Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát norbi nem tom milyen suzuki volt az de az uncsitesómék suzukia 900 as abban is van szabájzás. és az is megy 100 1 ben múltkor néztük hogy menyit megy 1 ben tiltáson és anyi bizony.
Hozzászolnék ehzez a autó vitáról. NAgybátáynak van egy volvo s 40-esekb 8 éves +ikba elindul és megy 180-at is benne ez egy sokoldalu sebség. Ja és 5 sebséges. MEg egy 1.3-as swift 90-et ment 2 esbe.
na hát ha za csak a könyvben van úgy írva az csak a kímélés szempontja ha volt alap suzukitok és még nem is nagyon kíméltétek tudhatnád hogy egy alap suzuki 1 leszab 100 még a 900 as sor hármas is. akor számolj után 80 km/h kell ketőt váltanod ennyi. csak hogy ez a suzuki nem alapban 16v hanem tuningolva és azért az nem mind1 szerintem.
sajnos nem:(Rsatá-t kérdezd meg az rs125 topicban
volt 1.3as suzunk az is 16szelepes volt... és full gyári volt Audiról annyit hogy nem tudom hogy szabályozott-e faterom ilyennel nem huligánkodott, a kézikönyvben volt írva hogy 160nál illik 4esbe tenni elektronikai fojtás nem volt benne mivel nem volt igazából széria
na most hanyagoljuk kicsit a kocsikat nem tud valki segíteni gyűrű ügyben ? mert nagyon kellene
előre is köszi
ha tunék tenék fel vidi 1 nem nagyon van alkalmam vele találkozni az még csak az egyik mert 3 müszakban dolgozik. akor plusz idde ha feltenném abból elég nagy szidás és fikázás lenne a vége. ez a másik
na hát mind1 hát ha nem hiszeitek el hát nem de akor is igaz a ti bajotok. de akor is veszettül megy és az egy dolog hogy az a 2.8 as audi anyit megy mert lehet hogy hamarabb szabályoz és bocsi had ne hagyam ki hogy a suzuki át van alkítva enyhén mivel a faterja a srácnak autó szerelő a suzukiunál és a sráci szokott bütykölni és bizony bizony az a kis suzuki 16v-re át van alakítva a hengerfeje meg a szelep fedél enyén tuningolt. pár versenyen már ott volt. és nem csak 2.8 as audikat alázott meg gyursulásban mert ha tudnád a suzuki egy kibaszott könyű kocsi és egy 16 v-s motor akora kis kasztnihoz elég nagyocska és hát röpíti mint a szélvész. és a váltó is egy 6 sebis sport váltó.
hogy megy 220at azt még elhiszem de ez a 3asba 180...
5.2es bazz mennyit eszik?
ne hari a 2,8as V6os audink ment 3.végén 160at... ez marha nagy kamu már bocs
hát látom mindig nem hiszitek el de így van egy 2.5 ös renault lagunát alázza mint végben mint gyorsulásban. én sem hittem el de hihetetlen hogy hogyan megy és valós az órája mert a mi renaultunkal métük és az tényleg 180 és ott már szabájoz a gép veszettül megy. ne minden napi tudom de hát még is igaz.
Lecci segítsetek a teleszkop ugybe.
3-ban 180 ?

Muhahaha
Audi megy 185-öt harmadikban
435 Paci és nem 1.3-as hanem 5.2-es
Melesleg az M3-as BMW 170-et megy 3.ba ...
Elég fain Szuzuki lehet.
3.-ba veri az összes sportkocsit
nem tud valaki ajánlani valami derbis boltot ahol interneten lehet rendelni mert nekem nagy problémám van elkopott fulra a gyűrű és nem megy a motor nincs szívás és kompreszió. és most próbáltam rendelni nem tudnak mert az jamaha bolt hát mondom k... be erre lementem egy magán céghez hogy tudnak e csinálni azt mondták hogy nem biztos ezért kellene nekem valami bolt ahol tudok rendelni gyűrűt és postai utánvétetllel ki is hozzák mert már nagyon motorozhatnékom van. válaszokat elöre is köszönöm. vagy valki akinek vagy plusz egy egész jó állapotú gyűrűpárja és eladná akor írjon én megveszem kicsit kopottab is jó csak ne legyen fullra elkopva jah és ne olyat mi meg volt sütve. csak menjen már a motor. köszi
hát ne igen nevess z3 hanem hidd el mert anyi a vége. én is nagyot néztem és nem az alap suzuki ám az a sport változat plusz sport dob remus ami márkás meg egy márkás sportlégszűrő ami még dob a dolgokon.
3.ban
3. 180at swift nem tudom hogymegy bár legyen
Gosth hát lehet hogy az a 1 es jogsi anyi de bátyám most tetele kocsit meg a1 et és az volt ösz visz 110 ezer úgyhogy a motor kb olyan 50 6 körül van itt nálunk. Amúgy hol laksz te mert ott biztos mások a körülmények. Amúgy olvastam egy ujságban a cbr 125 ről a hangja elmegy sőt fasza egy sport kipufal csodás persze hogy 4t akor jön az ár menyi is 750 800 ezer kicsit húzós míg egy nsr még a legujabb kinézetű a macska lámpás a régebbi évjárat 300 500 ezer azért az a 250 nrm mind1 . a végsebesség (tudom nem az a lényeg de az is egy szempont) hát az ujság szerint 110 volt amit bírt a srác alatt na de amik jobbak látam már hogy ment 135 öt. és egy nsr ami olyan átlagos az kb 140 150 de ami jobb akár 160 170 a miénk a legrégebbi nsr volt most már 22 éves és még mindig szagatja a 160 at kétszemélyel. na de ez csak egy szempont a gyorsaság. jön a kinézet oké a cbr 125 a cbr 600 másolata és egyben kicsinyitett mása de nekem az nagyon nem tetszik hogy a tükör a kományra került ezzel elveszti a gyorsasági filinget és pluszban elég szűk motor. az nsr viszon a macskalámpás szerintem a legszebb 125 ös és még biztonság érzetet is ad az a nagy tank mert rá lehet feküdni stb. . Hát mondjuk ez a véleményem. Az igaz hogy a 4 t nyomatékot egyenletesen adja le elég alacsony fordulattól hú de az nsr simán otthagya. a mién azh még a 22 le verzió volt a legrégebbi mi igaz autóval gyorsultunk de egy 1300 ccm es suzuki swift el és otthagyta mint a pingy pedig az a kocsi sem kutya 3. megy 180 at és kilogatja a 220 at. hát szóval az nsr az szerintem egy csodás motor. ha tőlem kérdezné valakik ohgy milyen motort vegyen én ezt ajánlanám szép viszonyleg a hagja is szép főleg egy jófajta kipufal ahogy nézük ólcsó és erős a kategóriájában egyedül a mitó és az rs hagyjha ott de azok sem mindíg és azért 3. nak lenni egy ilyen nagy számú osztályban nem könyű és dicséretes. na hát ernyit az én véleményemről.
Hello.
Lenne egy kérdésem.Én most akarok a motoromba hátso teleszkópot,de az a baj hogy amit akarok az nem Derbi Sendabol valo.Tehát az baj ha nem ugyanolyan márkáju és típusu motorból valo,az enyém egy tuareg ből lenne(mert mást nem találtam).Valaki le tudná nekem írni egy Derbi Senda hátso teleszkópjának a méreteit(magasság,stb.)Ja nekem a régebbi Sendám van.Előre is köszi a segítséget.
ha v kit érdekel hogy hogy gyursul a derbim 0-rol 80-ra az vegyen fel msn-re: crossmt5@freemail.hu
a video teloval készült ugyhogy 3gp formátumban van szerintem egész jó
a végére 95000ft volt a jogsi mindenel
ha lesz A1 em az álmom egy Honda CBR125R 4t-s nekem az nagyon bejön de mindenképen 4-t szeretnék a nyonyatékrugalmasság és a hang miatt
vagy v mi supermotort de az is 125 4t szeretnék ...
de hát szeretni sok mindent lehet
Aha értem hát szerencse én már most mehetek mert én 92 január 2. -i vagyok és így leteszem a kerszt és után meg spuri vezetni minél hamarabb legyen meg. De ha 50es jogsi volt 69 akor jól megszopattak az nagyon durva. Pfffffff. És ha meglesz az a1 jogsid milyen motor tervezel? Én úgy gonodltam hogy Honda nsr 125. De tuti az lesz mert azzal már volt dolgom tom milyen, jól megy nem is olyan drága és honda márka meg minőség nem nagyon mennek tönkre.
hát én nem ajálom senkinek a Konflis kft.-t mer ez amit velem müveltek az már embertelen ... de hát ez van ... én ezel senkinek nem akartam elvenni a kedvét a motorozástol csak magyarország szinvonalát akartam "bemutattni" hogy hol tartunk ...
nekem sajna csak jövö télen lehetne A1-em mer 1992 11 05 én születem ... de ez igy egy szopatás
16évesen 125ccm ig 18évesen xlóerö/ysúly és 21évesen nagymotor
azér akarok 125re mer akor 18évesen lehet nagymotora és vihetem apám fazerét
remélem nektek nem lesz ehez hasonló történetetek !
egyépként a kerszem majdnem jó lett 35/34pont majdnem max
GHOST
itt van a Dunlop Trailmax:(picit talán drága)
Pásztóly Motoros
és sajnos nincscsenek olyan méretekben mint ami az enyémen van, de a nagyobbak is biztos rámennek