SZIASZTOK!
Mennyivel gyengébb egy 750-es Monster az S2r 800-nál? Lehet, hogy elüzletelem a S2R-t és egy 750-esre ráülnék. Van itt valakinek 750-ese?Mert ezzel a 800 assal nagyon meg vagyok elégedve. Nem akarok villanymotorral menni ( sor 4 )
Csicseri!
Mesélnél nekem a Monstidrol?
Milyen extrák vannak rajta, miért arany felni(fényezett vagy könnyitett?), kipufogok ... stb.
Most készülök S4R-t venni.
készülök beszerelni egy K(and)N (and-jelemet lefoglalta egy billentyűparancs) mosható szűrőt,teljesen új,elhagytam az instrukciós papírt,asszem úgyemlékszem előre vannak ezek olajozva,de nemtudom hogy most első szerelésnél is be kel olajoznom a saját K@N olajjal vagy az új egyből startra kész?
A tank felöli oldal bekötése nem szerepel semmilyen doksiban, de úgy emlészem van egy piros és egy fekete, az a benzinpumpa.
tehát:
Feketét a feketére, pirosat a barna/fehérre. a másik kettőt meg mindegy mert bárhogy működni kell.
Üdv.
na pont ez a fele a jo.Ezeket tudom.Csak a tankbol kilogo kábelek más szinuek és ott nincs a muanyag foglalat mert eltort és hiányzik.Ott viszont csak ugy lognak a kábelek.Az ottani sorrend kéne nekem.Ha ez meglenne,akkor tudnám normálisan osszeszurni oket
Nem teljesen világos, de próbálkozom.
Kábelköteg felöli csatlakozó:
elvileg a barna/fehér (+) és a fekete(-) az üzemanyagpumpa
a másik kettő kizárásos alapon a benzinszint érz. a polaritás szerintem mindegy.
Benzintank felöli oldal:
Ha van műszered, akkor a benzinpumpa vezetékei közt néhány Ohm-ot, majdnem rövidzárt kell mérned, így meg tudod találni.
Légyszi,légyszi!Megkoszonném ha segittenél!
Ducati 748-rol lenne konkrétan szo.A tartálybol kijovo kábel,amin keresztul kapja a benzinpumpa az áramot meg a rezervajelzo is.Az a dugo van eltorve és a drotokat nem tudom hogy kell párosittani a csatlakozo másik felével.probálgattam már ossze-vissza.Egyszer eljutottam odáig hogy kidobta a biztositékot
Másodszor meg beindult a pumpa,csak nem állt le magátol ,hanem egyhuzomban járt.
Elore is koszonom.
Sik hulye vagyok az FTP-s dolgokhoz meg hasonlokhoz
kódot kell kérned azon a mélcímen ami fel van tüntetve,ingyenes, és egy FTP programmal rámész az oldalra és le tudod tölteni,ill letöltésmanager-rel kitöltve a kód jelszó rublikákat
a motorosok.hu-n vannak szerelési könyvek amiknek a végén ott kell lennie a kapcsolási rajznak,csak meg kell találnod azokat a kábeleket ,a szín is írva jelölve lesz,enyém öreg xar nincsnek ilyesmi extrák :)
Nem a motor árát matematikázod hanem a költségeit,erről volt szó,erre kérdeztél,erre értettem,és ez minden motornál sztem csak hozzávetőlegesen számolható ki
A meglátni és megszeretni varázsa persze hogy anyagi keretek közé van szorítva,még jó hogy az enyémet fillérekért is meglehet kapni,mert túl nehéz és túl nagy és túl öreg,kutyának se kell csak nekem
chris82:
te festesz? ilyen motor volt más szögből fotózva,majd megkeresem,
szóval ha festesz,tudod az árakat?
Úgy értem, nem volt vele gond, nincs rajt vírusírtó, és évente kétszer kapcsolom ki. MINDIG megy, hiba nélkül. Mikor leülök, csak felnyitom és kész. És szép is. Valami hasonlót keresek most is.
Mennyivel gyengébb egy 750-es Monster az S2r 800-nál? Lehet, hogy elüzletelem a S2R-t és egy 750-esre ráülnék. Van itt valakinek 750-ese?Mert ezzel a 800 assal nagyon meg vagyok elégedve. Nem akarok villanymotorral menni ( sor 4 )