Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na há mielött szét kapkodnád a motort vegyél bele egy aksit mert akor azért kicsi a fény mert mindent egyszere nem tud üzemeltetni a motor azért tegyél aksit ha utána sem jó ha fel van töltve az aksi akor nyúlj a gyujrás tájára addig ne mert hátha roszabb lesz . Én ezt tanácsolom ha vettél aksit szólj hogy milyen
Hello atesz89 !

nekem mind1 hogy mijen de cross gumi kéne ami jól birja az aszfaltot a gyári 6500km-t birt mostmár cserére szorulna eben a méretben kéne : 80/90 X 21"- 110/80 X 18" vagy legalábis v mi ojan gumi ami jól tapad homokba meg földuton elég érdekesen nézne ki az endurogumi a 21"-s keréken
az a gumi rakás szar.szerintem heidenau-t vegyél jobban jársz.
Nos, kezdeném a féklámpás üggyel. Szóval a bumszlit leszedtük, és valóban egy kis pillencs van benne, amit az összenyomódó olaj lök meg, és úgy zárja be az áramkört. Sajnos viszont hiába próbáltuk nyomkodni egy kis pálcával, nem zárta be, így vmi gubanc van ezzel a bumszlival, ki kell cserélni. Na ugyhogy újabb beruházás, de ez már legalább így biztos jó lesz. Ja egyébként nemtudom, ha vki tudja hol szerezhetnék újat az írhatna! Köszi!

Aztán ugye volt egy olyan problémánk hogy nem erősödik a gázra a fény. Nahát kis kutatás után kiderült, hogy a motorban nincs akksi... Úgyhogy eddig ott vagyunk hogy alapjáraton van fény, megmég egy icipicit erősödik, amikor gázt húzok, de az nudli. Lendkerék lehúzónk egyenlőre nincs, de utólag átgondolva az is lehet h nem ott van a gond, hanem útközben az első lámpa felé tartó vezetéksereggel, amik előtt kéne feszültséget mérni, h elég kijön e a generátorból, ha nem, akkor ott lesz a probléma, és csak le kell szedni a lendkereket, ha viszont kijön elég, akkor ott lehet vmi gubó a vezetékeknél... Ennyire jutottunk, javíts ki kérlek vagy szólj hozzá ha vmit máshogy látsz!
Hello !
nem tugya v ki hogy hol lehet venni derbi senda X-race endurora Vee Ruber gyári gumit venni ?
Na hát ha egy nagyon picit írősödik és elég halvány elöszüör prőbáld meg feltölteni az aksit és akor tuti jó lesz. Bár ha egy idő után lemerül akor nem megfelelő a töltés menyiség mint nálam sem :@ sajnos. A tekert a második képeden van a törkiszkék burkolatot leveszed ott a lendkerék van rajta egy csavar azt leveszed és kell szerezned egy lendkerék lehúzót mert kúposan van rajta és ezáltal nem csak leveszed hanem elég nehézkesen leveszed ha van lehúzó akkor könyű leugrasztani. anélkül neki sem álj leszedni mert én is rácsesztem nekiáltam nem volt lehúzóm és hát papám mondja pontotóval meg kalapáccsal le lehet venni hogy tengely közepét erősen megütöd a pontozóval. Hát jahz a lendekék le is jött de új menetet is kellet vágatnom a tengejre mert ahogy meg lett ütva szétfeszült és nem ment rá a csavar. Úgyhogy tanács elöször tölcsd az aksit és ha jó majd ha mész és úgy fent van a világítás lemerül az aksi csak utána nyúlja gyujtás laphoz meg a tekercsekhez és mielött a tekercset vagy a gyujtás panelt le is szednéd jelöld be hol állt a gyujtás panel mert ha roszul teszed visza nehézkasen fog elidulni szegény sőt el sem indul ha nem akor ad gyujtást mikor a dugó legfelül van sürítésen. Na hiszen röviden akartam leírni de megint hosszú lett :@ Remélem meg tudod oldani a problémádat. Majd szólj ha jó a lesz a töltés kiváncsi vagyok mi a baj. A fékláoánál meg vedd le a kapcsolót ami egyben a csavar is ami a csövet fogja. De lötte minden esetre ha van multimétered és kicsit értesz is hozzá tedd ellenálás mérésre és tedd a két végét a kapcsoló dugaszaira és nymd le a féket ha nem mutat ellenálást akor nem jó a kapcsoló valahogy meg kell csinálni ha viszont mutat akor csak érintkezési hiba van fogsz egy kontakt spayt és befújod és elvileg működni fog.
Nos. Megnéztem, összeérintettem a 2 drótot, és világított a féklámpa, tehát nem vezeték gond van, hanem ott azt a bumszlit kell levennem és megnézni mi a helyzet. Ahogy lesz időm és szerszámom meg is ejtem. Szóval, a motorban van aksi, működik, és arról megy egy alapnyi világítás, és ha meghúzom a gázt, egyicipicit erősödik afény, de aztán kész, az irtó kevés, valszeg ott szabályoz le az aksi. De most azt akkor még mindig nem tudom mi lehet a gond. Jameg lehet szégyne gyalázat de nemtudom hol van az a tekercs itt egy kép ha megmutatnád h merre keressem megköszönném!
Köszönöm a szép hosszú választ :), megnézem majd és írok mi a helyzet!
Na hát a fékre én anyit tudok mondani hogy húzd le a két vezetéket elösször és kösd ösze ha úgy világít a lámpa akor a kapcsoló vagy érintkezés hiba lesz. Ha viszont nem ég akor a vezetékekkel van a gond valahol megtört kiéget stb. Az a kapcsoló az a nagy bumszli ahogy te a pedált lenyomod az olaj egy kis pilencset átlök ami öszezárja a két pólust ezáltal az áramkör zárt lesz azaz égni fog az égő. De ha a kapcsolód nem működik akor hát nyitott marad ezért nem ég ezért elöször húzd le és csináld azt amit írtam. Ha nem jó akor a kábelen keresd a hibát. A lámpás ügyhoz mag anyit hogy a generátor az ösz visz egy tekercsből és egy mágnesből áll ami ott van a gyujtás panelon (a tekercs) a mágnes pedig a lendkerék. Ha viszont az aksid be van kötve nem is szabad erősödni a lámpának ha gázt húzol mert az azt jelenti hogy túltöltésed van az viszont az aksinak nem tesz tulságosan jót. Az aksi csak feszültség stabilizátorként működik a párhuzamos kapcsolás miatt. Azaz nem enged nagyobb feszt a gyújtás és egyéb rendszerekbe. Ha viszont túl töltésed van azt már az aksi sem bírja stabilizálni ezért erősödik a lámpa ha van aksid. Ha meg nincs aksid akor meg nem értem akor kellene neki mivel alapjáraton kisseb feszültséget termel mint magason mivel a mágnes töbször illetve kevesebbszer halad el egy s alatt a tekercs elött.

Na írtam nektek egy regényt Hát végül is ezt tanulom értem a dolgokat elektromos dolgokkal kapcsolatban kérdezzetek nyugottan. Elvégre 2 éve nyomom a technikusit Értek valamit hozzá.
Aha. De merre van a generátor :D, meg hogy néz ki?
Hát inkább a generátort nézd meg a motoron mert ahogy huzod a gázt ugy termeli az energiát és attol világít a lámpád.
A kábelekkel nincs gond, csak az a fehér kis tokocska van egy kicsit szétmenve rajta, de már megnéztem, ami benne van vezeték semmi baja, na majd lecsavarom felülről azt a nagy valamit, és majd kiderül mi lesz. Valaki nem tudja hol keressem a generátort a mocin? Vagy mit csináljak, az aksi körül nézelődjek? Mi mozgósodhatott ki ami miaat nem erősödik gázra az egyik lámpám se?
Hát sztem nyugottan szédszedheted mert ahogy megnéztem a képedet neked nem fog kifojni a fékolaj.
A tetején van két kábel(piros,sárga) sztem ott van a bibi.
Aha igen, én is figyeltem hogy hogyan műxik az 1. fék, de nálam hátul nem úgy van, nincsen semmi olyan két kis bütyök aminek egymáshoz kéne érnie. Égő probléma nem lehet, mivel az 1. fékre reagál, szóval csak itt lehet vmi a gond, viszont nemtudom, ezt mennyire merjem szétszedni, itt ki fog fojni a fékolaj? Mondjuk van itthon... Itt egy fénykép a hátsófékemről:
Hello Simson600rr.
Nekem az elsőfékre nem reagált mikor behuztam.Nekem az volt a baja hogy ugye az elsö fékkarbe megy egy vezeték.Na nekem az nem érintkezet jo,mert a vezetékbe van két kis érintkező és mikor behuzod a féket akko azok egymáshozérnek és világít a féklámpa.Én csak kicseréltem az érintkezőket és már jo is volt.Szerintem nekid is az a probléma csak neked a hátsoféknél.Bocs de arra hogy ha huzod a gázt akkor nem erősödik a lámpád arra nem tok válaszolni.
Helló!
Szuper. A fékbetétem jó lett, működik a fékem meg minden.Egyedül most világítás problémáim vannak. 1. nek is nem erősödik a fény ha húzom a gázt neki. 2 szorra pedig a hátsó fék húzására nem reagál a féklámpa, (az 1.re igen). Örülnék ha vki tudna segíteni, hol lehetnek a gondok! Egyébként Motorhispania Furiaról van szó!
oké, köszi
A 15ös is ilyen állapotban van!
ELADÓ 2db kb 500km-t futott első lánckerék!
12-es illetve 15ös!
1000ft/db

akit érdekel itt az msn címem : imiderecske@vipmail.hu
Kérésre képet is tok küldeni!
Az e-mail cím is ez !
Az e-mailt jobban megszoktam nézni !
A membrán szabályozza hogy mennyi cucc(benzin) jut a hengerbe
Asszem vhogy így van
ELADÓ 2db kb 500km-t futott első lánckerék!
12-es illetve 15ös!
1000ft/db

akit érdekel itt az msn címem : imiderecske@vipmail.hu
Kérésre képet is tok küldeni!
Az e-mail cím is ez !
Az e-mailt jobban megszoktam nézni !
Ja postaiutánvétellel tudom küldeni a lánckerekeket, akinek kell !
igen derecskei vok!
Privátban bővebben is érdeklődhettek!
E-mail cím: imiderecske@vipmail.hu
Holnap akinek kell e-mailben tok képet is küldeni!
Akinek kell a 2db lánckerék az mailben adjon címet és megbeszéljük
csá , derecskei vagy? a 12es lehet kellene