Ezeknek a léghűtéses kétszelepes monstereknek végképp semmi bajuk.A probléma a házi-hozzánemértő buherálások után szokott kezdődni.De meg lehet találni az olcsó és profi szervizelés útját is,de ezt inkább a garancia lejárta után.
Körmös kulcs a neve, a Louis-nál kapsz leghamarabb és legolcsóbban.
Szervízigényesség: a szerelők eléggé irtóznak a Ducati blokkoktól, a vezérlés szokta nekik feladni a leckét általában ezért mondják rá. A felkészültséget (hozzáértés, szerszámok) kell megfizetni kicsit jobban, de nem vészes.
Valóban igaz hogy azok szidják az olasz motorokat akiknek még nem is volt. De sajnos nincsen olasz motor tulajdonos ismerősöm. Van egy 620ss nekem megfizethető árban, csak nem tudok semmit a ducatikról. Az a baj, hogy akiket megkérdezek nem saját tapasztalatokat mondanak el, hallomásokra alapoznak. Innen jött a "szervízigényes" kijelentés. Kötelező szervízeken kívül is hordani kell az olasz motorokat szakemberekhez, illetve sok gyári hiba jön ki az újjakon is. De ezek nem tapasztalati dolgok inkább csak vélemények. Azért kérdezlek titeket, mert nektek saját tapasztalataitok vannak.
Érdekelne magáról a 620ss-ről is egykét vélemény ha esteleg volt már dolga valakinek ilyennel.
Köszönöm a segítséget.
Ez a "szervizigényes" mit jelent? Mindig azok panaszkodnak az olasz motorokra akiknek soha sem volt.Ritkábban kell szervizelni mint némelyik japánt.Az új ducatiknál mondjuk nem árt átnézni,hogy a csavarokat meghúzták-e.A 675-öt vagy a 800-at jobban ajánlanám.
Sziasztok
Nemtudjátok véletlenül, hogy milyen szerszám kell ahhoz, hogy meghúzzam a hátsó rugóstag feszességét szabályzó két gyűrűt? Hol lehet ilyet beszerezni? Csőkulccsal próbálkoztam, de azzal csak tönkretenném.
SS750-es a gép
Sziasztok!
Szeretném kérni a véleményeteket a ducati 620ss-ről. Mennyire megbízható, mennyire kényelmes, milyen fogyasztásra lehet számítani normál használat mellett, túrázásra alkalmas-e? Általában mennyire költséges a ducatic szervizelése? Több helyről hallottam hogy az olasz motorokkal (ducati, aprilia) sokkal több gond van mint a japánokkal, sokkal szervíz igényesebbek. Igaz ez?
A tapasztalatokat, véleményeket előre is köszönöm!
Jah kerüljétek el a ducati development dortmund nevű német oldalt,már az fura volt hogy az alkatrész elkészülte után a számlaszámuk megadásakor visszakérdeztem hogy a város az Dortmund? mert ez az adat kell az utaláshoz és nem írta,semmi válasz nem jött pedig vagy 4 szer kérdeztem vissza,mindegy,ismerősöm utalta a saját számlájáról a pénzt mondtam neki hogy legyen a város Dortmund,próba szerencse,sikerűlt,az átutalás sikeres,írtam már vagy 6-7 mélt nekik a címemmel,de semmi válasz ,vélhetőleg mocsokosul átbaxták a búrám,sokszor rendelek netről Ebayról ,most először egy honlapról,eddig minden rendben volt,hát most buktam 12e-ret.
De ha így lesz,az összes netes olvasott ducati fórumban nyitok egy "ducati-dortmund-development-vigyázat átverés" című topicot,amikor csak eszembejut,sőt motorhírdető oldalakon is ingyenes hírdetésként ha nagyon unatkozom mindíg feladok majd egy egy ilyen hírdetést hogy óvakodjanak ezektől,én ráérek
A karbi szinkronizálást húztam halasztottam,elvileg hagytam alapon ahogy megkaptam,hozzá se nyúltam,nemis tudom hírtelen hogy a karbi tetején lehet e állítani a bovdent,vagy csak a karnál aztmondod vhogy eltekertem volna?
Már ilyesmiken gondokodtam félkomoly félelemben hogy az ideiglenes olajszállító gumicsövet belülről eszi a forró olaj és a gumi belekerül az olajba a kenés hatásfoka töredékére csökken és kezd beállni a dugó :) rémképek
Van egy ócska vákummérőm de azt a karbi szívófelére kell tapasztani,ahoz meg le kell rángassam a a gumit stb,miközben mennyivel egyszerűbb a sima duplaórás vagy higanyos ,van helye a szívócsonkon a hengerfejen,asszem vennem kell egyet
Elsőnek új gyertyát veszek és tanulmányozom a gyújtás beállítás fortélyait,most hogy kényszerből átnéztem a kábeleit,találtam egy olyan szinten széthullott 4-es kábelt hogy simán összeértek nem volt rajtuk borítás
A kipufogó leállítás után füstölt mintha égett volna belül vmi...komoly szaga is volt
Kezdődött úgy hogy az első hengeren a gyertya nem gyújtottt ,kitisztogattam benzinben aztán már igen
de csak sokára,okozhat olyan hibajelenséget a gyertya hogy az alap kipufogóhangban néha néha főleg gázadáskor erősebb tónusok "durrannak" be de nem a szó szerinti nagy durranáshang csak olyan második hangként egy egy erősebb ,és totálisan ilyenkor menet közben rángat a motor.De elég dúrván.
Vagy a gyújtótekercs hibája lehet hogy néha kihagy esetleg?vagy elállítódott a gyújtás?aztán a kipufogóban felhalmozódott begyullad és az okozza a rángatást?
Szerzek új gyertyát minden kiderűl.
Matricák kapcsán, sok keresgélés és bosszúság után végre sikerült találnom egy budapesti céget, akik használható minőségben , határidőre és elfogadható árakon dolgoznak. Ha arra "vetemednétek" , hogy nekiláttok Ti is ragasztgatni, esetleg érdemes őket megkeresni. A végeredmény nálam az alábbi :
Szia Sárkány.
Nekem egy S4R-m van. Lecseréltem tavaly egy gyári kollektorra, mivel Termignoni kipufogó van a képen. Lehet rendelni pl az E-bay-n, vagy kintről hozatni, nekem úgy hozták, akkor még kissédrága volt, kb. 380 Euró, de m indent megér. Ugyanaz a fajta kell az S2R és az S4R-hez is.
Ciao: Doki
Fellapoztam az elefant felhasználói kézikönyvét és a szerelési könyvét de sehol nem írnak arról mi a teendő ha nem emel ki teljesen a kuplung,momentán még foggalmam nincs hogyműködik,ha egyszer ilyen problémám lesz,ellenőrzöm hogy nem e engedi el az olajat a karnál vhol,ha nem akkor csak belül lehet vmi,na ez az a rész ami még homály,de szétszedném ha muszáj lenne :)
a motorosok.hu-n van sok manual, a tiedhez is tuti,hátha abban már van vmi.
Kinéztem magamnak egy 2001-es 748 R-t, 25 ezer kilóméterrel. Tudna nekem mondani valaki valamit azzal kapcsolatban, hogy mire kell odafigyelni a vásárláskor, illetve hogy hol találok hozzá gyári adatokat, mert nem sokat tudok a típusról (eddig japán párti voltam és nem ismerem az olasz vasakat).
Szervízigényesség: a szerelők eléggé irtóznak a Ducati blokkoktól, a vezérlés szokta nekik feladni a leckét általában ezért mondják rá. A felkészültséget (hozzáértés, szerszámok) kell megfizetni kicsit jobban, de nem vészes.
Érdekelne magáról a 620ss-ről is egykét vélemény ha esteleg volt már dolga valakinek ilyennel.
Köszönöm a segítséget.
Nemtudjátok véletlenül, hogy milyen szerszám kell ahhoz, hogy meghúzzam a hátsó rugóstag feszességét szabályzó két gyűrűt? Hol lehet ilyet beszerezni? Csőkulccsal próbálkoztam, de azzal csak tönkretenném.
SS750-es a gép
Szeretném kérni a véleményeteket a ducati 620ss-ről. Mennyire megbízható, mennyire kényelmes, milyen fogyasztásra lehet számítani normál használat mellett, túrázásra alkalmas-e? Általában mennyire költséges a ducatic szervizelése? Több helyről hallottam hogy az olasz motorokkal (ducati, aprilia) sokkal több gond van mint a japánokkal, sokkal szervíz igényesebbek. Igaz ez?
A tapasztalatokat, véleményeket előre is köszönöm!
De ha így lesz,az összes netes olvasott ducati fórumban nyitok egy "ducati-dortmund-development-vigyázat átverés" című topicot,amikor csak eszembejut,sőt motorhírdető oldalakon is ingyenes hírdetésként ha nagyon unatkozom mindíg feladok majd egy egy ilyen hírdetést hogy óvakodjanak ezektől,én ráérek
Már ilyesmiken gondokodtam félkomoly félelemben hogy az ideiglenes olajszállító gumicsövet belülről eszi a forró olaj és a gumi belekerül az olajba a kenés hatásfoka töredékére csökken és kezd beállni a dugó :) rémképek
Van egy ócska vákummérőm de azt a karbi szívófelére kell tapasztani,ahoz meg le kell rángassam a a gumit stb,miközben mennyivel egyszerűbb a sima duplaórás vagy higanyos ,van helye a szívócsonkon a hengerfejen,asszem vennem kell egyet
Elsőnek új gyertyát veszek és tanulmányozom a gyújtás beállítás fortélyait,most hogy kényszerből átnéztem a kábeleit,találtam egy olyan szinten széthullott 4-es kábelt hogy simán összeértek nem volt rajtuk borítás
A kipufogó leállítás után füstölt mintha égett volna belül vmi...komoly szaga is volt
Csodát tud művelni :)
úgyértem ez okozza a hangot és a ki kihagyó gyújtás a rángatást
de csak sokára,okozhat olyan hibajelenséget a gyertya hogy az alap kipufogóhangban néha néha főleg gázadáskor erősebb tónusok "durrannak" be de nem a szó szerinti nagy durranáshang csak olyan második hangként egy egy erősebb ,és totálisan ilyenkor menet közben rángat a motor.De elég dúrván.
Vagy a gyújtótekercs hibája lehet hogy néha kihagy esetleg?vagy elállítódott a gyújtás?aztán a kipufogóban felhalmozódott begyullad és az okozza a rángatást?
Szerzek új gyertyát minden kiderűl.
www.foliavagas.hu
Matricák kapcsán, sok keresgélés és bosszúság után végre sikerült találnom egy budapesti céget, akik használható minőségben , határidőre és elfogadható árakon dolgoznak. Ha arra "vetemednétek" , hogy nekiláttok Ti is ragasztgatni, esetleg érdemes őket megkeresni. A végeredmény nálam az alábbi :
Ha bárki tud egyet hivjon!30 4321471 köszi
bee41@freemail.hu
koszi hello
Nekem egy S4R-m van. Lecseréltem tavaly egy gyári kollektorra, mivel Termignoni kipufogó van a képen. Lehet rendelni pl az E-bay-n, vagy kintről hozatni, nekem úgy hozták, akkor még kissédrága volt, kb. 380 Euró, de m indent megér. Ugyanaz a fajta kell az S2R és az S4R-hez is.
Ciao: Doki
a motorosok.hu-n van sok manual, a tiedhez is tuti,hátha abban már van vmi.
Kinéztem magamnak egy 2001-es 748 R-t, 25 ezer kilóméterrel. Tudna nekem mondani valaki valamit azzal kapcsolatban, hogy mire kell odafigyelni a vásárláskor, illetve hogy hol találok hozzá gyári adatokat, mert nem sokat tudok a típusról (eddig japán párti voltam és nem ismerem az olasz vasakat).
Köszönöm