Véletlenül olvastam , a tüneteket , csak úgy mint nekem , hol az egyik henger megy hol a másik. (S2R800) A garis trafó csere meg volt, de most a másik henger akadozik.
Szia Borzi.Nagyon jók az s2r-ek is de azért egy s4r,nekem azok nagyon bejönnek meg szerintem az olasz ezt a tipust nagyon eltalálta.Meg csak 996 cm3,nagyon vadállat.2000 feletti évjáratok már elég jók.Volt 620 monsterem is,ez is pöpec de kevés lóerő,tanuló v2-nek nagyon jó.Mennyi pénzed van motorra,mert ez nagyon befojásolja a vásárlást.Üdv yaga
Egy-ket gyors kerdest szeretnek feltenni ha lehet...
Szeretnek vasarolni egy Monstert. 620asbol 2004es evjaratot neztem, elvileg azzal nincs gond..
viszont most nagyn megtetszett az S2R es azokbol a 2005os evjarat amibol kinalat is van. Lehet ezzel az evjarattal gond? Tudomasom szerint ez mar kicsit "balhesabb ev volt", nem minden motor tokeletes
Valamint, minden forumon ill. hirdetonel olyat olvasok, h "nem olasz szutyok". Ennyire rosszak az olasz importok? Ott is ugyanugy hasznaljak... lehet igy altalanositani? tapasztalat valakinek?
Világbajnok Stoner a DUCATI-val!Gratulálunk nekik!Capirex újra az otthonukban verte meg a japán óriásokat,grat neki is!Ha valamit elírtam volna az azért van mert nálunk is folyik a pezsgő.
Itt vagyok újra. Csicserinek köszönöm, a Laci nevű embere tuti. Végül ő oldotta meg a problémát, ami vélhetően azonos Ducaticsabiéval. Az ECU, azaz a vezérlőelektronika szart be. Új 320 eFt, rendelni kell a gyárból. Kell hozzá a kód, 3 gyári kulcs, stb. Bontott simán nem jó, kikódolni nem lehet, nyitottat kell szerezni, ami tuning-kitben kipufogóval együtt kerül forgalomba, cakli-pakli kb. 3 kiló, és van egy jó kis kipu-szetted is, vagy felszereled azt is, vagy eladod. Elvben. De nem tudtunk szerezni 2 hónap alatt sem, az olaszok valamiért szarakodnak vele. Úgy tudsz bontottat beletenni, ha megszerzed a donorból a kilométer-órát is, mert csak azzal működik együtt. Nekem vhogy így lett. Egy hete megint repül a gép (M1000), zsíííír!
Van egy másik út is, ausztrál gyártmányú tuning-ECU. Ha kell, meg tudom adni az európai (holland) elérhetőséget, én már leleveleztem. Kb. 650 Euró, garanciával.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy ST2-est. Kérdés, hogy mire kell figyelni amikor használtat néz az ember, illetve milyen tapasztalataitok vannak ezzel a típussal...
Segítséget előre is köszönöm: Zsolt
Lassan esedékessé válik a szörnyem fékbetét cseréje. Javaslatokat szertenék kérni melyik fékbetétet válasszam. Ferodo szinterfémmel barátkozom, mert ezt tudok viszonylag jó áron.De ha ti tudtok valami jobbat akkor megköszönöm.Ja és hogy hol lehet venni? A duxi kereskedésekben eddig csak gyári van .
Fékcsövekkel hasonló a problémám, szeretném a gumi csöveket lecserélni.KÖSZI
Nagyon szépen köszönöm hogy segítségünkre leírtad a te gondod és tapasztalatod.
A motor a szervízben van még és szerintem továbbítani fogom nekik ezt a hibalehetőséget is.
Ha itthon lenne a motor egyből szétkapnánk és megnéznénk, mert már néztük a két gyújtótrafónak a cserélgetését, de mélyebben nem mentünk bele az elektronikába.
Először is Tamás, bocs, hogy nem kerestelek a trafó csatlakozó miatt, de megoldottam a csati csere nélkül is a problémámat. (Nem volt szétcs.szve annyira, hogy ne lehessen összerakni.)
Mostanáig csak olvasgattam a fórumot, de olvasva a problémádat szeretnék tippet adni. Nekem hasonló jelenség lépett fel a 2005-ös S2R800-ammal július közepe-vége felé. Egy henger megy (nekem pont a vízszintes) fogyasztás az egekben... Elvittem szervizbe, semmi - cseréljek gyújtótekercset 27k HUF. Megrendel, idegeskedik, interneten olvas, idegeskedik (mivel ha az nem, akkor ECU 200-300k HUF-ért).
Beszéltem Gál Tamással tekercs és csatlakozó miatt (nagyon készségesen segített, magyarázott - Köszönöm, szerencsémre nem kellett alkatrész) Továbbra sem nyugodtam, otthon a szükséges rajzok birtokában és egy multiméterrel felszerelkezve nekiugrottam. A tekercsek cseréje megmutatta, hogy a függőleges gyújtótekercsemnek nincs baja. Ekkor elővettem a rajzot és elkezdtem bogarászni azt. Kiderítettem, hogy a tekercseknek van közös pontjuk, vagyis a két tekercs öszeköttetésben van (elméletben). A mérés ("összecsengetés" másnéven szakadásvizsgálat) kihozta, hogy a nem működő hengerem tekercsén nincs meg a közös pont. Elég sz.r megoldás, a vezetéket a vázon, a henger mellett kb. 1 centire viszik el a vezérléshez.
Megoldás (nekem ez volt): közös pont keresés, a tekercshez új vezétek húzása.
Eredmény: két üzemelő henger
Nem tudom, hogy segít-e, ez csak tipp, de ha van, vagy tudsz kölcsönkérni egy multimétert, a rajz a kezelésiben ott van... kb. egy fél óra és kiderül az-e a baj és nem kerül pénzedbe.
ez a ket motorolaj elvileg ugyanaz nekem is van mindketto doboza :) mert mar ures :) csak nekem r2 de tokre ugyanigy nez ki es en is megvoltam vele elegedve
Van egy 749 Dark típusú motorunk és most csak egy henger dolgozik:
A motor Ducati 749 Dark típusú, 2004es évjáratú és gyárilag Termignoni rendszerrel jött ki, a motorban most 4500km körül van, és küllemre is kifogástalan állapotú.
Három hónappal ezelőtt menetközben a műszerfalon kigyulladt a szélső bal oldali sárga lámpa, ami a motor hibáját jelzi, hirtelen a motor teljesítménye lecsökkent és 1 henger nem ment.(utólag kiderült h a vízszintes henger nem dolgozott), emiatt sajnos egész nyáron nem tudtuk használni.
A motor a meghibásodáskor nem volt hajtva, kíméletesen mentünk vele.
Otthon megnéztük h a gyújtótrafó és a befecskendezés is jól működik, mivel a motort betudtuk indítani 1 hengerrel is, és a vízszintes henger befecskendezője az indításkor bespriccelt benzint, de kb. 5 másodperc után az elektronika letiltotta a henger működését. A gyújtótrafókat megcseréltük a két henger között, és a függőleges henger a vízszintes henger trafójával is beindult.
Így valószínűleg csak az elektronika hibájára tudtunk gondolni, amit a szerelőnk megerősített.(Egy aprilia szervizbe vittünk ahol jobb ajánlatott tettek a megjavítására, és mondták h bontott alkatrészből javítható)
Valószínűleg a vezérlőelektronika ment ki benne, de azt mondták h 99%, h ez a hiba oka.
Szerintetek a vezérlőelektronika lehet a baja, vagy más egyéb hiba lehetősége is lehet?
Ezek után hoztak be Olaszországból 2 bontott vezérlő elektronikát is: az egyik hibás volt, a másik imobilasere nem volt kikódolva.
(Augusztusban a motorral nem tudtak foglalkozni, mivel az olaszok nem dolgoznak ilyenkor).
Szeretném kérdezni tőletek:
- A bontott alkatrészeket kilehet kódoltatni, hogy jó legyen a motor többi részéhez vagy ez nem megoldható?
- Láttam több külföldi oldalon alkatrészeket hozzá (pl.: e-bay), aki tud ezzel kapcsolatba segíteni, azt megköszönném.
Hogy történik a rendelés és a licitálás? Mikor érkezik meg a megrendelt alkatrész? Milyen pénznemben és milyen módon kell fizetni?
Aki ismer itthon, Magyarországon bármilyen Ducati szerelőt, bontót, aki ilyen alkatrészekkel foglalkozik (akár más országokból való behozatallal is) , vagy van éppen otthon vezérléshez szükséges elektronikája 749-es Ducatihoz, az írjon ide a fórumba vagy írjon e-mail-t!
Szia.Van ilyen olajom karton számra eladó.996sps srácnak a monsterébe is én raktam bele először,látod hogy megvan vele elégedve.ha kell akkor hivj fel a 20/9170-442 számon.
Hat ezeket az S2R -seket mar lattam 1.7-1.9millio korul. inkabb az 1.7 fele hajlik a merleg egy 2005os modell nagyon kellemes lenne...
Egy-ket gyors kerdest szeretnek feltenni ha lehet...
Szeretnek vasarolni egy Monstert. 620asbol 2004es evjaratot neztem, elvileg azzal nincs gond..
viszont most nagyn megtetszett az S2R es azokbol a 2005os evjarat amibol kinalat is van. Lehet ezzel az evjarattal gond? Tudomasom szerint ez mar kicsit "balhesabb ev volt", nem minden motor tokeletes
Valamint, minden forumon ill. hirdetonel olyat olvasok, h "nem olasz szutyok". Ennyire rosszak az olasz importok? Ott is ugyanugy hasznaljak... lehet igy altalanositani? tapasztalat valakinek?
Koszi elore is a valasz(oka)t.
Érdemes megnézni!
www%2Educati%2Ecom%2Fod%2Fduca..." title="http://www.youtube.com/watch?v=5_37_gOepAg&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Educati%2Ecom%2Fod%2Fduca..." target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v...
Nekem is kellene egy jó szerelő Budapesten vagy a közelben. Ez a Laci nevű srác hogy érhető el? Van vmi műhelye vagy telefonszáma?
Csaó!
Amico
Van egy másik út is, ausztrál gyártmányú tuning-ECU. Ha kell, meg tudom adni az európai (holland) elérhetőséget, én már leleveleztem. Kb. 650 Euró, garanciával.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy ST2-est. Kérdés, hogy mire kell figyelni amikor használtat néz az ember, illetve milyen tapasztalataitok vannak ezzel a típussal...
Segítséget előre is köszönöm: Zsolt
Fékcsövekkel hasonló a problémám, szeretném a gumi csöveket lecserélni.KÖSZI
Nagyon szépen köszönöm hogy segítségünkre leírtad a te gondod és tapasztalatod.
A motor a szervízben van még és szerintem továbbítani fogom nekik ezt a hibalehetőséget is.
Ha itthon lenne a motor egyből szétkapnánk és megnéznénk, mert már néztük a két gyújtótrafónak a cserélgetését, de mélyebben nem mentünk bele az elektronikába.
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGÍTSÉGÉT!
Először is Tamás, bocs, hogy nem kerestelek a trafó csatlakozó miatt, de megoldottam a csati csere nélkül is a problémámat. (Nem volt szétcs.szve annyira, hogy ne lehessen összerakni.)
Mostanáig csak olvasgattam a fórumot, de olvasva a problémádat szeretnék tippet adni. Nekem hasonló jelenség lépett fel a 2005-ös S2R800-ammal július közepe-vége felé. Egy henger megy (nekem pont a vízszintes) fogyasztás az egekben... Elvittem szervizbe, semmi - cseréljek gyújtótekercset 27k HUF. Megrendel, idegeskedik, interneten olvas, idegeskedik (mivel ha az nem, akkor ECU 200-300k HUF-ért).
Beszéltem Gál Tamással tekercs és csatlakozó miatt (nagyon készségesen segített, magyarázott - Köszönöm, szerencsémre nem kellett alkatrész) Továbbra sem nyugodtam, otthon a szükséges rajzok birtokában és egy multiméterrel felszerelkezve nekiugrottam. A tekercsek cseréje megmutatta, hogy a függőleges gyújtótekercsemnek nincs baja. Ekkor elővettem a rajzot és elkezdtem bogarászni azt. Kiderítettem, hogy a tekercseknek van közös pontjuk, vagyis a két tekercs öszeköttetésben van (elméletben). A mérés ("összecsengetés" másnéven szakadásvizsgálat) kihozta, hogy a nem működő hengerem tekercsén nincs meg a közös pont. Elég sz.r megoldás, a vezetéket a vázon, a henger mellett kb. 1 centire viszik el a vezérléshez.
Megoldás (nekem ez volt): közös pont keresés, a tekercshez új vezétek húzása.
Eredmény: két üzemelő henger
Nem tudom, hogy segít-e, ez csak tipp, de ha van, vagy tudsz kölcsönkérni egy multimétert, a rajz a kezelésiben ott van... kb. egy fél óra és kiderül az-e a baj és nem kerül pénzedbe.
Üdv,
lsz
ár: 160,000.- magyar forint.
üdv.
Lacinak hivják és talán az egyetlen szakképzett Ducati szerelő. ( hivatkoz rám )
üdv.
ez akit megadtál az bontó vagy jár ki külföldre alkatrészért?
és kit keressek, hogy hívják a személyt?
köszönöm mindenkinek aki megpróbál segíteni, mert már régóta nem megy a ducánk
Nagyon való színű, hogy csak nyitott elektronikát tudsz bele rakatni !
Hivd fel ezt a számot és tuti tud segíteni 06-70-5283-852
üdv.
Van egy 749 Dark típusú motorunk és most csak egy henger dolgozik:
A motor Ducati 749 Dark típusú, 2004es évjáratú és gyárilag Termignoni rendszerrel jött ki, a motorban most 4500km körül van, és küllemre is kifogástalan állapotú.
Három hónappal ezelőtt menetközben a műszerfalon kigyulladt a szélső bal oldali sárga lámpa, ami a motor hibáját jelzi, hirtelen a motor teljesítménye lecsökkent és 1 henger nem ment.(utólag kiderült h a vízszintes henger nem dolgozott), emiatt sajnos egész nyáron nem tudtuk használni.
A motor a meghibásodáskor nem volt hajtva, kíméletesen mentünk vele.
Otthon megnéztük h a gyújtótrafó és a befecskendezés is jól működik, mivel a motort betudtuk indítani 1 hengerrel is, és a vízszintes henger befecskendezője az indításkor bespriccelt benzint, de kb. 5 másodperc után az elektronika letiltotta a henger működését. A gyújtótrafókat megcseréltük a két henger között, és a függőleges henger a vízszintes henger trafójával is beindult.
Így valószínűleg csak az elektronika hibájára tudtunk gondolni, amit a szerelőnk megerősített.(Egy aprilia szervizbe vittünk ahol jobb ajánlatott tettek a megjavítására, és mondták h bontott alkatrészből javítható)
Valószínűleg a vezérlőelektronika ment ki benne, de azt mondták h 99%, h ez a hiba oka.
Szerintetek a vezérlőelektronika lehet a baja, vagy más egyéb hiba lehetősége is lehet?
Ezek után hoztak be Olaszországból 2 bontott vezérlő elektronikát is: az egyik hibás volt, a másik imobilasere nem volt kikódolva.
(Augusztusban a motorral nem tudtak foglalkozni, mivel az olaszok nem dolgoznak ilyenkor).
Szeretném kérdezni tőletek:
- A bontott alkatrészeket kilehet kódoltatni, hogy jó legyen a motor többi részéhez vagy ez nem megoldható?
- Láttam több külföldi oldalon alkatrészeket hozzá (pl.: e-bay), aki tud ezzel kapcsolatba segíteni, azt megköszönném.
Hogy történik a rendelés és a licitálás? Mikor érkezik meg a megrendelt alkatrész? Milyen pénznemben és milyen módon kell fizetni?
Aki ismer itthon, Magyarországon bármilyen Ducati szerelőt, bontót, aki ilyen alkatrészekkel foglalkozik (akár más országokból való behozatallal is) , vagy van éppen otthon vezérléshez szükséges elektronikája 749-es Ducatihoz, az írjon ide a fórumba vagy írjon e-mail-t!
E-mail címem: janosszoke@freemail.hu
Köszönöm segítségeteket!
Pár kép a motorról: