Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi, az előbb egy "l" betű kimaradt. :-)
Találsz és nem talász.
Szia.
Itt, http://www.motorpiac.hu/, talász ducati motor bontót.
Jó csak 1 ember szervezze és előre egyeztessünk,pl egy tavaszi időpontot,majd.
Merem ajánlani a desmodokit.
Szevasztok!
Tud valaki egy job oldali tükröt 2001-es Ducati 750 Supersprta?
Sehol nem találok bontót.Bármilyen ötletnek örülök!
Köszi.
Hali mindenki!
A találkozó ötlete engem is izgalomban tart. Remélem megcsináljuk, és nem csak beszélünk róla!
Egyébként lehet tudni mennyien vagyunk?
Motoros élményekben gazdag boldog új évet kívánok mindenkinek!
Y.
Helló Mindenkinek!

Én is benne lennék egy taliban, mert én is fiatal vagyok még a Duki szakmában.
Szorgalmazom én is az ötleteket. (remélem ksz lesz a vas addig)

Bolgog Balesetekben Szegényebb Újévet Kívánok mindenkinek!
(ez a 2007-es év számomra sajnos elég gazdag volt)
Hali tpa!

egyet értek minden szavadal! Ha jön a meleg, gurolhatna egyett a sok ducati együtt.
Meg lehetne Ducati találkozo is !
üdv. Búék.
Szia piff748s!
Jól látod, ott vettem. Én is nagyon remélem, hogy jó vétel volt.
Nagyon nagy örömömre szolgált, hogy a felvetésem egy esetleges közös gurulásról, meghallgatásra talált.
Egyúttal szólnék az alapítókhoz, ha szabadna.
Kérlek, bocsássatok meg, hogy "új jövevényként" teszek ilyen felvetéseket, remélem, nem veszitek zokon. Azonban, amikor itt beszélgetünk, mindig eszembe jut, hogy milyen lenne végigdübörögni a városon nem mások bosszantására, hanem a mi magunk örömére.
Csak tudjátok, nekem ti vagytok az első ilyen csapat, ahol látom az összetartást. Ez a mai világban olyan ritka, hogy nincs is ilyen madár. Jó kis csapat lenne ez, ha szabad megjegyeznem.
Egészségben és Békével teljen az Új Év mindannyiónknak.
BUÉK.
tpa.
Akkor részletezem, vidd el szerelőhöz mert:
1. szíjcsere, ezt ha magad csinálod akkor nincs gari és óriási károkat tud okozni, ha elnézel valamit.
2. szelephézag, ez az általad leírt módszerrel, lemér-elküld-berak-mégsejó-visszaküld-újatküld stb hetekig eltarthat, egyszerűbb ha a szerelőnek van hozzá gyűrűkészlete (jó esetben)
3. és a legfontosabb: ha injektoros a géped akkor a pillangószelepek szinkronja mellett még egy gázállásérzékelő és CO beállítás is szükséges. Ez a lelke az egésznek. Ezt otthon megcsinálni szinte lehetetlen, sőt átlagos szerelő sem tudja.
Ezért a 3 dologért érdemes 20ezrenként tényleg Ducati-szerelőhöz vagy szakszervízbe vinni.
Nem lesz olcsó, de enélkül szinte biztos hogy nem lesz teljes értékű a motorod.
Alkalmas embert nem tudok ajánlani, majd a többiek megmondják kihez fordulj.

Boldog új Ducatis évet mindenkinek
arra van egy ismerosom aki azt mondta meg meri hogy mien a hezag es oda is kell valamit rendelni talan vagy valami ilyesmit mondott.
meg elvalik mi lessz es hogyan. de szervizbe marmint hivatalos ducati szervizbe nem szeretnem vinni.
inkabb valakihez aki ert is hozza rendesen.
vegso esetben pedig talaltam a www.youtube.com on par videot hogy mit es hogyan kell csinalni a ducatticon. igaz meg nem volt idom rendesen vegig nezni a videokat. ott valami ducati szerelo csinalgatja a motrokat meg cserelget ezt azt.
de ha van otleted valami megbizhat valakire es aki nem huzza le rolam meg a bort is akkor meg koszonnem.
Nem vagyok szerelő, de nem hallottam még róla, hogy ki kéne cserélni. Egyébként elképzelhető.
Azonban ha 20e-es szervízt csinálod, akkor találkoznod kell a szelephézagbeállítás során ezzel az alkatrésszel. Pont ilyenkor szokott elveszni, ha valaki nem elég rutinos (beleeshet az olajvisszafolyó csatornába). A hézagokat hogy tervezted beállítani? Az azért nagyobb kihívás mint a rögzítőgyűrűcsere...
hoppa
nekem azt mondtak hogy feltetlenul kell mert hogy az nagyon fontos resz es azt ki kell cserelni mert eloszeretettel el torik.
na ez akkor erdkes. most vagy le akartak huzni valami + penzel vagy nem ertenek hozza?
mindenesetre koszi az infot. es a cserelese egyetemet igenyel vagy meg tudom csinalni nulla gyakorlattal.
nincs kedvem szervizbe tolni a dragat.
mert nagyon nincs a kozelemben egy sem.
A half-ring a záró szelephézag beállító gyűrűben kiképzett mélyedés és a szelepszáron levő horony közt van. Ez biztosítja, hogy a szelep nem esik bele az égéstérbe. Szvsz nem szokták cserélni, de nem árt ha van, mert néha el szokott veszni
udv mindenkinek

koszi akkor minden ok mert olyan szaraz mint egy jo martini :)
most csinallom a 20 000 Km szervizt.
csere amit csak lehet.
csak van valami fel gyuru vagy mi a fene ( half ring ) amibol van 8 drb.
na arra hogy hova kellenek meg nem jottem ra. igaz meg szet nem szedtem de addig nem is szeretnek hozza nyulni amig nem tudom hova kell oket tenni vagyis hol kell cserelni.allitolag valami a szelepek kornyeken vagyis azzal kapcsolatos.
ducati 750 SS 1999 evjarat.
ha valaki tudna pontosabbat irni esetleg ha mar csinalt ilyet.
Hali Bee41!

Könyen a légszürő alatt olajos lesz a legszürő ház. Mert a karter bubuja össze van kötve a légszürőházzal.
Hali,
2002-es gyártás és 2003-as forgalomba helyezés.
Üdv!
fred
udv

azt hogyan veszed eszre, hogy sok a kartel gaz?
Hali Amico!

Nyáron a melegben sok autópályázás közben rendesen eszi a Shellt Advance Ultrát. Én 5ezrenként cserélem az olajat de 4-5 dl. hozzá kell öntögetnem. De nem vagyok meglepödve rajta mert más ismeröseimnek is eszi az olajat . Gondolom az olaj fogyasztás is a terkelés mértékével arányos.
Ha györűs lenne a motorom akkor jelentős kartergáz lenne, ha meg szelepszár szimeringes akkor gyönyörű kékes árnyalata kenne a füstnek.
üdv. búék.
Idén én kaptam szét,várom a kiegészítők elkészűltét(carbon)meg gyűjtöm a lóvét a többire(rizoma)Lehet festés is lesz.
Hali 996 sps!
Tavaj télen szetkaptam a gépet idén direkt nem, hogy majd most megyünk szép komotosan.
Azt nesze itt a tél.
Üdv.
Boldog új esztendőt, sok örömöt a motorozáshoz ...! éljenek a duki!
Csá csicseri!
Hogy bírod a kikébzést?Tavaly télen legalább lehetett egy picit gurulni.
Nekem fogyott kb 1000 alatt egy szűk deci,bár lehet hidegolajjal néztem a szintet.Afelesleget meg felnyomta a légszűrőházba.Ha baja lenne ezt is megette volna,de nem volt mit utána önteni.
Én a Shell Ultra Advance - ot használom, ca 80ekm óta és nekem egyáltalán nem eszi. Egyszer próbáltam meg egy másik márkát és azt ette. Nem a VSX - et használtad? Még soha nem hallottam, hogy ette volna a Shellt Advance Ultrát egy Ducati. Persze ha gyűrűs vagy szelepszárszimeringes az más. Érdemes 15W-50 - et tenni bele és kicsit tovább melegíteni. Nem is olyan régen még 20W-50 volt az előírás!

Ja, az olajat persze megbízható helyről szerzem be.

Üdv!

A.
adatlapom figyeld kikészülsz rajta:D