Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztetek ez szabvány ducatiéknál,ez lenne amit keresek?
www.advancedmotorsports.com/st..." title="http://216.239.59.104/search?q=cache:wPL_1Hokk-cJ:www.advancedmotorsports.com/st..." target="_blank">http://216.239.59.104/search?q...

A végek gondolom szétszerelhetetlenül vannak a csőre préselve,...?
Tudtok ilyesmit MO-on?
Hali!
A kerekeim nem magnézium csak le vannak festve.A kipuff. arrow dobok és "csináld magad" rendszer:
üdv.
Köszi Csicseri.
Frankó az S4R-esed. Ha jól látom magnesium kerekeid vannak? A kipuffancs milyen rendszer?
Üdv:doki
Halli!

csak is 180-as
nekem is s4r van probáltam Mez et. 190 be de egy borzalom volt a pályán !
üdv.
Köszi a gumi tanácsot. Akkor 180-s lesz. Mivel ezzel a motorommal még pályán nem voltam, ezért nem nagyon szeretném egy rossz választás miatt összetörni, mivel nem apró pénz. Gál Tomival majd beszélek, már korábban is adott tanácsot kikódolással kapcsolatban.
Hivd a Gál Tomit.
Mindenképp 180,a 190-el fura dolgokat művel a motor kanyarban.Nekem a pilot power bejött, idén a 2CT változatát fogom kipróbálni.Ezek a gumik versenykörülmények között hamar tönkremennek de lehet pályázni is velük.Nekem is S4R-em van.
Sziasztok.
Végre találtam egy olyan oldalt, ahol Duko-ról lehet eszmét cserélni, és nem csak japó gixeresek, meg sor négyesek fikázzák az olasz motorokat.
Mivel a képekről láttam, hogy van aki pályázik is közületek, így érdekelne, hogy 180-as, vagy 190-es hátsó gumit javasoltok az idei idényre. S4R-m van egyébként.
Köszi és mihamarabbi napsütést és jó időt mindenkinek.-Doki
engem érdekel de a olajvezetéktéma mégjobban érdekelne
Akit erdekel a WDW!
Nemreg idult az oldal, regeljetek, irjatok, nemsokara lesznek infok is biztosan!

www.wdw2007.com
Hátha erre is tudjátok a választ.
Eltört az erős műanyag olajvezeték a motor beszerelése közben,más dolgom is volt mint azt figyelni(pl az ősz hajszálaimat számolni mire beillesztettem a helyére),persze leszerelhettem volna,találtam autósboltban 12bar-ig nyomásállót és hőállót olajállót,vastag gumi textil erősítés ,bilincsel lehetne rögzíteni.
Az eredeti is a hengerfejnél tört le a réz kis csapról amire vszeg melegítéssel vissza lehetne húzni,kérdés hogy mennyire lenne tartós,vki megjegyezte hogy rároppantják,sztem meg melegítés után húzzák fel.Jó lesz ez a gumicső bilincsekkel?Mekkora nyomás cirkál a ducatiban?esetleg hol lehetne kapni mégtutibb fémes erősítésű 4mm átmérőjű csövet?
itt a kép a csövekről:
http://www.freeweb.hu/polarnig...
Köszi igy cselekszem
Nekem a következőket csinálták:CO mérés,futómü olajcsere(azóta jobb mint volt)vezérmüszijcsere,diagnosztika,meg sok apróság....A diagnosztikát csak szervizben tudják megcsinálni,amit azért ajánlok mert ilyenkor egy több milliós kis számgépre csatlakoztatják a motort és 1 perc alatt megmondják hogy szinkronba járnak-e a hengerek meg hogy miért van némi olajfojásod,meg sokminden mást.Tavaj augusztusban voltam szervizben utoljára Wolf-nál akkor a diagnosztika 8000e forint volt,a vezérmüszij pedig 17500/db.Nekem is aktuális a 30000-es szerviz de nem tom hová viszem.Azt ajánlom érdeklődj több szervizben.Régebbi hozzászólásban megtalálod Gál Tamás elérhetőségét.Ő ducati szervizben dolgozott és olaszba is szokott kijárni.Ő szerelte az én motoromat is és eléggé benne van a témában.
A huszezres mit takar volt ugyan szervizelve......van némi olajfolyása miota hazajöttem vele. Át kellene nézni mert hosszabb utakra járok vele
Hogyha megvolt csinálva a 20ezres szerviz normálisan akkor nem muszáj márkaszervizbe tolni.Dobj 1 i-mailt.
Van pár kérdésem ha nem zavarok...
Van egy st 4em és elérte a 30.000 km-t milyen szervizre van szükség?
Vezérmüszij, olajcsere.....stb?
Ja és ha tudtok egy profi ducati szerelőt megköszönném, vagy mindenképp márkaszerviz?
Sziasztok uj belépő vagyok, és mindenkinek hamar tavaszt kivánok.
Szia.Igen jó lessz a csapágy.Ha van még kérdésed akkor hívj fel,gyorsabb és a gépnél is ritkán vagyok.Üdv desmodoki
Szia doki
Én vettem tőled anyát a múltkor,írtam egy levelet benne 3 kérdés,az egyik csapágytéma a kissebbik szíjfeszítő csapágy remélem minden ducatin ugyanaz,SKF 608-as méretű átmérőkben,de szélesebb az eredeti ,kérdésem hogy most vettem 608-ast zártat, abból 3db éppen kiadja a helyet,felhasználhatom?
Elvileg porszívók elektromotorok 12 ezres fordulatszámát is elviseli,itt valamennyi sugárirányú terhelést is kap,nem sokat hiszen a szíj éppen hogy megvan feszítve,te mivel pótolod,eredetivel?És az milyen árban van? (a további két kérdés is létfontosságú mélt olvasd el)vagy beírom ide.
köszi
Sziasztok Ducatisok.A nyolcszázas monstert eladtam de mindig szokott lenni vmi.Alkatrészeim azok még mindig vannak.Megyek olaszba a hónap végén és ha kell valakinek vmi akkor szóljon.Tel 20/9170-442Üdv Tamás
Jaa a 620-as monsterem elkelt csak szólok,hogyha valaki ráizgult volna.Jövő hónap végén megyek olaszországba alkatrészekért ha valakinek kell valami akkor hivj a 20/9170-442 telón , van 1 pár karbon kipufogó st modellekhez 85 e ft eladó.Hozok be egy monster s4r-t ,kb 2,3 milla lessz az ára.Ha valakit érdekel hívj vagy irj.Üdv Desmodoki
Sziasztok.Valakinek egy jó ducati esetleg??? 1.4 m-ért. 2003 évj. 800 cm3 dark monster.Reális áron.Tel-20/9170-442 Tomi.
Csőváz mindenkinek!
Megvételre keresek 996 vagy 998 as Ducatit saját részemre,korrekt áron!!!
Hivj ha tudsz valamit!!Tel: 30/4321471 Köszi!
Hello mindenkinek

szeretnem meg kerdezni nem tudna nekem valaki segiteni egy (750 ss 1999 evjarat) szerviz konyvel.
szelephezag meg hasonlo aldas. :)
most vettem es meg nem igazan vagyok kepben vele kapcsolatban.

Bee41@freemail.hu

koszi
Elnézést kérek mindenkitől, sajnos a nagy kapkodásban kicsit téves lett az infó!
A 2005-2006-os Ducati készletet természetesen beszerzési áron áruljuk, csak a regisztrációs adót tévesen tüntettem fel, az a felsorolt árakban nem szerepel!
Tehát az akciós ár plusz a köbcentihez tartozó regisztrációs adó!
Mégegyszer elnézést a téves infó miatt!