Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A technika fejlődik... Kapitalizmus van barátom. Verseny van a piacon muszály tartani a lépést különben elveszíted potenciális vevőid. Ez olyan alap dolog h amit te írtál annak semmi értelme
Erre csak azt mondanám, hogy akkor miért lett nagyobb hengerűrtartalmú a Ducati is? Mert több lóerőt akarnak kifacsarni belőle.
Mondjuk sztem az már lényegtelen h mosta vagy 8 sec alatt van 200-on vagy 10... ott már mindegy ígyis-úgyis brutál a gyorsulás
Akkor egy kérdés!! Miért "csak" egy 110 lovas CBR-ed van??? Miért nem állsz be te is a sorba és veszel egy ezres gsx-r ami überbrutál,megéri a pénzét, aláz mindent, tetszik a csajoknak, szerpentin király, autópálya király, versenypálya király, király mert papíron 180 le, dekurvajó mert 2005-ben nyerni tudott a wsb-n, nincsen hibája, soha nem fog tönkremenni, szétrúghatatlan. Kéritek még??
Üdv!
Jó ez a topic csak kár, hogy a 1098-asról nem nagyon esik szó. :)
Amúgy a "minek vegyen az ember 180 lovasat" kérdéshez csak annyit, hogy vannak emberek (mint én is) akik nem azt imádják ha 300-zal tud repeszteni a motorom hanem azt az érzést ahogyan felgyorsul (pl 7 sec 200km/h). Jó, persze most majd ajánlani fogjátok a hullámvasutat meg az ejtőernyőzést, de a 180 lovas mégiscsak jobb ebből a szempontból mint a 150-es. Tehát van akinek (nem csak) ez is számít.
Egyébként a fele kérdésemre és állításomra nem ragálsz általában azt beleegyezésnek veszem.
Nemtudom arra kell rájönnöm h érettebben kezelem ezt az egész motorozás témát 20 éves fejjel mint te.
Talán azért mert nem akarok megdögleni ilyen fiatalon
Csak vigyázz nehogy téged is kinyírjon
Neked valószinűleg elég komoly szövegértelmezési problémáid vannak!! Nem mondtam h pályán hogyan kell menni de elhiheted h nem sokat fogsz látni versenypályákon mert nem oda való az SV. Ahhoz túl nehéz stb stb. Utcán meg azért nem árt ésszel menni annyi nyomorék barom, paraszt, állat ember van. Magyarországra alapesetben már a 150le is sok utcára akkor minek vegyen az ember 180 lovasat? De tudom mi értelme van max annyi h társaságban te legyél a Jani h elmondhasd 180Le a motorod. Húúúúú és akkor mi van?? Kicsit érdekesen gondolkodsz de azt vágod szerintem h nem mindig a legerősebb a legjobb. Nem válaszoltál Desmod kérdésére. Ami abból állt h valószinűleg neked sem Öhlins telóid vannak. Akkor azok is seprűnyelek mint a Ducatinál?
Nem értem miért álitod hogy alulkormányzott. Mentem már SV-vel és nekem nem jöt be többekközött a futómü miatt.Elég ha elveszed a gázt és máris összeomlik az egész.A 180ló más vezetési élményt nyujt mint amiröl itt beszélünk és erre bármeik 100lovas motor képes.Még egy sv650 is ami ugy himbálózik mint egy hintaló.A design-rol annyit hogy sok gyártó utánozza a formát és ugye kinek mitetszik.A funkciók:Váz,futómü,fék abszolut jó.A h.ringen ráérek a százas tábla után fékezni 215-röl és még van benne bőven.Hornet és sv tulajdonosok mondták hogy kanyarban 130-felett már elkezd szitálni a motor.A monster 200-felett is tök stabil.Kóstolj meg egy dukit és ird meg a negativ véleményeded mert neked ugysem fog tetszeni mert másképp gondolkodsz.Egy fószer azt mondta nekem egyszer:lehet motorozni meg lehet DUCATIZNI!Igaza volt!Egy duk hasonló érzelmeket táplál mint az első motorod,amit a vitrinbe tartogatsz.
Kit érdekel a köridő? Hát 1 valamirevaló férfit aki pályára téved, fel kell ébrednie a verseny ösztönnek.
Ha a H.Ringen te döntögetés nélkül mennél végig túrázva 5 perc alatt a csajok kiröhögnének!
És ez neked mindennél fontosabb, hogy ez ne történjen meg.
120-140-el? Az SV-d még nem röhögött ki? Ehez vegyél inkább 1 choppert.
Ne is vegyél nagygixert, mert kinyírna! Keresztben lenyelne, megemésztene, felöklendezne, és kiköpne.
TaplóB! Te hol nevelkedtél, az erdőbe hajléktalanok közt?
Csak a családodat sanálom!
Ja és anyád és a nőd nagyon szarul szopnak.
Desmond! Sajna allulkormányzott! Nemtudom24 évesen, hány fajta motort próbáltál,
mekkora tapasztalatod van, de azt úgy kellett beimátkozni a kanyarba,
és elég átlagon alluli volt az összes funkciója, olyan volt mint 1 pincsi, ugat, de nem harap.
Egy 20 ft-os SV 650, sokkal precízebb minden tekintetben, kivéve persze a kinézete.
Bár a Monster design-ját már sokan múlt századinak tartják.
Ok, majd a P. Ringen ki fogom próbálni, megvannak az összeköttetéseim.
A vezetés élményt is meg kell fizetni a Dukiban?
És egy 180 lovas GSXR-nek nincs vezetési élménye?
Neked a legvadabb álmaidban sincs fogalmad arról, hogy az mire képes!
Össze fosnád magad ha felülnél mögém, és a helyi szerpentinen 1 kanyarba keresztbe mennénk be,
és döntve 1keréken gyertyába jönnénk ki!
Na az a karika lenne életed legnagyobb élménye!
Engem nem érdekel mokor tartod a névnapod de ha a dátumot megnézed.....A monster pedig nem alulkormányzott!!!!!Nem az erejéröl hires,de ebben a kategóriában ez tetszett a legjobban és most már nem is akarok mást csak DUCATIT!!!!Probálj ki S4RS-t vagy egy 1098-at és utánna beszélhetünk!!Ja!!És hidd el hogy az alap 1098-ba is jó futómü van!A te motorodba sincs öhlins szerintem.És mielőtt irnád hogy"de az feleannyi"a duk-nál nem csak az alkatrészek összeségét fizeted meg hanem a vezetési élményt ésatöbbi.És jó lenne ha visszafognád magad mert a végén még beszüntetik a topicot.Vagy ez a célod?
Te vagy a szánalomra méltó ,sötét barom.Ha beledöglesz is ,én jól érzem magam mert nem vagyok olyan nyomorult féreg mint te,te bunkó.Világos?Utoljára válaszoltam,mert több vagyok annál hogy mindenféle senkiházi pondró abortuszmaradékra pazaroljam a drága időm.Leszophatsz,Ha megengedem. IRIGY VAGY HIÁBA PRÓBÁLOD TAGADNI
Neked az a motorozás h a közutakon stiften mész mi????Mert fél gázon nem lehet igaz?? Gratulálok.... Csak nehogy egyszer ottmaradj az aszfalt szélén.....
2005-ben nyerni tudott a Suzuki erre vered magad??? És azelőtt évekig hol voltak???? 2007-ben ugyanúgy a Ducati a favorit.
Rajmund te egy igazi seggfej vagy. Letiplizhetnél ebből a topikból senki nem kíváncsi rád.
Azt miért nem lehet megérteni h nem mindenki csak a stift gázt ismeri a motoron??? Kit érdekel a köridő ember??? Az a lényeg h tetszen a motor élvezet legyen vele menni szeresse a tulajdonosa elmenni vele a mátrába MOTOROZNI szóval nem 250-nel végig a főutakon gurulni 120-140-nel . 1.Én az életben soha nem fogok nagygixxert venni mert nem jön be. 2. A Gixxeresek nagy részéről is megvan a véleményem a fele legalább kétszer taplóbb mint a te sokatt szídott HD-s embereid pont azért mert úgy verik a mellüket a Gixxerre mint TE!!!! Szomorú h 35-éves fejjel itt tart még valaki. Azthittem te egy komolyabb ember vagy akivel lehet kultúráltan vitázni.
Megnéztem a 180as hozzászólást. Szép motor, biztos brutálisan jó is. Pont mint a többi japán.
Azért még mindíg a Ducatira gyűjtök.
Taló Barom! ( TB ) Nem tabletta.
Nem akartam válaszolni neked, mert túl sudribunkó vagy, hogy megértsd, de azért megpróbálom.
Nem irigységből fikázom, pl. a HD-sokat, meg téged, hanem egyszerű szánalomból.
Te meg az inteligencia??? Mindjárt beleszakad európa az óceánba!
Bencce, gratulálok!
Korod ellenére értelmesebb vagy mint ezek a tokosok itt összesen.
Ezeknek fogalmuk sincs arról, mi az a motorozás.
Ezek itt olyanok, mint 1 ismerősöm, aki lerakta a motorját 1 áruház elött, bement,
és arra élvezett az idióta, hogy hányan csodálják a vasát.
Tomiboy! Beletrafáltál. Vdani666! Te a malac, meg bicaj oldalakról, hogy keveredtél ide?
Desmond! Kösz de nem most tartom, és rossz hírem van, olyannal mint a tiéd.
Hy! Nos, újra itthon! Látom azóta történt 1-s más.
ovodas! A Suzuki új modelljeit vonod kétségbe?
Azért csak nézz be a GSXR 1000 topicba, a 180- as hozzászóláshoz!
JOE! Te istenverése!
Biztosíthatlak, hogy a falu motorosát nem fenyegeti az a veszély, hogy kúszna az eleje,
mert ahogy nézem, a majréhatáraid centikben felyezhetők ki.
Az nem SBK, te mafla, hanem WSB! És mi is a köze az utcai motoroknak azokhoz?
A 24 órásokon hol látsz Dukit, a fele GSXR!!! A te plázafiú csecsemocidat el se merik ott indítani!
2005-ben nem a GSXR lett a bajnok a WSB-ben te egyszerű?
2006-ban igen Bayliss, de 2007-ben Biaggi lesz!
Csak 5 lesz az ára az alapnak? Amelyikbe Öhlins helyett söprűnyél lesz?
Vegyél kettőt, de ettől még nem leszel nagyobb ember.
És az, hogy pár pink agyatlan picsának melyik motor tetszik jobban, ki a faszt érdekel?
Tudom neked, meg a hozzád hasonlóknak ez a lényeg.
Halli!
Nem sajnos csak festett!
Ne magadból indulj ki.
A 916 már vagy 10 éve alulkormányzott volt.D
a jappánt ?
Cső!Csak próbálkozok...A felnid magnézium vagy fényezve van?