Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sorry ha félreérthető voltam de 125ös kétütemű után (ami nem lehet feltétlenül ktm) után x évvel váltani akár ktm-re vagy anyagi helyzettől függően másra...
egyelőre viszont csak a második A1es elméleti xarságon vok túlXDXD
125ös 2t után gondoltam 660asat...
hát nagyon örülnék énis egy olyannak mondjuk nemrég láttam a csiki-bege motorplázába egy szép xt 600ast smé alakítva 700 ért, de sajna marad a derbi...szivesen kipróbálnám
hidd el nekem is virul a fejem főleg amilyen jól sikerült hozzájutni
hát hallod irigyellek
te miről beszélsz? az én 400asomon összefosnád a bokád ecsém,ne legyen ilyen nagy az arcod! ez a kép csak egy kisebb gázfröccs hatása...te első indulásnál hanyatt vágnád magad,nem hogy 660...
te ktm-ben gondolom exc-ben gondolkozol, más nagyon nincs(sx de ez nem hinném)
na figyelj: ezek versenymotorok, ezért igen szervízigényesek...(tudtommal) azért mert kemény akarsz lenni a csajok meg a haverok előtt még nem kell ktm-et venned...szerintem mivel ezek kő kemény versenygépek csak akkor vegyél ilyet ha ki tudod használni rendesen(nem boltbajárni)
a gazdasági részét már nem is veszem figyelembe mert péz gondolom van dögivel, még a segged is avval törlöd
amúgy akkor már inkább a 250...kevesebbet pörög és könnyebben kezelhető...az alkatrész meg...
bocs ha elfogult lettem volna valahol csakhát nnemnagyon tudok mostanába motorra ülni
hello nekem is volt már bal az elektronikával de a szervízbe kicserélték a bizit és jó lett
amúgy Akrapovicman én is KTM-et vennék vagy 125-ös 2ütemüt vagy 250-es 4ütemüt
szerintetek melyik a jobb meg nem tudjátok ,hogy sokat kell őket szervizelni meg drága hozzájuk az alkatrész(a KTM-eket kérdem)
KTM? azt csak 600as felett... akkor viszomnt kéne venni 125ös kétüteműt, csak a fokozatoság kedvéért. Amúgy se sokáig bírnám max 1 évig még 50essel (megunnám)
DE utána jöhet a 660as ktm
DRZ az lomha, nemkell az neked Öcsikém én nemindexelek sehogy A fűrész hülye megoldás volt, mert 4 csavar fogja.Jahogy rajtavan a hátsó világítás is?Akkor vegyé" egy ledes lámpát és ennyi.
vegyél ktm-et
Ja és két nem ide való téma:
Tegnap elkezdtem az A1-et, most xar h végig kell ülnöm megin a tanfolyamot És egy félautomata motorral fogok vizsgázni, ami az iskoláé
A másik meg h 1,5-2 év múlva kéni venni egy DRZ-t mint köv. motort. Vélemény?
Leszedted az indexet?Igen DE akkor msot karral inexelsz v mi?
Ja és ledes lámpát hol kapok, mert engem is érdekelne (a rendszámtartó kérdését már tavaly megoldottam egy fűrésszel )
eNyI
CSáó! Naés honnan ismersz? Az elektronikához annyit, hogy tényleg nagyon szar.De megoldottam ezt a problémát.Lerugtam az összes indexet, a rendszámtábatartóval együtt, mert a féklámpa is egy szar volt és vettem egy ledes (fék)lámpát.
S$B! ez jóóó!....nem s$b HANEM S&B...köszönöm. amúgy még nemtudom biztosan mennyiért kéne eladni.majd ha készlesz egyszer akkor gondolkozok ezen.
Hi.
Hát igen ez az elektronika nálam is szokott szarakodni.Nekem mindig a biztosítékot üti ki,de nem tom mér.Amúgy van olyan hogy 1hónapig semmi baja az elktronikának egyszer meg csak ki a biztosíték aztá világít,villog minden ami csak lehet.De kicserélem a biztit aszt jo.Ja amugy meg arrol hogy ha kevés a benzin a tankba,vagy már nincs is bennt akkor ugyebárt világítania kéne a sárga lámpának.Na hát nekem már 2szer fullra kifogyott a tank és mégse világított a lámpa,nem jelzett.
hát igen! ez az elaktronyos dolg általában minden endúrón ilyen. Én már sok embert hallottam erre-arra panaszkodni és nem csak derbiseket...
amúgy ez a benzinügy tényleg szörnyű, folyton kifogy...háh de nekem sikerült elérnem a derbinél (míg ment) hogy sokszor tankoltam keveset, (mert nem akartam kérni szüleimtöl) ezért amikor lett pénzem már akkor sem bírtam 1000ft-nál többet beletankolni....biztos összement a tank a sok szárazságtol
Cső!
Nekem is Derbim van, és nekem is voltak elektronikai problémáim:@
Egész konkrétan se a helyzetjelző, se a féklámpa nem működött, a kijelzők össze-vissze égtek (benzin pl kifogyott menet közben...) index hol így hol úgy villogott.
Ez akkor kezdődött, mikor a szexárdi crosspályáról jöttem le, valszeg kirázkódott a hátsó égő. Másnap vettem újat. Na ezután kezdődtek a bajok. 2x cseréltek benne biztosítékot egyszer fesz.szabályztót de így sem akart működni.
Az a probléma h a Derbinek a hátsó foglalata igen-igen érzékeny és ha nem hozzáértő kéz cserél benne izzót akkor először kim1 a biztosíték aztán a feszszabályzó. (sztem ez nevetséges hogy még egy nyavalyás izzócseréért is szervizbe kell vinni a mocit)
Lefutottam pár kört mire yó lett...azóta sokkal jobb érzés motorozni mint lámpa meg minden xarság nélkül
Ja és Zozz téged ismerlek... ()
jaés persdze a településedhez legközelebb levő márkaképviselletre katt rá és felhívod őket hogy neked ez kelllene na ennyi
Rámész a derbi.hu ra és megnézed a Mo-térképet ahol rajta avn az összes derbi márkaképvidselet.csá
cs mindenkinek!nem tudtok veboldalt vagy üzletet a hol derbi alaktrészek vannak?(hűtő)válaszotokat előre is köszönöm!
üdv.:Gódor B.
ha nem talász sehol csinálj magad!
mi egy 125-ös malagutira csináltunk saválló csőből amit a tejüzemből loptunk
jó nagy is.. semmi nincs benne csak a végét tettünk rá amit vettünk szépen ipari rézzel vagy mivel ráhuztuk a másikat ahol az elsőre megy ott meg oxy val húztuk rá.. és kész cserélgeti a mikor ez van rajta,, hangaj orbitális recseg röfög mint egy drz ja és a malaguti dupla pufós