Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Pepe!


Ha Monster 620 érdekel, akkor nekem van egy eladó, szép állapotban!
A számom: 06302165727
Tamás
Sziasztok!

Ha tudtok valakit, aki Monstert keres, akkor van egy eladó nagyon jó állapotban.
Az oldalon meg tudja nézni a nakedek között . 2002.03. 17300km. mo-i, szervízkönyves, gyári kulcsok, kódkártya, szervízkulcs... extráák: sportkormány, hasidom, takaró idom, fém fékcsövek, martin dobok + adok egy Ducati replica Suomy sisakot. Ára: 1350000! Tel: 06302165727
Köszi!
Hello, ECU-t keresek, azaz vezérlő elektronikát (Marelli). Úgy néz ki, hogy ennek a hibája miatt nem ad szikrát a fekvő hengernek. Elvileg folyamatban van egy megrendelés, de ha tudsz jobbat...
Szia Top1!

Ha megírod nekem, hogy pontossan mit keresel. Talán tudok segíteni.

Üdv. Molnár Gábor
Biztos nem én teszem el az 5 gurigát,sajnos.De lehet az itteni fizetésekhez van kalibrálva az ára .A hátrányos helyzetű amcsiknál meg 10 milla.Az a 400 db igény meg már tavaly megvolt.
Hali!

Az Olaszoknál 11 millából meg van , mitől lesz 16 millio mire ide ér? Előszőr azt mondták max.400db lesz belőlle most meg amig igény vanrá- (hogy is van ez? )
ja van oké, a multistrada
Vajon terepezésre mennyire alkalmas,van a Cagiva elefant-on kívül más ducati ami terepmotor,enduro?
Természetesen nem tudok,és nagyon örülök,hogy végre ilyet is látni utcán,de nálunk sajnos talán csak a dunaújvárosi üzletember úrnak adatik meg,hogy hozzájusson. Ha alkalmam lesz feltétlenül megnézem! Ha meg lehetőségem lenne,akkor az F4 Sennám mellé ezt tenném következőnek a garázsba!
Szóval nem rossz szándékkal emeltem ki az árát,nem azért,mert ez az összeget soknak tartanám a motorért,hanem sajna nekünk sok annyira,hogy csak egy látványosság marad.
Szia Randy!

Igazad van, hogy kicsit soknak tunik az ára. De tudsz mondani még egy gyárat ill. motort amit MotoGP-ben kifejlesztettek és utcai formbán kis seria számban árulnak. Olyan ez mint egy Ferrari csak motorban. Szerinten elérhetőbb áron.
Ne azért közöltem, hogy gyertek vegyétek meg. Hanem szeretném hogy gyertek és nézétek meg. Szerintem titeket is érdekel, hogy miképpen néz ki élőben. Csodálatos..

szia Molnár Gábor

www.varioauto.hu
Tudom,hogy egy különlegesség,de azért mellbevágott: 16.040.000.-
Kösz, úgy tűnik, az embered talált megoldást, egy új tuning-kitből enyém lesz a nyitott vezérlés. A többi cucc nem kell, mert DP dobok és légszűrő már van rajta. Így kevesebb, mint feléből meglesz, ha igaz.
Hali !
Szerintem egy Ducati szerelőt is meg kérhetsz, hogy nézze meg!
De el kell, hogy szomórítcsalak kevés Ducatinak van nem szaraz kuplungja, ( csak talán 620,800, monster, multistradának)tehát ha ezt a tipust választod igen nagy az esélye, hogy csörögni fog!
Van aki szereti van aki írtozik tölle, na az utobbinak biztos nem Ducatija van.
üdv.
Köszi, de elég elrettentő.
Nemtudom miért aggyák ennyire olcsón, ahoz képest hogy St4-es.
Néztem az árakat, még USA-ban is jóval drágább, és az Eurotax alatt van.
Lehet hogy megkérnék valakit akinek van Ducatija, hogy nézzük meg.
Vagy maradok mégis a bevált Hornetnél.
Sziasztok!
Októberben érkezik hozzánk a Desmosedici. Akit érdekli szeretettel várjuk Pécsett.
Több infó www.varioauto.hu.
Üdv!

ha valaki gyertyacsere előtt áll, nézze meg, ezen a listán fennt van-e a motorja.
DUCATI 748 Superbike (1997)
DUCATI 750 (1998-1997)
DUCATI 851 Sport (1992-1990)
DUCATI 888 Superbike (1992-1990)
DUCATI 916 SPS (1998)
DUCATI Sport Touring 4 (2003-2002)

Ha igen, és érdekli NGK IridiumIX gyertya, írjon egy mailt ide: tuzharcos@freemail.hu
Van 4db ilyenbe való gyertya nálam.
A négyszelepest sztem láttam ott 2 vezérműtárcsa van hengerenként ugye?biztos más a feszítés
módszere,sőt mintha rémlene egy fotóról hogy mintha azt vettem volna észre hogy eleve úgyvan kialakítva hogy egyféle állásba lehet lehúzni a csavarokat és ez a végállás a megfelelő feszességet adja,ígyvan ez?

azon is gondolkodtam hogyha elcsúszna ameddig csúszhat a felső állítható feszítőgörgő alsó csavarja még akkor sem csúszna le a szíj sztem a tárcsán
Igen, a gyári célszerszám az erőt mér. Jó helyette még az egyszerű rugós halmérleg is, csak nem tudom hány kilóval kell húzni feszítés közben. Ja és csak a 2szelepes blokkokhoz jó ez a módszer.
A 6-os semmiképpen sem mehet be?,be se lehessen erőltetni?Még nem szedtem szét de elképzelve sztem az enyém feszesebb,vagy pont jó,remélem.Ötletes módszer amúgy.
A manual-ban olyan mérőeszközzel mérik a feszességet amit utoljára fizikaórán láttam,asszem newtonmérő vagy mi volt a neve.
Fogsz 3 imbuszkulcsot 4-5-6. A feszítőgörgő és a szíj közé berakod az 5öst, ehhez beállítod. Meghúzod amit meg kell, utána a 4es lazán be kell menjen, a 6os meg nem férhet be. Akkor jónak kell lenni, nálam bevált. Nem biztos hogy szakos
Vezérműszíjatok mennyire feszes?
Létezik hogy nyáron egy icipicit elenged?a hőtágulás miatt?,alul frankó feszes felül mintha gyengült volna vemennyit,fel kellene venni videóra hogy benyomom az újammal mi?Majd
Halli!
A kuplungnak csörögnie is kell! A száraz kuplung jelemzője!
Sziasztok!
Láttam egy ST4-est ami eladó. Árban jónak tűnik, és szép is. Ki is próbáltam, de a száraz kuplung nekem csörgős. Kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy meg merjem-e venni. Nem volt még Ducatim, de az ára vonzó ahogy elnéztem.
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Előre is köszi.
Az mikor lehetett? Érdekelne... Lehet, hogy bontott cucc volt?
Eddigi ajánlat: 320 ezer Ft., Ducatitól megrendelt új alkatrésszel. Sajna az EU-ban az ára tényleg mindenütt 1100-1200 Euro.
Ez a másik, amit belinkeltem, kb. fele, de egyik dealer sem válaszolt eddig az e-mailemre.
a haverom is így járt vele de neki megált az egész 2004-es tipushiba állítólag neki a pannoniaringen 150ből oldották meg a problémáját de kapott hozzá sportlégszűrőt