Őrölük neki, hogy csak én vagyok az akinek meg kell néznem dologoknak az árcéduláját. A luxus (márpedig a motor az az) mindenkinek máshol kezdődik. És lehet hogy ez nekem erőn felül lenne. És akkor, mint máskor is, kompromisszumo(ka)t kötök.
(Egyébként eddigi életem legnagyobb beruházása egy számítógép volt, amit, csak a külcsín és utánna a szíve után választottam. Apple Ibook G4. Azt nem bántam meg. De arra azóta sem költöttem)
Sziasztok!
Segitségre lenne szukségem!
Meg tudnátok mondani hogy a benzintartájbol kijovo kábel 4 drotjának a szineit sorrendben?Ugyanis el van torve a haver motorján ez a kábel végén levo dugo és csak ugy volt ossze szurva a másik dugoval.Tegnap viszont szétthuzta a csatlakozot és osszekeveredtek a kábelek.A sorrendet viszont nem tudjuk hogy hogyan volt eredetileg.piros,fehér és 2 fekete.Az egyik feket az matt a másik meg csillogos fekete ha jol emlékszem.
Elore is koszi
A költségekről semmi konkrétumot nem lehet mondani, "csak" attól függ, hogy mire használod, mennyit mégy vele és hogyan teszed mindezt, kivel szervizeltetsz... stb. A költségeket az extrák nagyban megnövelhetik, ha beleszeretsz pl. egy karbon cuccba, vagy neadjisten kicseréled a kupplungodat egy anti-hopping kupplungra titán kupplungdeknivel (nyam-nyam).
Egyébként most új motoroknál az első 24e.kmen ingyenes a kötelező szervíz állítólag.
a fentartas sem veszelyes foleg ha szamba vesszuk hogy mit adunk es mit kapunk.
de szerintem nem rug magasabra mint eggy atlagos japan model.
igaz nekem sikerult most elfektetni es a potalkatresz az nem eppen penztarcabarat de a mindennapi kopo cuccok azok nem veszesek.foleg hogy a szerviz 10 000KM utan van.20 000KM nel van 2 szervized mig a japanoknal 3.szerintem arban ha utanna szamolsz ugyan ott van. csak huzosnak tunik mikor 1.5 x annyit kell kiadni mint a japannal.
Te úgy vásárolsz motort hogy elötte kimatamatikázod hogy mi mennyibe fog kerülni?
Én a "meglátni és megszeretni" elvén,első a külcsíny aztán a szíve
Az olasz motorok autók híresen gyönyörűek ,a dukátinak a szíve is "nagy"
Ahány ember annyiféle dolgot vesz-tesz rá bele van aki otthon állítja be van aki szervízben nézeti át ,stb.. az adókról semmit nem tudok de ez legyen az utolsó ami érdekel ha veszek motort
Én is egy monsterről álmodom, de a pénztárcám határt szab. Végig olvasva a topicot feltünt, hogy nem válaszolt senki a motor fenntartási költségéről. Semi konkrétum. Azé ez elgondolkodtató....
én egy Rd-t vagy 4 szer fújtam le amíg beletanultam a spray-vel való profi festésbe(lényege hogy a sarkokat rejtett felületeket először, aztán a végére hagyni a nagy felületeket és úgy fújni hogy a levegőben szálló nem célzott permet maradék ne baxxa össze a friss festést tehát előrefelé mozgatni a spray-t a nemfestett rész felé),a duki és gyönyörű volt addig ameddig a kuplung(fék) olaj szét nem baxta,pedig az üzlet ahol vettem a festéket állítja hogy olaj és benzinálló,hát nemaz
Nemtudom ki volt az de ide is írt majd visszakeresek egy gyönyörű burkolt piros dukátija van fehér felirattal.
Ovodas te vagy a festő akinek az a piros dukija van?Egyszer írta vki itt hogy profin fest.
Mostanában eldöntöttem inkább festővel festetem le a motort,biztos sejted nagyjából mire kell számítani árban ,a sárvédőkről a tankról és az idomokról lenne szó..?
És tudnak feliratot és egyéb mintákat csíkokat stb készíteni egy átlagos autó festőműhelyben?
akkor nem kellene matricázni ott nyomják rá aztán kész,ha az árat jelentősen drágítja akkor persze marad a matrica
nem tud valaki egy elado oldal stendert veletlenul? DUCATI 750 SS 1999 es evjarat.
az a resze kellene ami a motorhoz csatlakozik. a tobbi meg ep.
ha valakinek lenne valami akkor legyszi jelentkezzen.
de ha valakinek voltak hasonlo esemenyei es meg tudta oldani ujj vasarlasa nelkul akkor minden otletet is meg koszonnek.
pont itt vagyok :)
az üzemanyag ellátás miatt volt,már megszűnt,és van dupla vákummérőd?
Nekem is vennem kell,mo-on net-en nem tudok sehol csak eby-on találtam igazán olcsókat,illetve vettem egy olyat amit a karbi szívóoldalára kell nyomni,VW bogáré,de nemakarok így xarakodni vele
(Egyébként eddigi életem legnagyobb beruházása egy számítógép volt, amit, csak a külcsín és utánna a szíve után választottam. Apple Ibook G4. Azt nem bántam meg. De arra azóta sem költöttem)
Segitségre lenne szukségem!
Meg tudnátok mondani hogy a benzintartájbol kijovo kábel 4 drotjának a szineit sorrendben?Ugyanis el van torve a haver motorján ez a kábel végén levo dugo és csak ugy volt ossze szurva a másik dugoval.Tegnap viszont szétthuzta a csatlakozot és osszekeveredtek a kábelek.A sorrendet viszont nem tudjuk hogy hogyan volt eredetileg.piros,fehér és 2 fekete.Az egyik feket az matt a másik meg csillogos fekete ha jol emlékszem.
Elore is koszi
Egyébként most új motoroknál az első 24e.kmen ingyenes a kötelező szervíz állítólag.
a fentartas sem veszelyes foleg ha szamba vesszuk hogy mit adunk es mit kapunk.
de szerintem nem rug magasabra mint eggy atlagos japan model.
igaz nekem sikerult most elfektetni es a potalkatresz az nem eppen penztarcabarat de a mindennapi kopo cuccok azok nem veszesek.foleg hogy a szerviz 10 000KM utan van.20 000KM nel van 2 szervized mig a japanoknal 3.szerintem arban ha utanna szamolsz ugyan ott van. csak huzosnak tunik mikor 1.5 x annyit kell kiadni mint a japannal.
Én a "meglátni és megszeretni" elvén,első a külcsíny aztán a szíve
Az olasz motorok autók híresen gyönyörűek ,a dukátinak a szíve is "nagy"
Ahány ember annyiféle dolgot vesz-tesz rá bele van aki otthon állítja be van aki szervízben nézeti át ,stb.. az adókról semmit nem tudok de ez legyen az utolsó ami érdekel ha veszek motort
Én is egy monsterről álmodom, de a pénztárcám határt szab. Végig olvasva a topicot feltünt, hogy nem válaszolt senki a motor fenntartási költségéről. Semi konkrétum. Azé ez elgondolkodtató....
Nemtudom ki volt az de ide is írt majd visszakeresek egy gyönyörű burkolt piros dukátija van fehér felirattal.
Egyszer festettem le a motoromat akkor is ecsettel állat lett
Mostanában eldöntöttem inkább festővel festetem le a motort,biztos sejted nagyjából mire kell számítani árban ,a sárvédőkről a tankról és az idomokról lenne szó..?
És tudnak feliratot és egyéb mintákat csíkokat stb készíteni egy átlagos autó festőműhelyben?
akkor nem kellene matricázni ott nyomják rá aztán kész,ha az árat jelentősen drágítja akkor persze marad a matrica
Nem tudja valaki véletlenűl, hogy mi a színkódja a monster dark-nak? Köszi!
nem tud valaki egy elado oldal stendert veletlenul? DUCATI 750 SS 1999 es evjarat.
az a resze kellene ami a motorhoz csatlakozik. a tobbi meg ep.
ha valakinek lenne valami akkor legyszi jelentkezzen.
de ha valakinek voltak hasonlo esemenyei es meg tudta oldani ujj vasarlasa nelkul akkor minden otletet is meg koszonnek.
üdv.
az üzemanyag ellátás miatt volt,már megszűnt,és van dupla vákummérőd?
Nekem is vennem kell,mo-on net-en nem tudok sehol csak eby-on találtam igazán olcsókat,illetve vettem egy olyat amit a karbi szívóoldalára kell nyomni,VW bogáré,de nemakarok így xarakodni vele
A váltóban mi szokott tönkremenni a régi léghűtéses ducatiknál?
És mennyibe van az alkatrész oda?
ovodas:
Írtad hogy a szinkronizálás csodákat művel,mit tapasztaltál a szinkronizálás előtt ami elmúlt?
üdv