Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BUEK mindenkinek.Szedjétek össze a gondolataitokat ,hogy mi kell olaszbol mert februárban megyek veszek nektek valami felraknivalót a gépeitekre.Lessz egy csomo extrám monsterre, meg van is.Szerelést továbbra is vállalok.Ja es az MV Agustám eladom vagy elcserelném Ducatira.Hivjatok bizalommal én veletek vagyok.Ja meg van verseny gokartom is eladó ,ha valaki nagy flesselös az extrém dolgokra.Udv DESMODOKI 209170442
13 éves motor,biztos kényesebb,és kevésbé kiforrott mint egy újabb.Kicsit sűrűbb olajcsere biztos nem árt neki.De gratula hozzá.
sziasztok
a barátom végre megszerezte álmai motorját, egy gyönyörű szép 1994-es 900-as monstert németből. A következő kérdésem lenne:mennyire igaz a szóbeszéd,hogy ezek még szeretik enni az olajat?létezik,hogy ez "már" 80 lovas?A szervízintervallumok rövidebb?Csak a haver megnyugtatása végett...
Egyébként megdöbbentem,hogy milyen szép állapotban van ,valamint mennyivel ígényesebb, mint az enyém.Az sajátomon már látszik a spórolás
Gratula!Össze ne törd magad a szezon előtt!
Na ciao,megyek vacsorázok!

Üdv mindegykinek!
Tegnap motoroztam,az egyik kissrác vett egy rs 125-öt,életveszély.Mármint az idő.
Szeva!

Ó,remekül megy minden!De sajnos nem elég jó az idő,nem tudok motorozni!
Cső!
Mi a helyzet,nőnek a petúniák?
Meg az s2r hengerenként két szelep,az s4r/testestretta hengerenként négy szelepes.Amúgy mind a kettőnek két kereke van.
A legtöbben 5-6 ezrenként lecserélik az olajat,hiába 10.000.
Helló mi!?

Csak a legszembetűnő különbséget irom: Az S2R 1000 léghűtéses,az S4R és az S4R Testastretta pedig vizhűtéses!
Még több info: www.ducati.com
Ciao
sziasztok!

Konkrétumokrol senki nem beszél szerintem ha valaki közzé tenne egy-két nyilvános telefonszámot az jó lenne...
Nemkéne mindig kérdezösködni ki mit tud!
Hali!

Na valamit ami fontos mégis elfelejtettem! Szintén saját példa. Fiat szakszervíz, vidd el a gépet ide, válassz ki egy szimpatikus szerelőt, nem árt ha érdeklődsz kinek van pont olyan verdája mint neked. Beszélgess vele, ne kérdezz baromságokat, és ne túlozz, kérdd meg hogy ő csinálja az autód szervizét, adj a zsebébe egy kis pénzt. Néha akkor is menj be a szervízbe ha semmi baja nincs a verdának, beszélgetni stb. Legközelebb megint hozzá menj. És láss csodát már barátok is vagytok, és megsúgja hogy otthon is van műhelye, megvan minden felszerelése, és a notebookján hivatalos szervízprogram is van, és legközelebb vidd oda a gépet. De ehhez mindenképpen szükséges a személyes ismeretség, és a szervíz is valószinüleg a töredékébe fog kerülni.

Üdv: Piff
Üdv Mindenkinek!

Ha nincs igazam jelezzetek! Kicsit túl van misztifikálva ez a szervíz kérdés nem! Két dologból induljunk ki. Kinek van ma magyarországon Ducatija. 1 olyan mint én és évkkel ezelőtt eldöntötte neki más motorja nem lesz "vagy Impala vagy semmi"! Több éven keresztül spórol és megveszi azt amire vágyott. 2 melyik a legdrágább motor azt veszem meg! Ha valaki annyira fanatikus hogy vesz egy ilyen motort, ne a szervízen spóroljon szerintem. Egy ferrarit vagy egy lamborginit se a sufniban javítanak. Azt hogy valaki ért ezekhez a masinákhoz, van hozzá spec szerszáma diagnosztikai felszerelése, az nem azért van mert le akar húzni mindenkit, hanem utánnajárás tanulás elhivatottság stb. A SZAKÉRTELMET MEG KELL FIZETNI! És különben is ezeknek a motoroknak lelke van, ha nem ápolod megfelelően idővel az olcsóbb lesz a drágább. Persze mindenki pénzből él, és hoz egy döntést. Bevallom kicsit én is sokallom az óránkénti 7200 forint rezsióradíjat, de évente kb 1 alkalommal kell szervízbetolni a vasat, ha jól tudom 10.000 km! Nem ezen fogom megspórolni a benzint a vasba!

Nem volt még eddig Ducatim de volt több olasz autóm, és szerintem ezek a motorok is hasonló törödést igényelnek. Gondolok itt azokra a megoldásokra amiket csak az olaszok alkalmaznak. Pl: vegyük a Puntomat, elő volt írva hozzá egy spec olaj "Selenia" akik az ekső szervínél nem vitték szakszervízbe, és nem ezt az olajat rakták bele, besült a motorjuk, mert valami olajzófuratokat a sufniban nem tudták hogy ki kell tisztítani, és nem véletlenül ezt adta meg hozzá a Fiat olajként.

És nemkülönben hallottam már olyan Ducatirol is amelyet egyszer megbontottak, persze nem hozzáértő, és a vezérlést azóta próbálják rendberakni, de nem sikerül!

Ja és végezetül nem tud valaki egy jó sufnit!

Üdv: Piff748s
Ciao Amico.

Teljesen egyetértek veled. Az idővel derülnek ki a dolgok. Én egyelőre csak sejtek egy kettőt, bár még nem égettem meg magam szerelő területén, csak van egy olyan fura érzésem. Az eddigi Ducati-mal nem volt gond. A szerelő jó volt, kaptam tanácsokat is...De most már más a helyzet. Hozzá jutottam vágyaim motorjához: 999. Na most mi legyen? Nem akarok én spórolni a szervizen, de az ablakon kidobott pénz ugyebár felesleges. Évek óta olvasom a forumot, vannak okos tanácsok, hozzáértő emberek, de inkább nem kisérletezgetnék ezzel a motorral. Persze hivatalos jó szervízt én is tudok, akikbe megbízok, de hát az Ausztriában van, oda meg azért ne guruljak el. Véleményed, tanácsod? Tudom címet nem adsz.
Igaz nagymamám mindig mondta: Aki rám hallgat az azt csinálja amit akar, ill. amit tud.
Ciao: Junior
Kibaszott weboldal már nem először csinálja ezt, írhatom újra az egészet, majd holnap.

Elnézést a trágárságért, de állatira utálom ezt ezen az oldalon...
Ovodas szerintem nagyon jól látja a szervizeléssel kapcsolatos dolgokat. Hiszen ő már próbálgatta magát.

Mindenkinek érdemes eldönteni e, hogy a spórolás vagy az érdeklődés miatt szeretne maga szerelni. Ha az érdeklődés miatt, akkor nincs kérdés, meg kell tanulni, kerül amibe kerül.

Ha a spórolás miatt, akkor szerintem el kell felejteni. Találni kell egy jó szerelőt. Az információ, tapasztalat és eszközhiány következtében komoly idő és anyagi ráfordítások mellett is rendszerint komoly károkat okoz a tulaj a kedvenc masinájának. Ezen kárkok gyakran csak hosszabb távon derülnek ki, de akkor annál keményebb bajok formájában.

A Ducati teljesen más elvek ( anyagok, nyomatékok, stb. ) szerint épített motor mint bármi más, így könnyen beleszaladhat az ember extra kiadásokba, ha a más motorokon összeszedett tapasztalatokkal operál. Van tapasztalat amelyik működik, van amelyik kárt okoz. Utólag jön rá az ember melyik melyik.

Aki elbagatelizálja a feladat komolyságát ( rendesen karbantartani egy Ducatit ) az komolytalan ember.

Én számtalan barbár otrombaságból és tudáshiányból származó kárt kellett, hogy megtaláljak a saját és más motorjain is. Ez ennek a márkának a szépsége és a tragédiája is. Túl finom cucc ahhoz, hogy ostobák is megértsék, hogyan működik és megtanulják tisztelni minden tökéletlensége ellenére. Vicces, hogy gyakran pont azok misztifikálják a márkát akik maguk sem isemrik teljesen a működését. Amilyen csodálatosan működik egy jó állapotú jól beálított motor, olyan tragikus lehet egy rossz vagy rosszul beállított példány.

Ducatisnak lenni nem csak úri passzió idehaza, hanem feladat is. Feladat megtanulni, hogy kiben bízhatsz. Sajnos ez van. Az itt elhangzó szerelőkkel kapcsolatban is legyen mindenki kritikus nyugodtan ugyanis egyikük sem szent, némelyik nagyon nem. Mert ugye aki törött vázú motorokat ad el sérülésmentesnek vagy egy másik amelyik törött felnit hegesztet meg, fújat le és aztán ad el, az már már bűncselekmény kategória. De a sufniban kent karbon gyári autoklav karbonként való eladása sem szép dolog. Hansúlyozom, nem mindenkire vonatkoznak a fentiek, de kisebb simlisség sajnos szinte mindenkire, pár kivétellel.

Beszélgessetek, találkozgassatok egymással Ducati tulajok ( személyesen, itt mindenki azt ír amit akar, pl. én is ), a dolgok kiderülnek, csak idő kérdése. Azt, hogy mi a rosszindulatú pletyka, mi a szerelő haverja által túlszinezett rendesség vagy éppen mi az igazság, ki lehet deríteni szintén, ha pár különböző érdekkörhöz ( szinte mindenki "tartozik" valahova ) tartozó embert megkérdeztek ugyanarról az infóról.

Én ezt ajánlom nektek.

Ãœdv!

Amico
A Ducati jellemzően nem eszi az olajat, csak ha komoly a futásteljesítmény. Persze nyár+nagy meleg+nagy fordulat meghozza az étvágyát nekik is.

A kipufogógáz még 1L/1000km olajfogyasztásnál sem színeződik. A kartergáz sem jelentős...ez saját tapasztalat. Inkább a szelepszár szimeringnél pacsmagolgat, de nem karakters az sem.

Használj 15W-50- et. Nyáron még a 20W - 50 is mehet.

A minimum és a maximum között 3dl van, ezt sokan nem tudják, mert mindenki az autós 1L - ből indul ki.

No, nem akarom túlragozni, hiszen mindenki használja azt az olajat amit kedvel. A lényeg, hogy a Ducati nagyon régóta full szintetikus olajat ír elő még akkor is, ha sok szaki másként emlékszik. Nekik érdemes újraolvasni a régi dolgokat.
Üdv!
Valaki elmagyarázná nekem hogy mi a különbség az S4R 1000 és az S2R 1000 között? Én nem is tudtam hogy van S2R 1000, az mértnem S4R?
Biztos hülyeség, meg triviális de "új" vagyok.
Lényegében csak annyi, hogy találtam úgylátszik régi weboldalakat.
Azt hittem ezek még élnek...
Pár éve már nincs.Mit szeretnél pontosan?Hátha tudok segíteni.
Sziasztok!

Estleg tudja valaki, hogy ez a 4P Car Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. csepelen a Rákoczi Ferenc út 279 alatt még müködik,
lehet tölük alkatrészt venni?
Köszi
Értem. Gondolom vízen is jól teljesit.
Hali !
Pályara jó, utcára nagyon nem jó, mert nem melekszik fel, és így nem igazán jó a tapadás.
De ez csak az én tapasztalatom!
Hali!
Kérdésem van. Mi a véleményetek a vágott slick gumirol? 1 ismerősöm traktál vele.