Hi!
Egy pozitív élményemet szeretném megosztani veletek.A német ebay-en találtam egy céget.Múlt hét csütörtökön rendeltem meg tőle az árut, hétfőn adta fel és tegnap óta a kezemben van. http://stores.ebay.de/Ducati-S...
Help!
Továbbra is: Monster 1000S, 2004-es évjárat. Tönkrement a vezérlő elektronika (ECU, vagy "centralino"). Kellene egy nyitott, nem kódolt példány, legalább kipróbálásra. (Ez úgy tűnik, csak tuning-verzióban létezik, sportdobokhoz adják szettben). Nem tud valaki vmi effélét?
Egyáltalán, van itt valaki 1000-es Monsterrel?
Kösz, előre is!
Szevasztok!
Ha van valakinek személyes tapasztalata a Hypermoto-val kapcsolatban, tegye már közzé !
Szubjektív véleményekre lennék kiváncsi, olyan embertől aki látott már olyat aki látott olyat
beszéltem a testvéreddel, készséges volt, vissza is hívott, amikor megtalálta a relét. De szégyenlős az nem volt, ami az árat illeti! :) Úgyhogy köszönöm a gyors segítséget, de most nem élnék vele.
Már annyival beérném hogy össze e van kötve eredetileg a két beömlő csonk a karbi és a henger közt,sztem igen,de 1db fotót se találtam a net-en ami 100%-ra megerősítene.
Szia.Látatlanban nem tudom megmondani mi lehet a gond,de ha egyszer Cegléd felé motorozol és én is itthon vaok akkor megnézem és szinkront is tudunk rajta eszközölni.számom 20/9170-442 Üdv. desmodoki Vannak jó minőségű olajam ha valakit érdekel.
Indítómotor relét keresek, ami az akksi és az indítómotor között van. Nem biztos, hogy az relé, de mindenesetre arra a kütyüre lenne szükségem. ST2-m van, de gondolom az mindegyiken hasonló. Még működik, hallom, ahogy kattan a relé, de már sokszor nem zár össze rendesen és nem indít.
Ha van valakinek, akkor érdekel.
L
Szeptemberi hazaérkezést terveztem de sajnos gondjaim akadtak a "visszajegyemmel" !Egyenlőre még harcolok a Lufthansa-val!Lehet,hogy csúszok egy-két hónapot!
Sziasztok!
Van egy bandit 250em amin megtanultam(?) motorozni, most cserélem le, és mivel v2fan vagyok ezért egy monsterre gondoltam. Szóval 620asra. Az volna a kérdésem hogy jó az 250 után? Nem kicsi? Bár gondolom egész más lesz a sor4 vs V2. Tehát érdemes e 620ast venni, nem fogom e megunni 1 szezon alatt mint a suzukit. Irhatna valaki a menetteljesítményéröl, hogy mennyire gyenge avagy jó. Köszi!
Köszi az infókat, örülök, hogy leírtátok tapasztalataitokat. Motorjaim többsége valóban GSX-R volt, egy 900RR is volt a múltban, de most másfajta gépet szeretnék. Mielőtt megvásárolnám a Monstert azért remélem kipróbálhatok egyet. A Honda nekem abszolút nem jött be, mert túl tökéletes volt. Semmi blokkból érkező rezonancia, csak a jellegzetes fütyülő, villanymotorrra emlékeztető hang alsó fordulattól végig. A Gixert aztért szerettem, mert főként a lég-olajosok blokkjából hallgathattam a vezérlést, a himbák iszonyatos pörgését. Szóval szerettem érezni a motor mechanikáját, rezgését. Az újabb GSX-R ek azonban már simábban járnak. Szerintem. A Ducati biztos kemény paci, amire nem elég felülni és húzgálni a gázt lámpától lámpáig, ahogy manapság sokan teszik a sok sok Gixerrel. Minden motort kedvelek már gyerekkorom óta, remélem össze hozom a csörgős-csattogós, férfias Monstert.
Szia imik74!
Ha volt már gixered inkább az ezres monstert javasolnám.Hogy igazán élvezhető legyen egy monster a nyitott dob,kuplung,és a könnyített lendkerék elengedhetetlen számomra.Mindenképpen próbálj ki amennyit csak tudsz. z1000,hornet900,fzn1000,-közűl válogattam és probáltam ki mindegyikben volt valami jó,aztán tök véletlen kipróbálhattam egy monster 1000-et még másnap is fülig ért a szám.Ezek a kéthengeresek darabosak és nehezebben kezelhetők mint a sor4-ek 3000-től az erőleadás végéig nem fogsz csalódni.Csak szakember nyúljon hozzá,szervízigény átlagos.
szóval majdnem fél cm volt a különbség a két tolattyú közt,ismerve az előményeket hogy úgy adták át a motort hogy a szivató állandóra volt kitekerve,sztem ez a különbség sem a karbiszinkron következménye,nemis tudom előidézhet e ekkora eltérést egy szinkronizálás,erre ha vki felelne,mindenesete most visszavettem őket egyenlőre,majd ha veszek egy vákummérő órapárt akkor belövöm
Eddig vagy nem vettem észre vagy én állítottam el nemtudom,a lényeg hogy a gázkar visszaengedésekor nem egyszerre érnek le a tolattyúk,majdnem másodperc van a két koppanás közt,létezik ennyire eltérő helyzet szinkronizálás után?(én nem szinkronizáltam)
(az alapjárati csavarok egyformán vannak természetesen betekerve)
És még mindíg idegesít az a lehetőség amire egyre több jel utal hogy eredetileg össze van kötve csővel a két szívócsonk.(én meg lezártam ,pedig volt egy olyan cső ami már nemtudom hol lehet de ahogy visszaemlékszem kb olyan hajlata volt)
http://www.ducati.com/en/bikes...
nézd meg itt:
http://www.ducati.com/en/bikes...
Üdv!
Fred_748
2001-es Monster S4-hez kellene nekem szervízkönyv.
Ha valaki tudna egy címet hogy honnan lehet letölteni (ingyen) azt nagyon megköszönném !
Kösz !
üdv. mindenki !
Egy pozitív élményemet szeretném megosztani veletek.A német ebay-en találtam egy céget.Múlt hét csütörtökön rendeltem meg tőle az árut, hétfőn adta fel és tegnap óta a kezemben van.
http://stores.ebay.de/Ducati-S...
Továbbra is: Monster 1000S, 2004-es évjárat. Tönkrement a vezérlő elektronika (ECU, vagy "centralino"). Kellene egy nyitott, nem kódolt példány, legalább kipróbálásra. (Ez úgy tűnik, csak tuning-verzióban létezik, sportdobokhoz adják szettben). Nem tud valaki vmi effélét?
Egyáltalán, van itt valaki 1000-es Monsterrel?
Kösz, előre is!
Ha van valakinek személyes tapasztalata a Hypermoto-val kapcsolatban, tegye már közzé !
Szubjektív véleményekre lennék kiváncsi, olyan embertől aki látott már olyat aki látott olyat
beszéltem a testvéreddel, készséges volt, vissza is hívott, amikor megtalálta a relét. De szégyenlős az nem volt, ami az árat illeti! :) Úgyhogy köszönöm a gyors segítséget, de most nem élnék vele.
Laci
Indítómotor relét keresek, ami az akksi és az indítómotor között van. Nem biztos, hogy az relé, de mindenesetre arra a kütyüre lenne szükségem. ST2-m van, de gondolom az mindegyiken hasonló. Még működik, hallom, ahogy kattan a relé, de már sokszor nem zár össze rendesen és nem indít.
Ha van valakinek, akkor érdekel.
L
Szeptemberi hazaérkezést terveztem de sajnos gondjaim akadtak a "visszajegyemmel" !Egyenlőre még harcolok a Lufthansa-val!Lehet,hogy csúszok egy-két hónapot!
Van egy bandit 250em amin megtanultam(?) motorozni, most cserélem le, és mivel v2fan vagyok ezért egy monsterre gondoltam. Szóval 620asra. Az volna a kérdésem hogy jó az 250 után? Nem kicsi? Bár gondolom egész más lesz a sor4 vs V2. Tehát érdemes e 620ast venni, nem fogom e megunni 1 szezon alatt mint a suzukit. Irhatna valaki a menetteljesítményéröl, hogy mennyire gyenge avagy jó. Köszi!
Köszi az infókat, örülök, hogy leírtátok tapasztalataitokat. Motorjaim többsége valóban GSX-R volt, egy 900RR is volt a múltban, de most másfajta gépet szeretnék. Mielőtt megvásárolnám a Monstert azért remélem kipróbálhatok egyet. A Honda nekem abszolút nem jött be, mert túl tökéletes volt. Semmi blokkból érkező rezonancia, csak a jellegzetes fütyülő, villanymotorrra emlékeztető hang alsó fordulattól végig. A Gixert aztért szerettem, mert főként a lég-olajosok blokkjából hallgathattam a vezérlést, a himbák iszonyatos pörgését. Szóval szerettem érezni a motor mechanikáját, rezgését. Az újabb GSX-R ek azonban már simábban járnak. Szerintem. A Ducati biztos kemény paci, amire nem elég felülni és húzgálni a gázt lámpától lámpáig, ahogy manapság sokan teszik a sok sok Gixerrel. Minden motort kedvelek már gyerekkorom óta, remélem össze hozom a csörgős-csattogós, férfias Monstert.
Köszi mégegyszer, jó mocizást Nektek!
Imre
Ha volt már gixered inkább az ezres monstert javasolnám.Hogy igazán élvezhető legyen egy monster a nyitott dob,kuplung,és a könnyített lendkerék elengedhetetlen számomra.Mindenképpen próbálj ki amennyit csak tudsz. z1000,hornet900,fzn1000,-közűl válogattam és probáltam ki mindegyikben volt valami jó,aztán tök véletlen kipróbálhattam egy monster 1000-et még másnap is fülig ért a szám.Ezek a kéthengeresek darabosak és nehezebben kezelhetők mint a sor4-ek 3000-től az erőleadás végéig nem fogsz csalódni.Csak szakember nyúljon hozzá,szervízigény átlagos.
szóval majdnem fél cm volt a különbség a két tolattyú közt,ismerve az előményeket hogy úgy adták át a motort hogy a szivató állandóra volt kitekerve,sztem ez a különbség sem a karbiszinkron következménye,nemis tudom előidézhet e ekkora eltérést egy szinkronizálás,erre ha vki felelne,mindenesete most visszavettem őket egyenlőre,majd ha veszek egy vákummérő órapárt akkor belövöm
(az alapjárati csavarok egyformán vannak természetesen betekerve)
És még mindíg idegesít az a lehetőség amire egyre több jel utal hogy eredetileg össze van kötve csővel a két szívócsonk.(én meg lezártam ,pedig volt egy olyan cső ami már nemtudom hol lehet de ahogy visszaemlékszem kb olyan hajlata volt)
Desmodoki te biztos tudod.