint pl. a 916, vagy 999.
Amúgy nekem is a 916-os design tetszett annó, a 999 visszalépés volt, de ez most megint szép lett.
Tyt!
Én hallottam a ringen, vagy frontális ütközés esetén ilyesmiről, elismerem.
Az enyémet 18000km óta nyúzom, 1 kerekezek vele ha kell ha nem, de az meg se kottyant neki.
Te 1millió ilyenről hallottál? De jó neked!
Ez a Joe 1 igazi őstulok kötekedő kis pöcs!
Nem 8, hanem 7 sec alatt van 200-on!
És nem mindegy, hogy 7, vagy 10, mert utána van még 200-tól 300-ig is!
Amit a 259-ben írtál, az viszont mind igaz róla, csak a tetszik a csajoknak duma mellékes.
És nem azért űberbrutál mert 2005-ben nyert a WSB-ben,
hanem mert 2005 óta tesztgyőztes!!!
( mert már 1000-szer elmondtam, hogy azoknak a versenygépeknek semmi köze a szériához! )
(vagy mert 6 éve a Honda, meg a Yamaha nyeri a MotoGP-t, azok a világ legjobb motorjai? )
JoeZ!
SV kupáról nemhallottál még, okitoji?
Minek a 180 ló???
Azért mert a legnagyobb élvezet ruhában, a supermotózás elött.
Te mért nem kis SV-t vettél, ha nem érdekel a PS?
Micsoda hülye 1 nyugdíjas duma ez, még a 150 PS is sok!
Én az élvezetért vettem az 1000-est kisfiam, nem azért, hogy a falut elkápráztassam!
Ez pont a te felfogásod!!!
És ha minden egetverő baromságodra válaszolnék, más dolgom se lenne.
Desmond!
Azért állítom mert mikor kipróbáltam 1 parkolóba meg akartam fordulni, és egszerüen nem akart bedőlni, szinte erővel tolni kellett a kormányt, meg húzni a motort, hogy elkezdjen kanyarodni, tök más érzés volt, mint az addigiak, és nem tetszett.
Az SV nem 1 új R6 az tuti, de 1-szer azt olvastam, hogy elküldték őket 1 futóműspecialistához, a 650-est, és az 1000-est, és a kicsit visszadobták, hogy úgy jó ahogy van, csak az 1000-esbe kértek 1 első rugócserét.
Azért azt szögezzük le még 1-szer, hogy nekem tetszik a Monster, főleg az S4RS, tudom értékelni a tradíciót, csak az a középdob ami nagyon undorító, dehát melyik motoron szép a gyári kipuf?
Igaz, az első motoromat szerettem is, de sokszor kurvára utáltam is, mert olyan szar volt mint 1 Pannonia, és annak a fószernek a véleményére azért ne nagyon adjál!
isszonyat dögös ez az 1098
Óóó az is van 999R megfelel?
A lámpa nagyon szép bár maga a fejidom elég snassz. (Nálam még mindig a 996-os a favorit)
Nem azért írtam Te sügér. Csak itt jöttetek, hogy minek a 180Le az utcára? Pedig a Ducati is a felé tart. Bár azért még messze van tőle.
Erre csak annyit mondok, hogy egy Ducatis topicban előhozni a megbízhatóságot elég merész dolog.
Én személy szerint csak képen láttam egyet, az a bizonyos chopperes baleset.
Ma sikerült megnéznem élőbe.. nagyon széééép!!!
Ez simán előfordulhat. Ez kb olyan Mint az S Merci tulajok sem dicsekednek avval h szinte az összes autóban 100000km ig biztos hozzá kellett nyúlni az automata váltóhoz mert beszart ,annál büszkébbek meg hát akkor mit fognak mondani az ismerősök pedig úgy tudták a Mercedes az olyan jó és megbízható autó??
nem kizárt
szerintem ez most itt így és ebben a formában nem igaz.
Ahaaa, tehát erre gondoltál. Mondjuk én nem csoda, hogy nem hallottam róla. Persze így kívülállóként csak annyit mondanék:nagy számok törvénye. Aki tanulta, tudja mire gondolok
gószt, semmiféle fikázást nem szándékozok elindítani.
az előző hozzászólásom mindenki úgy értelmezi ahogy akarja. aki akar utánanéz, aki akar bedugja a fejét a homokba, de lássuk be a Ducatinál ilyen hibák sohasem lesznek...

(megjegyzem, én a saját szememmel láttam egy szinte a semmitől kettétört vázú K5 gixxerezer maradványait)
és a világon ez nem csak 1 példa a dologra, millió ilyenről lehetett hallani, aztán a suzuki és a szimpatizánsok tussolták elfele a vitát..
én sem
Én egyikről sem hallottam.
(Na, megint kezdődik a fikáció?) :)
hallottatok Ti már olyat hogy kisebb erőhatást követően eltört volna a Ducati váza egy gyártási hiba miatt?

és hallottatok Ti már ugyanilyet a K5 GSX-R 1000ről?


......
Jólvan semmi gond maestro.... Amúgy egyre jár az agyunk bizonyos dolgokban.
Először is azér" van 110 LE-m mert erre tellett. Másrészt mint mondottam nekem NEM CSAK a gyorsulás a lényeg. Alapvetően túrázni szeretek, tempósan.
Egyébként tavaly kipróbáltam egy extraüberfulltunningos K5-öst amire 195 lovat mondtak de kellene a francnak. Az oké, hogy olyan mint egy rakéta viszont rohadt kényelmetlen és ezért (is) való pályára, nem sport-túrázni.
Ilyet neharagudj de még a 14 éves hugom is tud