Köszönőm !
a hetvenes évek közepéig minden logon ez szerepelt "DUCATI Meccanica bologna"
Gondoltam ha már retrosra faragtam aMonsterem akkor legyen régi logo. ( nem bántam meg!)
üdv.
Szép lett a tank,ez a meccanica ez én józan paraszti észbeli fordításommal mechanika,ugye nem tipusnév volt,vagy igen?Van egy ilyen netes oldal is,ducatimeccanica.com
sok manuallal a régiekhez
segitseg kellene ezekkel a gumikkal kapcsolatban. ha van valami tapasztalat az nagyon jo lene es sokat segitene. ez mind ujjonnan lenne. METZELER-SPORTEC M1, METZELER-Z4, DUNLOP-D205, PIRELLI-MTR22 a hasznaltakkal kapcsolatban mire kell igazan figyelni? szinten valami tapasztalat.
az előző szűrő ami a motoron volt vélhetőleg nem pont a mérete éppen kilógott a blokkból,a sztűrőszorító izével egyzser ki tudtam szedni többször nem,pont amikor cserélni akartam,belenyomtam vagy 200 csavarhúzót és egyéb szúró vágó döfő eszközt vasrudat mindent.de úgy rá volt szorulva hogy szépen málott le a menet körül,aztán vhogy az utolsó még ép részeivel vhogy megindúlt ,szóval eléggé láttam már belülről
Van is egy kérdésem,ugyan nemsoká megjön a pont belevaló szűrő,de addig is motorosboltban az eladóval találtunk egyet ami külsőleg minden paraméterében megfelel,lukak száma,menetek ,kúposság a felfekvő résznél stb...ennyi elég is hogy jó legyen? vagy a szűrőrésznek is van mérete átersztőképessége,egyébként egy Champion C104,tudom ahány ducati annyiféle,utánnaleshetnék persze hogy milyen autóba való,mert van egy listám a kompatibilis szűrőkről ill autótipusokról.
sztetek ami külsőleg oké belsőleg is megfelel?
Ja lesz olajcsövem németektől
Most beszéltem telefonon a wolfos szeelő sráccal, és ő azt mondta, hogy ne aggódjak, mert ez normális.
Szerinte nemcsak az olasz, hanem japán motoroknál is ilyen szemcsés az olaj a leengedésnél.
Egy kicsit megnyugodtam.
Amikor olvastam az olaj+fémszemcse történetet... hát...
Ha akkora fémdarabok vannak az olajban, amit már a kezeddel érzel, ott valami komoly bibi van.
A kopástól mikronnyi elemek válnak le, azt az olajban csak mint szennyeződést észleled az olajban, nem darabosan. Viszont, ha "reszelékszerű" anyaggal találkozol, akkor ott valami fém a fémen összeért - összeér... ráadásul durván... Szerintem sürgősen nézesd meg....
Sziasztok!
Most cseréltem le az olajat, és kis fémszemcséket találtam az olajban, ez normális?
1 éve beszéltem a wolfos szerelő sráccal, és ő azt mondta, hogy ez nem gond. Nektek mi erről a véleményetek?
a feje olyan réginek tűnt a hátsó felfüggesztés meg mai,nem avgyok képben a versenymotorok sportmotorok terén,akkor továbbra is az olaszok tervezik a legszebb motorokat ez ismét szembeötlő tény :)
a hetvenes évek közepéig minden logon ez szerepelt "DUCATI Meccanica bologna"
Gondoltam ha már retrosra faragtam aMonsterem akkor legyen régi logo. ( nem bántam meg!)
üdv.