Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halli!
Szerinted le tudnám rakni a térdem?
megin hülyeséget írok,természetesen a hengert dugót én is felszerelem,csak a blokkszéthúzás az tűnik rizikónak,pedig a főbb kopó alkatrészeket egyszerre kellene majd cserélni
Helló mi!?

Végre sikerült belépnem ,egy hónap után!Hurrááááá!

Üdv mindendegykinek!
Udv
Szinten szeretnem megtudni merre laksz es a szam is jol jonne mert lenne igeny szervizre.
gondolom nem okoz gondot ez a tipus sem.
elore is koszi
http://www.youtube.com/watch?v...
júj de nagy zene mégha Feró akkor is
Ha lesz elég lóvém de nemlesz elég bátorságom széthúzni a motort akkor megveszem az alkatrészeket és elviszem hozzád,ez még a jövő zenéje de fogok szerezni hengert dugóval már láttam a neten ezekhez az öregekhez is ,jó tudni hogy van vki aki ért is hozzá :) pl a váltókarnál látok némi olajszivárgást vagy a láncról csapódott oda de nemhiszem
Ja megadtad a számod, de merre laksz?
Szia Tamás!

Hogyan lehet téged elérni? Ha szervízelésre lenne szükségem, hogyan tudunk egyeztetni? Merrefelé laksz?
Szia !

A Termignoni dobhoz megvan a katalizátor nélküli összekötő cső és az elektronika ?
Jaa.Majdnem elfelejtettem,hogy van egy termignoni kipufogóm is eladó az összes 749-es tipushoz és a 999-es tipusokhoz jó.Ára 150000 ft. Szervizelést még mindig vállalok ducatikhoz/teljeskörűt/. Szóljatok ha valakinek kell vmi olaszból mert,május elején megyek ki.Üdv desmodoki
Sziasztok.Van nagyon jó castrol olajam a motorotokba ha valakit érdekel telefonáljon./1 liter 3000 ft. 1 kartonnal ,12 liter 2800 ft./ 20/9170-442 Üdv. desmodoki
"sincs talán fullteljesen kiemelve a tengelykapcsoló üresben "
Amikor ekkora faxbaromságot írok nyugodtan szóljatok

Kinek van öreg léghűtéses dukátija?Kellene egy jóminőségű hangfelvétel hogy mennyire lehet "zajos",nálam vmi serreg asszem..mintha bemelegedés után már nem hallatszana,most még nem tudom tesztelni nincs ép jobbkezem de már várom
Halli!

Megbízhatóság: nem szokot gondlenni velük ha rendesen karban volt tartva.
Fenntartási köldség: relativ 10.000km kötelező servíz nem mondható olcsónak, de nem 5-6 ezrenként kell vinni mit a japánt
Tudnivalok: a legfontossabb a Ducati tulajok 75% ismét Ducit vesz vajon miért
üdv.
Ezekre a kérdésekre csak akkor kapsz választ ha neked is lesz egy.
Vagy beleszeretsz és többé már nemkell más, vagy utálni fogod és gyorsan túladsz rajta.
Sokan emiatt nem merik bevállalni szvsz, mert ilyen szempontból zsákbamacska.
Műszakilag nincs több buktatója mint bármelyik másik használtmotornak.
Sziasztok!

Ducati Monster 600, "97-2000-ig bezárólag.
Na ezzel a típussal szemezek nagyon, de a szokásos problémába ütköztem.
Nen kaptam eddig objektív véleményt a motorról. Vagy imádják, vagy utálják...
Nagyon megköszönném ha elfogultságtól mentes, tényeken alapuló véleményekkel bombáznátok, mert nagyon mennék már motorozni...

megbízhatóság?
fenntartási költségek?
tudnivalók?

köszi, köszi, köszi
csaba
Tudom hogy zajosabb a ducati blokkja mint más motorok,ez a kényszervezérlés miatt van vagy a szárazkuplung miatt?Nekem sincs talán fullteljesen kiemelve a tengelykapcsoló üresben és mintha erősebb lenne motor indításkor az a szokásos serregés, lehet ettől? ill a melegebb időben talán jobban összeérnek a fémek?

Szelephézagot bonyolult beállítani ezeken?Csak mert még nem csináltam soha de ahogy tudom használni a jobbkezem kicsit rendberakom az óriásbébi lelkivilágát is

dupla karbi szinkronizálót ebay-ről vagy itthon is kapható vhol?

Megjöt az olajvezetékem,nem Y formát csinált hanem közvetlen a hűtőhöz tart mindkettő,és nem is fémcsőből ,simán rápréselte vmi nálunk is gondolom kapható kívül fémhálós csőre a végeket,remélem tudja mit csinál hiszen dukátikkal foglalkoznak,bár ha a snassz gumicső bevált,ez csak masszívabb lehet

ezt a képet most találtam nem is tudtam hogy ilyen művészi borongós fotót is összehoztam a nagy összerakás és új kipuff örömére
nehezen indul a ducati,film:
http://www.youtube.com/watch?v...
Komoly gond eddig nem volt vele (1 éve van nálam), csak a szokásos szervíz.
Ezen felül kilóméteróra spirált kellett cserélnem. Ezt minta alapján legyártották nekem.
hello

tudsz valamit mondani ezzel a tipussal kapcsolatban?
marmint mik a gyengei es mire kell igazan figyelnem. ugyanis van egy ilyen szepsegem.
csak nehogy baja legyen :) koszi
A múlkori hatalmas problémám a rángatással nem fogjátok elhinni mi volt:elfogyott az üzemanyag.
Illetve elpárolgott azalatt a pár nap alatt ameddig a tanksapka nem volt rászorított állapotban mert beletörtem az alját.Mást nemtudok elképzelni.
A benzincsap belső részébe egy vagy 10 centis csövecske helyezkedik el tehát szinte a fél tanknak tele kell lennie hogy azon kapja normál állásban a naftát.Namost félbevágtam,mégygyszer nem szivat meg így,el lettek állítva a karbik teljesen már nem tudtam elképzelni mi a fax van,csak a vakszerencse hogy észrevettem hogy alig van benzin,épp csak csurdogált hát persze hogy rángat meg nincs benne erő.
Ennek örömére ma akkorát feccoltam vele hogy kiugrott az újjam,csak hoplnap megyek vele ügyeletre,remélem nem ártok ezzel neki.A kisújjam csatlakozása a kézcsontokhoz picit nem ott van ahol ideális :)
Felraktam a gépre a gyári dobokat. Elég gyenge a hangja.
Nem engedtem ki a gázt, csak a tetején lévő tekerővel állítottam és meghúztam feszesebbre a rugót.
na a ducati-dortmund miután megírtam hogy amennyiben 1 héten belül nem reagálnak az illetékes német hatósághoz fordulok,gondolom aludtak rá párat és csodák csodájára egyből megjött a kedvük az írásra

asszem nitrogén van a hátsó rúgóstagokban,nehogy kitekerd a szelepet hogy leteszteld,nemtudom hol töltik újra
Ha SS750 kellene esetleg jó árban, akkor csak szólj!
Az előfordulhat, hogy elmegy belőle a gáz?