A blokk és a motor farokrésze alapján ez egy 800-as monster amit 2003-tol kezdtek el gyártani.Ha a motor többi részét nézem,tükrök,hátsó felfüggesztés,stb akkor 900 vagy 600-as.Elég zavaros
Jó a megérzésed, ez nem 900-as, legalábbis gyárilag biztosan nem. A 900-as Monster szárazkuplungos, a fékpumpa, illetve a kuplung külön folyadéktartályos, nem úgy, mint a képen látható szörnynél. Villámgyorsan beszéld le róla a barátodat, mert ennek átbaszás szaga van...
Egy barátom gondolkozik monster vételen.Ki is nézte az alábbi motort, de nekem nem tetszik rajta egy- két dolog.Miért karburátoros?Elvileg 2001-es , tehát már injektorosnak kellene lenni.Viszont a feneke már 2000 utáni és a műszerezettsége is.Létezhet , hogy ekkor még csináltak pár darab karburátorost?
Végre sikerült az S2R-re szerezni egy katalizátor eliminátort használtan 106 euróért.Kérdés!:kell-e valami módosítás?Injektortérkép átírás,injektor szinkronizálás( ha van ilyen),stb....?Kösz
Írtad az adatoknál hogy belementél a szántásba ,nekem is volt egyszer hasonló viszonylag gyorsan
egy enyhe lejtő földúton kanyar,vmit talán észrevettem az úton amitől vhogy letérem az ívről és már nem volt mit tenni inkább belementem a szántásba,nemtudtam bevenni már a kanyart,alig vártam hogy lelassuljak úgy rángatott az egész és ment ki minden eleje hátulja,azthittem meglesz a második perec-em.Nagyon xar dolog majdnem esni,esni meg sokkoló,picit magáhoztér az ember a fenenagy tempós lazaságból.
Tudja vki hogy melyik léghűtéses motorblokk a régebbi vagy mi a különbség e kettő között,a kuplung környéke egészen eltérő.Csaknem az egyik bovdenes a másik hidraulikus?
Nekem ugyan nem Ducatim van, de majdnem rokon Benelli Tornado 900 TRE-m.
tud valaki megbízható szervízt hozz az ország nyugati felében, esetleg Bp-en?
Computer sem ártana, bár igazából szerencsére semmi baj nincs vele, csak szervizeltetni akarom és a Veszprémi MBC már nem szakszerviz.
Szervíz szerint , túlmelegszik , nem hül a trafó rendesen , mivel nincs meleg (most) nem mindig jön elő. A nem mindig pedig azt jelenti , hogy talán kontakt hiba.
Köszi mindenkinek aki segített a Ducánk feltámasztásában , különös képpen az egri aprila szervíznek és Egedi Sándornak, aki az ECU-t hozta a 749-es dark-unkba.
Sztem ezzel az új ECU-val még pengébb lett a gép és teljesen jó hangja lett a temignoni dobnak.
Igaz 3 hónap kellett a teljes javításhoz sajnos.
Nálam most érik az upgrade. Az én S2R800-am is eladósorba kerül. (K&N+full Arrow rendszer) 28500 km-mel, 2005 májusi. Árról privátban..., úgy érzem bele fog férni az elképzeléseidbe .
DesmoDoki, többiek,
beszéltünk egyszer a Monster Testrastretta blokkos darabjairól. Én ilyet szeretnék 2007-est - S4R vagy S4Rs-t (mert csak nem az első évi szériából van). Utánaolvasgattam a nyűgösködéseiknek egy kicsit, és ezt a képet hámoztam ki belőle: két problémakört említettek meg. Az egyik a lefulladás, a másik meg az un. TPS (a gázkarállás érzékelője).
Okok:
1. A motorok az Euro 3-as norma miatt baromira vissza vannak véve (levegő/üzemanyag arány) ezért némelyik fulladt gyári állapotban. Megoldásnak tűnt full Termignoni (ECU-val), Powercommander vagy Rapidbike, nyitott levegő rendszer + katalizátor nélküli dob.
2. A TPS korróziója egyszerű szigeteletlenségi és kenési problémának tűnik ha jól értelmeztem, de baromira drága a nemgaris cseréje (600 dodo). A jelenség az, hogy ha visszaengeded a gázkart, akkor nem történik semmi (beragad a gázállás).
Amire én is kíváncsi lennék, hogy milyen tapasztalataitok vannak a Testastretta rendszerű motorokkal kapcsolatban? A tiszta gyári rendszer esetén legalább az elsőnek említett problémával lehet-e kezdeni valamit? (Gondolok én elsősorban arra, hogy finomhangolható-e motor az előzőleg felsorolt aranyárban mozgó csecsebecsék nélkül - én elsősorban a Termi rendszert nem szeretném.)
nem is arról volt szó nálam sem, hogy a trafó adta fel, hanem egyszerű kontakthiba volt a függőleges trafó áramellátásánál. Ez volt júliusban, azóta semmi.
Nincs itt semmi baj csak hát a "lelkem" nem 900-as,hanem 750-es!Szerintem elirta a tulaj!Szerintem!