Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mi!?

Nincs itt semmi baj csak hát a "lelkem" nem 900-as,hanem 750-es!Szerintem elirta a tulaj!Szerintem!
A blokk és a motor farokrésze alapján ez egy 800-as monster amit 2003-tol kezdtek el gyártani.Ha a motor többi részét nézem,tükrök,hátsó felfüggesztés,stb akkor 900 vagy 600-as.Elég zavaros
Szia Sárkány!

Jó a megérzésed, ez nem 900-as, legalábbis gyárilag biztosan nem. A 900-as Monster szárazkuplungos, a fékpumpa, illetve a kuplung külön folyadéktartályos, nem úgy, mint a képen látható szörnynél. Villámgyorsan beszéld le róla a barátodat, mert ennek átbaszás szaga van...
Egy barátom gondolkozik monster vételen.Ki is nézte az alábbi motort, de nekem nem tetszik rajta egy- két dolog.Miért karburátoros?Elvileg 2001-es , tehát már injektorosnak kellene lenni.Viszont a feneke már 2000 utáni és a műszerezettsége is.Létezhet , hogy ekkor még csináltak pár darab karburátorost?

http://www.hasznaltauto.hu/ker...

most nézem lehet,hogy nem is 900-as?
Igen,injektort álítani kell.Ha nyitott dobod van,sportlégszűrő esetleg légszűrőház nyitása.
Végre sikerült az S2R-re szerezni egy katalizátor eliminátort használtan 106 euróért.Kérdés!:kell-e valami módosítás?Injektortérkép átírás,injektor szinkronizálás( ha van ilyen),stb....?Kösz
Írtad az adatoknál hogy belementél a szántásba ,nekem is volt egyszer hasonló viszonylag gyorsan
egy enyhe lejtő földúton kanyar,vmit talán észrevettem az úton amitől vhogy letérem az ívről és már nem volt mit tenni inkább belementem a szántásba,nemtudtam bevenni már a kanyart,alig vártam hogy lelassuljak úgy rángatott az egész és ment ki minden eleje hátulja,azthittem meglesz a második perec-em.Nagyon xar dolog majdnem esni,esni meg sokkoló,picit magáhoztér az ember a fenenagy tempós lazaságból.

Tudja vki hogy melyik léghűtéses motorblokk a régebbi vagy mi a különbség e kettő között,a kuplung környéke egészen eltérő.Csaknem az egyik bovdenes a másik hidraulikus?
Sziasztok,

Nekem ugyan nem Ducatim van, de majdnem rokon Benelli Tornado 900 TRE-m.
tud valaki megbízható szervízt hozz az ország nyugati felében, esetleg Bp-en?
Computer sem ártana, bár igazából szerencsére semmi baj nincs vele, csak szervizeltetni akarom és a Veszprémi MBC már nem szakszerviz.

Kösz!
Sziasztok,

ha valaki jó állapotban lévő megbízható 748-ast keres...eladó az enyém:
link
Üdv!
fred
Az érzékenyebbektől és a távolkeleti motortulajdonosoktól előre is elnézést(bár lehet vki érzékeny egy duki nyergében?)
szigorúan 160as
Tamás!

Esetleg vmi info a 977. hszra?

lsz
van elektronikam 749 999 hez nyitott. ha beszarik a gyari vagy kell a power. van kipufogom is ezekhez.
és szerinted a 4.5ösre mi a max amit fel lehetne dobni ami még elmegy?
Szerintem belemegy simán. Kanyrodni nem fog jobban tőle.
Tudok is egy eladó darabot, már régóta hirdetik.
hátsó felni
ha igen akkor érdekelne felni is
Sziasztok megtudná nekem valaki mondani hogy monster 600 ba bele lehet e rakni az 5.5ös felnit,mert szeretnék 180as gunit rá!
Haliho
Van egy ilyen könyvem új,eladó.Német nyelvű.Ára 5000 Ft
06-30-339-24-27
Szervíz szerint , túlmelegszik , nem hül a trafó rendesen , mivel nincs meleg (most) nem mindig jön elő. A nem mindig pedig azt jelenti , hogy talán kontakt hiba.
Mindenkinek... tűelektrodás gyójtógyertya , meg valami Spuri nevű anyag a benzinbe, ma ezt próbáltam ki , simább lett a motor , és alulról jobban tol.
Borzi!

Email ment!

Lsz
Sziasztok!

Köszi mindenkinek aki segített a Ducánk feltámasztásában , különös képpen az egri aprila szervíznek és Egedi Sándornak, aki az ECU-t hozta a 749-es dark-unkba.
Sztem ezzel az új ECU-val még pengébb lett a gép és teljesen jó hangja lett a temignoni dobnak.
Igaz 3 hónap kellett a teljes javításhoz sajnos.
borzika@uw.hu -ra kuldj mar 1-2 kepet es arat, legyszi. elore is koszonom
kivancsi vagyok... lehet uzlet lesz a vege :)
Nálam most érik az upgrade. Az én S2R800-am is eladósorba kerül. (K&N+full Arrow rendszer) 28500 km-mel, 2005 májusi. Árról privátban..., úgy érzem bele fog férni az elképzeléseidbe .


DesmoDoki, többiek,

beszéltünk egyszer a Monster Testrastretta blokkos darabjairól. Én ilyet szeretnék 2007-est - S4R vagy S4Rs-t (mert csak nem az első évi szériából van). Utánaolvasgattam a nyűgösködéseiknek egy kicsit, és ezt a képet hámoztam ki belőle: két problémakört említettek meg. Az egyik a lefulladás, a másik meg az un. TPS (a gázkarállás érzékelője).
Okok:
1. A motorok az Euro 3-as norma miatt baromira vissza vannak véve (levegő/üzemanyag arány) ezért némelyik fulladt gyári állapotban. Megoldásnak tűnt full Termignoni (ECU-val), Powercommander vagy Rapidbike, nyitott levegő rendszer + katalizátor nélküli dob.
2. A TPS korróziója egyszerű szigeteletlenségi és kenési problémának tűnik ha jól értelmeztem, de baromira drága a nemgaris cseréje (600 dodo). A jelenség az, hogy ha visszaengeded a gázkart, akkor nem történik semmi (beragad a gázállás).

Amire én is kíváncsi lennék, hogy milyen tapasztalataitok vannak a Testastretta rendszerű motorokkal kapcsolatban? A tiszta gyári rendszer esetén legalább az elsőnek említett problémával lehet-e kezdeni valamit? (Gondolok én elsősorban arra, hogy finomhangolható-e motor az előzőleg felsorolt aranyárban mozgó csecsebecsék nélkül - én elsősorban a Termi rendszert nem szeretném.)

Köszönöm a segítséget előre is.

lsz
Sziasztok,

nem is arról volt szó nálam sem, hogy a trafó adta fel, hanem egyszerű kontakthiba volt a függőleges trafó áramellátásánál. Ez volt júliusban, azóta semmi.