Nu van még hó nálad?
Vajon a tankin mi a helyzet?!
Vasárnap lehet csak ki nézek
Bár valami nagyobb kőrt kéne menni
AZ sem baj ha egy 100ast
Készülni kell majd a bohóckodásra
Mindig montam, h nem jó az a sok szelep se.
Neked lennék , kivenném az összetört dugót-szelepet, összeraknám, aszt eladnám vmi románnak, lehet sose venné észre ,h csak 3 hajcsa
rgwzoli hát felpezsdítettem a napom én is magamnak. rakom bele az aksit, hát beszarik rajta az irányjelző. Na mondom nem para, megcsinálom....megcsináltam. na mondom akkor lássuk a tompított, távolságit. Távolsági nuku! 2 órám volt a műszakiig na mondom kezd izgalmassá válni. félóra szarakodás után megcsináztam azt is. Aztán elmentem haverral műszakira. útközbe derült ki, hogy nincs tompítottam, utána átgondolva fordítva tettem bele a billenőkapcsolóba a réz érintkezőt vagy mit. aztán rádöbbentem arra hogy othon hagytam az E.Ű csomagot.
szóval fasza volt.
sosem volt semmi baja mindig működött rajtam minden, há mikor ha nem most szarta össze magát.
Feltették fékpadra, ráfékeztek (muszáj volt mert volt egy sarokban egy kamara és haver mondta, hogy Pesten a központban bármikor láthatják mi folyik éppen).....elkezdi a csávó. "Ohhh bőven jó." Nem akartam mondani, hogy nem gyári a fékrendszer. Végül simán meg lett, beszélgettünk a vizsgáztatómuksóval ő is motoros.
Régebben én is tiszta gyomrgörccsel állítottam oda a vizsgabázisra.
Most már tökéletesen vizsgaképes állapotban van mindkét motorom,(bármikor) én meg tök nyugodt, legalábbis felőlük.
Autók,teherautók meg úgy sem mennének át simán, dehát,,, azért vagyunk, hogy legyünk...
A 350-es Berg régi vagy új idomzatú? Megöl mááá' a kíváncsiság, hogy milyen...
Kéne valamit csapatni
Vajon a tankin mi a helyzet?!
Vasárnap lehet csak ki nézek
Bár valami nagyobb kőrt kéne menni
AZ sem baj ha egy 100ast
Készülni kell majd a bohóckodásra
Neked lennék , kivenném az összetört dugót-szelepet, összeraknám, aszt eladnám vmi románnak, lehet sose venné észre ,h csak 3 hajcsa
Lesz az idén ütőképes szupermotyód?
rgwzoli hát felpezsdítettem a napom én is magamnak. rakom bele az aksit, hát beszarik rajta az irányjelző. Na mondom nem para, megcsinálom....megcsináltam. na mondom akkor lássuk a tompított, távolságit. Távolsági nuku! 2 órám volt a műszakiig na mondom kezd izgalmassá válni. félóra szarakodás után megcsináztam azt is. Aztán elmentem haverral műszakira. útközbe derült ki, hogy nincs tompítottam, utána átgondolva fordítva tettem bele a billenőkapcsolóba a réz érintkezőt vagy mit. aztán rádöbbentem arra hogy othon hagytam az E.Ű csomagot.
szóval fasza volt.
sosem volt semmi baja mindig működött rajtam minden, há mikor ha nem most szarta össze magát.
Feltették fékpadra, ráfékeztek (muszáj volt mert volt egy sarokban egy kamara és haver mondta, hogy Pesten a központban bármikor láthatják mi folyik éppen).....elkezdi a csávó. "Ohhh bőven jó." Nem akartam mondani, hogy nem gyári a fékrendszer. Végül simán meg lett, beszélgettünk a vizsgáztatómuksóval ő is motoros.
Aztán tekertem ma bele 40 km-ert!
De majd előkerül a két paripa, és annál jobb nyugtató nekem nem is kell.
Most már tökéletesen vizsgaképes állapotban van mindkét motorom,(bármikor) én meg tök nyugodt, legalábbis felőlük.
Autók,teherautók meg úgy sem mennének át simán, dehát,,, azért vagyunk, hogy legyünk...