Szal az a gondom, hogy szerintem valami nem stimmel a mocimmal ( 97-es GPR).
Mindenhol a fórumon olvasom hogy így meg úgy mennek 90-et simán, de némelyikek 100-at is az alap tuning mentes 50-es mocik, de az enyém 80-83-nél sehogy se megy többet!(83 az már nagyonnagyonnagyon a vége) Pedig nem vagyok valami nehéz gyerek se. Amúgy 6.-ban 8500-nál nem nagyon akar többet pörögni. Szóval mitől lehet ez? Sportlégszűrőm van amúgy, ennyi a "tuning" rajta, már ha ez annak nevezhető. Vagy csak az én elvárásaim nagyok? Mert ha menne 90-et hát meg se szólalnék! Amúgy a fogyasztásával megvagyok elégedve...hihetetlenül jól fogyaszt, 3,5-nél nem eszik többet!
hát nekem még gyári az egész nem volt piszkálva az meg hogy jó -e a gyári lánc hát nekünk ráment a spanolút csutkáig visszahúzpd és ugy rá kell hogy mennyen... nekünk ráment am 12 es volt rajta... szal egy próbát megér
Na hello.
Megtaláltam a problémát a motoromon.Elvolt szakadva a gumi harang(az ami a karbit a motorral köti ösze). A segítséget meg köszönöm mindenkinek!
it van azon a csavaron tudsz álitani ...aszembefelé alacsonyabb kifelé magasabb az alapjárat (nem biztos )
meleg motornál probáld
(bocs a minöségér ...nem a legjobb ...)
üdv.: Tomy
Hello.
Hát még nem jo.Tegnap megnéztem a gázbovdent amit mondtatok,de az nem volt kiakadva.Majd máma szétszedem a karbit és megnézem a síbert,mert szerintem azzal van a baj!
nekem a szerelőm azt monta hogy a régi motorokra nem szivesen teszik fel a tuning henger szóval ha elötte futot 15-20000km-t akor anak nincs sok hátra ...(a szerelőm szerint ...)
Nemrég vettem egy Senda R-t Új 70-es hengerrel. 95-ös évjárat.
Nagyon ment,amíg a hajtókar csapágy meg nem szorult a főtengelyen.
A felujításnál a főtengelyhez nem nyúltak.
Az lehet a baj, vagy a gyári 50-es nem bírja a terhelést?
Aki tud jobb oldali idomokat az érdekelne.
az en derbi promnal 1 full tank lemegy 120 km-nal..ez normalis?