Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem köszke
áhhh a herefőd az laposabb. Esős időszakban lehet malackodni benne. Szoktak lenni átutazóban quadosok! Sosem tudni honnan jönnek és sosem tudni merre mennek de vannak!
az üórás 2T-nél asszem h még jóval gyakrabban, csak ott a felsorolt alkatrészekből nincs meg mind, azért talán olcsóbb a végszámla.
Szelepek, hajtókar, vez.lánc, dugószett, pár fajta csapágy olyan száz üó.nként
Mindig azt mondom, h ha vkinek ilyen kétforintos motor kell évente vagy 10 alkalomra, akkor 200-250 ccm környéki öregebb japó 2T-t vegyen bagóér.
az fasza .
Üdv! Class vidi sajnálom hogy nem lehettem ottan
az üzemórásokat milyen időközönként kell felújítani és vajon mibe fáj
Ja, abba. Könnyebb az a kis motor , mint az újabb bergek. Aztán belemenne a levegős blokk, meg kidobnám a hűtőt és 100kiló környékén maradna.
há csak tájékozódnék.... majd ha egyszer lesz ne akkor keljen ezeket a köröket futni .
van egy simó blokkom
nincs még, de hajtom h legyen
nnyira kérdezgeted...aszittemmá', hogy lett egy kis lüvé azt nem tudod hova szórni
amit én nézegettem abba
áááhhh nem akarok én semmit venni há mibűl E .
Van xr blokkod vagy mifajasz?
Az a baj az emberekkel, h nem tudják mit akarnak.
Ha nem üzemórás , akkor az túl nehéz meg gyenge. Ha üzemórás, akkor meg biztos sokk a szervizelés. Olyan meg nincs ami könnyű is meg nem is üzemórás.
De én ha lesz rá erőm , akkor csinálok egy jó igénytelen terepmotort / berg350 vázba xr4 blokk/
az meg má' nem 250-400 között van
nem üzemórás szinte egy sem..ritka az üzemórás az ilyen kicsi endurók között fődtúrót akarsz venni?
ahaaaa...köszi én azt hittem mind . . .
az Lc4-ek nem
a ktm-ek mind azok
akkor az endúrók
rengeteg van..250és 400 között a krosszfődtúrók kivételével szinte egyik sem üzemórás
250-400ig újabb