sorry ha félreérthető voltam de 125ös kétütemű után (ami nem lehet feltétlenül ktm) után x évvel váltani akár ktm-re vagy anyagi helyzettől függően másra...
egyelőre viszont csak a második A1es elméleti xarságon vok túlXDXD
hát nagyon örülnék énis egy olyannak mondjuk nemrég láttam a csiki-bege motorplázába egy szép xt 600ast smé alakítva 700 ért, de sajna marad a derbi...szivesen kipróbálnám
te miről beszélsz? az én 400asomon összefosnád a bokád ecsém,ne legyen ilyen nagy az arcod! ez a kép csak egy kisebb gázfröccs hatása...te első indulásnál hanyatt vágnád magad,nem hogy 660...
te ktm-ben gondolom exc-ben gondolkozol, más nagyon nincs(sx de ez nem hinném)
na figyelj: ezek versenymotorok, ezért igen szervízigényesek...(tudtommal) azért mert kemény akarsz lenni a csajok meg a haverok előtt még nem kell ktm-et venned...szerintem mivel ezek kő kemény versenygépek csak akkor vegyél ilyet ha ki tudod használni rendesen(nem boltbajárni)
a gazdasági részét már nem is veszem figyelembe mert péz gondolom van dögivel, még a segged is avval törlöd
amúgy akkor már inkább a 250...kevesebbet pörög és könnyebben kezelhető...az alkatrész meg...
bocs ha elfogult lettem volna valahol csakhát nnemnagyon tudok mostanába motorra ülni
hello nekem is volt már bal az elektronikával de a szervízbe kicserélték a bizit és jó lett
amúgy Akrapovicman én is KTM-et vennék vagy 125-ös 2ütemüt vagy 250-es 4ütemüt
szerintetek melyik a jobb meg nem tudjátok ,hogy sokat kell őket szervizelni meg drága hozzájuk az alkatrész(a KTM-eket kérdem)
KTM? azt csak 600as felett... akkor viszomnt kéne venni 125ös kétüteműt, csak a fokozatoság kedvéért. Amúgy se sokáig bírnám max 1 évig még 50essel (megunnám)
DE utána jöhet a 660as ktm
DRZ az lomha, nemkell az neked Öcsikém én nemindexelek sehogy A fűrész hülye megoldás volt, mert 4 csavar fogja.Jahogy rajtavan a hátsó világítás is?Akkor vegyé" egy ledes lámpát és ennyi.
Ja és két nem ide való téma:
Tegnap elkezdtem az A1-et, most xar h végig kell ülnöm megin a tanfolyamot És egy félautomata motorral fogok vizsgázni, ami az iskoláé
A másik meg h 1,5-2 év múlva kéni venni egy DRZ-t mint köv. motort. Vélemény?
Leszedted az indexet?Igen DE akkor msot karral inexelsz v mi?
Ja és ledes lámpát hol kapok, mert engem is érdekelne (a rendszámtartó kérdését már tavaly megoldottam egy fűrésszel )
CSáó! Naés honnan ismersz? Az elektronikához annyit, hogy tényleg nagyon szar.De megoldottam ezt a problémát.Lerugtam az összes indexet, a rendszámtábatartóval együtt, mert a féklámpa is egy szar volt és vettem egy ledes (fék)lámpát.
Hi.
Hát igen ez az elektronika nálam is szokott szarakodni.Nekem mindig a biztosítékot üti ki,de nem tom mér.Amúgy van olyan hogy 1hónapig semmi baja az elktronikának egyszer meg csak ki a biztosíték aztá világít,villog minden ami csak lehet.De kicserélem a biztit aszt jo.Ja amugy meg arrol hogy ha kevés a benzin a tankba,vagy már nincs is bennt akkor ugyebárt világítania kéne a sárga lámpának.Na hát nekem már 2szer fullra kifogyott a tank és mégse világított a lámpa,nem jelzett.
hát igen! ez az elaktronyos dolg általában minden endúrón ilyen. Én már sok embert hallottam erre-arra panaszkodni és nem csak derbiseket...
amúgy ez a benzinügy tényleg szörnyű, folyton kifogy...háh de nekem sikerült elérnem a derbinél (míg ment) hogy sokszor tankoltam keveset, (mert nem akartam kérni szüleimtöl) ezért amikor lett pénzem már akkor sem bírtam 1000ft-nál többet beletankolni....biztos összement a tank a sok szárazságtol
Cső!
Nekem is Derbim van, és nekem is voltak elektronikai problémáim:@
Egész konkrétan se a helyzetjelző, se a féklámpa nem működött, a kijelzők össze-vissze égtek (benzin pl kifogyott menet közben...) index hol így hol úgy villogott.
Ez akkor kezdődött, mikor a szexárdi crosspályáról jöttem le, valszeg kirázkódott a hátsó égő. Másnap vettem újat. Na ezután kezdődtek a bajok. 2x cseréltek benne biztosítékot egyszer fesz.szabályztót de így sem akart működni.
Az a probléma h a Derbinek a hátsó foglalata igen-igen érzékeny és ha nem hozzáértő kéz cserél benne izzót akkor először kim1 a biztosíték aztán a feszszabályzó. (sztem ez nevetséges hogy még egy nyavalyás izzócseréért is szervizbe kell vinni a mocit)
Lefutottam pár kört mire yó lett...azóta sokkal jobb érzés motorozni mint lámpa meg minden xarság nélkül
Ja és Zozz téged ismerlek... ()
ha nem talász sehol csinálj magad!
mi egy 125-ös malagutira csináltunk saválló csőből amit a tejüzemből loptunk
jó nagy is.. semmi nincs benne csak a végét tettünk rá amit vettünk szépen ipari rézzel vagy mivel ráhuztuk a másikat ahol az elsőre megy ott meg oxy val húztuk rá.. és kész cserélgeti a mikor ez van rajta,, hangaj orbitális recseg röfög mint egy drz ja és a malaguti dupla pufós
egyelőre viszont csak a második A1es elméleti xarságon vok túlXDXD