Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen mert nem tud tulmelegedni.
A nyitott kuplungfedél egyébként a dizájnon kívűl használ a kuplungnak? Az enyémre is tudsz ilyen fedelet?
750 SS 2002-es
Sziasztok.

Én is alakítgatom a motort, és kipróbáltam, vajon muszáj megvennem a mart alu kupplungfedelet , vagy az eredeti alakítható.

Nos, ez lett belőle. Persze nem csak ilyenre lehet kialakítani, csak egy ilyet láttam és megtetszett.
Ha valakit érdekelne, a performance aluminium alkatrész árának töredékéért megcsinálja a nemrég "felfedezett" ismeretségem....
Ezek ugye díszítések a kuplungoldalra,kérdés hogy mindre felmegy vagy van átmérőben eltérés?,majd ha feles pénzem lesz felcsicsázom.
Képet is linkeltem az új csőről,szóban ezt nehéz körülírni hogy milyen,eddig simán műkszik a gumicső,de érdekelne mennyiért tudnál eredetit,akár használtat bontottat.Német oldalon találtam sokmindent,de olaszban mégis sztem dugig vannak a bontók ezekkel.
Sziasztok.Polar0101 az olajcső problémádról most értesültem már mikor hazajöttem olaszból,lehet,hogy tudtam volna hozni neked alkatrészt,legközelebb telefonálj/atok/.Hoztam egy pár alkatrész ducatihoz.Pl.Szárazkuplungoshoz fedelet ,nagyon szépek és még más egyebet is.Hivjatok telefonon ha valamire szükségetek van mert úgy gyorsabb.Üdv desmodoki
Kipufogós témához vmit nem tudsz hozzászólni?
És az olajcsöveshez?
Nem akarom tönkrevágni a gépet,pedig 2 sanszom is adódik rá egyszerre
Jaa a telefon számom ha valaki még nem tudja 20/9170-442 desmodoki
Csütörtökön megyek olaszba ha kell vmi akkor most szóljatok de csak telefonon.Üdv desmodoki
Felmerült még korábban az a kérdés ill vki említette hogy az eredeti kipufogódob első részében nemtom mi a neve ,legyen most elődob szóval hogy ott egyenlítődnek ki a gázlengések vagy mik,és az új SV kipufogóban ilyen rész ugyebár nincs,erre én észrevettem hogy eleve az egyik kipuf cső ami a hátsó hengerfejről jön átmérőben kissebb de maga a cső lényegsen rövidebb is,és vszeg ezzel teszik egyenlővé a csőhosszokból adódó eltérő gázáramlást nyomást stb..

Ámde kérdés hogy az "elődobban" folytatódik e ez a kiegyenlítés tehát ott is eltérő átmérőben kanyarodik e a cső,úgyemlékszem ami onnan belül kivezet a "végdobba" vagy mibe azok a csövek már
egyforma átmérőjűek,tehát lehet hogy ott belül még folytatódik a "közös átmérőre hozás"?

Lényegében azt kérdem hogy még a kipufogódob előtt a két eltérő átmérőjű cső már ki van egyenlítve
vagy sem?
Jólenne egy két kép,majd fényképezek.
De épp találtam a képek közt egy idegen motorról készült fotót,vmennyire látszik a két kivezetés és
a kipufogó első része.

Suzukiról eszembejut hogy voltunk egy szervízben pár napja kérdezősködni,említettem az öreg elefant-om ducati motorral ,hú,dejó,az szuper gép hol szereztem stb..haverom(aki totális műszaki dilettáns normál felülök és húzom neki tipus de hallott vmit amiért anyázni lehet az olaszokat és nagy büszkén szokta mondogatni hogy olaszt nemveszek mert aztmondták hogy...) a nemrég vásárolt DR600-as okozta euforiától csillogó szemekkel válaszra szomjasan rögtön megkérdi:-"És a suzuki DR-600-ról mi a véleményed".
-"Az egy hulladék" ,hangzik kapásból a válasz,nemtudtam visszafogni hogy ne röhögjek a spontán hírtelen válaszon :) Indoklást is kért,főleg a futómű a váz ami gyenge silány minőségű állítólag.
Én nemtudom de úgy ülök rajta mintha meg akarnám dugni a tankot,nagyon közel van a hasamnál minden,kormány tank stb..súlypontja meg az egekben.Tudom ez az egyetlen topik ahol nem esett szó endúróról,asszem nincs is a ducatinak,kivétel a cagiváék elefantja,nemárt a vérfrissítés ide :)
Az elefant meg túlsúlyos egyeseknek,nemhétköznapi keréktávval,full komfortos távolságokkal pozitúrával az ülésben dakar-ra tervezve és nem replikaként jött át polgári célra ahogy a többi gyártónál,minden alkatrésze a dakaros minőségi termék,de ahogy vhol vmelyik oldalon jellemezték az endurósoknak túlságosan nehéz és és túlságosan sport(a nagy teljesítményű aszfaltra tervezett motorja miatt),az aszfalton autópályán túrázóknak meg túlságosan enduró,egy egyedi keverék,megvan a stabil rajongótábora de nem lett tömegtermék emiatt.
Vhol a vmelyik külföldi rajongói oldalon találtam egy ötletes matricának valót(a sárga a japánokat szimbolizálja ha vki nem jönne rá)
http://www.luckyexplorer.de/te...

Amúgymeg letisztítom a csonkokat olajmentesítem,aztán ragasztom rá a gumit a lehető legerősebb olajálló stb ragasztóval és bilincsezem is,így nem jöhet le,nem hiszem el.
Csak nem suzukit?
dobj 1 malt
Hali, vettem motrot, de itt nem merem megmondani milyet
Ovodas, hogyállsz a motorvásárlással? :)
Én tegnap voltam gurulni! Lassan itt a szép idő!
Egyik haver vett egy sárga 900RR-t, azt vele mentünk egy karikát..
Remélem Te is mihamarabb beújítasz egy 1098at :)

Tényleg olajcső, bocs.
dehogy fékcső,hát ott a két ág a két hengerhez és az olajhűtőhöz
http://www.advancedmotorsports...
köszi a bontót
polar, másik fórumon is írtam neked, a jánoshalmi bontóban kapsz azt ami neked kell (gondolom neked olajvezeték kell?) ami fényképen van az fékcső.
06209170442 Gál Tamás Tőle megtudod.
honnan a krva életből szerezzek ilyet,még a végén rendelnem kell külföldről agyam megáll.
az is eszembejutott hogy nem véletlenül csinálják merevre és nem gumiból ,hogy a nyomás hezitálás nélkül lekövesse a fordulatszám ingadozást,és semiféle gumitágulás ne késleltesse stb...
nem?
a szabványt úgyértem hogy minden ducatin ugyanazok a cső csavar stb méretek....?
Nemtudom ducati gyártotta e(ez érdekelne a legutoljára) de ducatihoz van ez látszik rajta ill a ducati versenymotor motoralkatrészek szekcióban található.
Nekem dettó ez kell csak a csavarok a végződések vajon egyformák e?

Most a fékcsövek átmérőben nagyobbak mint 4mm nem?
És az üzletben rápréselik a végződést vagy hogy?
Mert nekem bizonyos hosszak kellenek csak.

Ha felmelegítem a régit és visszahúzom a csavarra az elég lesz vajon?
Ez sztem nem Ducati gyártmány, de sok cég gyárt acélhálós fékcsöveket mindenféle színkombinációkban.
Nem szétszedhető.
gyönyörűen értelmezte a linket a fórum inkább ezt nézzétek itt a képe:
http://www.advancedmotorsports...