Igen, a bandita 38-40 lovas, a kismonsti meg 55-60, ez ugye papíron nem nagy előrelépés . De élőben biztos sokat jelent. Csak nem vagyok olyan bizakodó:)
Mért hány lovas volt a bandit ? 80Le mert akkor kevés lesz a kicsi monster.
Szerintem egy bandit után a monster nem kis ugrás !
De gyüjteni érdemes itt igaz a mondás " a nagyobb jóbb" M620,M800 ,s2r, s4 ,s4r, s4rs.
Üdv a Ducatis uraknak!
Az volna a kérdésem hogy mivel anyagi okokból kis Monstert tudok venni(600ast), nem lesz az gyenge a 250es banditom után? Vagy érdemes még gyűjtögetnem egy legalább S2R-re?
Valaki válaszoljon mert már mennék vásárolni:) Köszi.
Sziasztok !
Túradoboz rendszer kellene a Monster S4-emre.
Valaki találkozott-e már a GIVI-n kívül más gyártóval aki tudott produkálni valami elfogadható rendszert erre a vasra.
Köszi.
Én úgy tudom valaha volt egy szeria a M620 amelyeknek a a gyujtásekektronikája kuka volt, de ez álltalában a garancia időben kibukótt. Tehát ingyén ki cserélték, és egy hengerel még mindig haza ment.
A nyolcvanas években voltak gondok a ducatival de azok sem voltak élet veszélyesek!
A szervíz igényességről meg csak annyit 10.000km nem 6.000km. mit a japánoké, így talán érthetőbb, hogy így 25-30% drágább.
Én nem bántam meg, hogy ducatim van és nem is hallotam ilyen emberről erddig. Ja és nem is fogok soha mást venni!
üdv.
Ilyen imádkozós problémával még nemtalálkoztam.Soxor azok mondanak véleményt akiknek nincs nem is volt ducatijuk,de a barátjuk szomszédjának az egyik ismerőse hallotta,hogy............A ducati mindenképpen kirí a sorból,ez sokakat zavar.Persze kissebb hibák előfordulnak minden motoron.
Köszi szépen, :). CSak az ember olvassa a fórumokat, kérdezősködik... Sokszor hallottam, hogy Ducati csak úgy meggondolja magát és egyszerűen megáll, azt sem tudni miért, majd hosszabb "imádkozás" után elindul. Mindenesetre Ducatit szeretnék :)
Nembaj majd gyártunk szögesgumit,nagybratyómmal kétéve csináltunk szögesgumit a salakmotorjaira,ha van jég jó.Szóval mehetünk ,remélem a rend őrei nem mérnek,de ugyse álunk meg,amúgy se tudnánk.
szintén Monstert (620ie) (2000-2002 évj.) szeretnék, de állítólag ha valami gond van vele igencsak nehéz megoldani. Nehéz alkatrészhez jutni stb. Azt is mondják nem vmi megbízható. Mi igaz ebből?
Sziasztok! Tök új vagyok itt, eddig Banditot hajtottam, most akarok váltani Monsterre. Mit kell tudnom a vasról, tapasztalatok tanácsok, melyik a bevállt stb. Aki tud segíthetne. Köszi
Hello.
Van egy Cagiva elefant-om 650-es ducati blokkos.
Téged ajánlottak alkatrész ügyben,ugyanis szükségem lenne egy kuplung karra,az enyémen végül is nem a kar hanem a bilincses felfogatása tört el de gondolom egyben "könnyebb" taalálni.
Ja és ha már kérdezgetek akkor merre felé szerelgetsz?
Mért hány lovas volt a bandit ? 80Le mert akkor kevés lesz a kicsi monster.
Szerintem egy bandit után a monster nem kis ugrás !
De gyüjteni érdemes itt igaz a mondás " a nagyobb jóbb" M620,M800 ,s2r, s4 ,s4r, s4rs.
Az volna a kérdésem hogy mivel anyagi okokból kis Monstert tudok venni(600ast), nem lesz az gyenge a 250es banditom után? Vagy érdemes még gyűjtögetnem egy legalább S2R-re?
Valaki válaszoljon mert már mennék vásárolni:) Köszi.
Túradoboz rendszer kellene a Monster S4-emre.
Valaki találkozott-e már a GIVI-n kívül más gyártóval aki tudott produkálni valami elfogadható rendszert erre a vasra.
Köszi.
Én úgy tudom valaha volt egy szeria a M620 amelyeknek a a gyujtásekektronikája kuka volt, de ez álltalában a garancia időben kibukótt. Tehát ingyén ki cserélték, és egy hengerel még mindig haza ment.
A nyolcvanas években voltak gondok a ducatival de azok sem voltak élet veszélyesek!
A szervíz igényességről meg csak annyit 10.000km nem 6.000km. mit a japánoké, így talán érthetőbb, hogy így 25-30% drágább.
Én nem bántam meg, hogy ducatim van és nem is hallotam ilyen emberről erddig. Ja és nem is fogok soha mást venni!
üdv.
Köszi szépen, :). CSak az ember olvassa a fórumokat, kérdezősködik... Sokszor hallottam, hogy Ducati csak úgy meggondolja magát és egyszerűen megáll, azt sem tudni miért, majd hosszabb "imádkozás" után elindul. Mindenesetre Ducatit szeretnék :)
Ebben a topikban lesz még pár desmo :) de sztem "desmo" nem a "desmodoki" ,neki pár oldallal vissza van elérhetősége is vhol
"melyik a bevállt " 15 éve gyártják a monstert minimális váltóztattássál! Nekem eddig mindegyik be vált! 800ie, s4r.
mennék én is a Mátrába !
csak hól is van a hóláncom? ( tavaj nem kellet nem emlékszem hova is tettem )
Okézsd!Mikor és hol találkozunk?
szintén Monstert (620ie) (2000-2002 évj.) szeretnék, de állítólag ha valami gond van vele igencsak nehéz megoldani. Nehéz alkatrészhez jutni stb. Azt is mondják nem vmi megbízható. Mi igaz ebből?
Újra itthon vagyok,mikor megyünk már motorozni?
Ciao mindenkinek!
Van egy Cagiva elefant-om 650-es ducati blokkos.
Téged ajánlottak alkatrész ügyben,ugyanis szükségem lenne egy kuplung karra,az enyémen végül is nem a kar hanem a bilincses felfogatása tört el de gondolom egyben "könnyebb" taalálni.
Ja és ha már kérdezgetek akkor merre felé szerelgetsz?
Engem is érdekelne az S4-es tesztje.
Ha valakinek van lökjön róla valamit fel.
Köszönöm.
Valaki ismeri-e személyesen ezt a vasat?