Nem sikerült a Varga tel. számát megszereznem de 98%,hogy árul a piac utcai vásáron egész decemberben,a haver meg a corában tart fent most egy standot szintén karácsonyig.
Szóval szerintem tudsz válogatni.
Egy kis segítséget kérnék tőletek!
Vagy egy Varga Tamás nevű késes Debrecenbe ha minden igaz Józsába lakik. A Hortobágyon is szokták árulni a késeit.
Nem tudtok valami elérhetőséget vagy esetleg egy boltcímet adni.
Karácsonyi ajándéknak szánnám a kést egy rokonnak de nem találok semmilyen elérhetőséget.
12X voltam ezévben. Pedig csak pohapöcsű panorámaendurós vagyok.
Viszont senki egy rossz szót nem szólt hozzám egész évben, ugy , h csak a minimális emberi normákat tartottam be .
Idehaza meg
Tudnék mesélni, de nem ez a felület a legmegfelelőbb rá
Az utolsó bekezdést, az un fehér könyvből másoltam ide.
A paktumot az illetékes miniszterrel íratták alá, amelyben az áll, h 2015 le kell felezni a halállal végződő közúti balesetek számát.
Mo.-n egy motorosnak balesetkor 18X rosszabbak a túlélési esélyei, mint pl egy ótósnak.
Mit tesz ilyenkor egy jó magyar miniszter? A gyökerénél kezeli a problémát, pont úgy , mint a hajléktalanokét. 2X elkapják, h a zuccán él, lecsukják...... tehát .....nincs hajléktalan
A mi esetünkben a recept:
Jó sokat, mindenhol faszolni a motorosokat, vállalhatatlan terheket rakni rájuk, mindenhol-mindenért büntetni őket= feladják maguktól.
Azaz, nem lesznek motorosok=megszűnik a probléma
Szuverén , csak akkor , ha fizetni kell
Egyébként meg egy utolsó falhugyozó ország vagyunk.
Az általános közlekedési morált jól jellemzi, hogy Magyarországon kiugróan magas a gyorshajtás miatt bekövetkező, és az ittasan okozott balesetek száma, de a biztonsági öv használatának alacsony szintje, a motorkerékpáros balesetek számának riasztó növekedése, valamint az agresszív járművezetői magatartás és a hatósági jelzés nélküli gépjárművel közlekedés térnyerése is haladéktalan intézkedéseket sürget. Ezek a folyamatok is rávilágítanak arra, hogy a jogszabályi környezet felülvizsgálata és a gépjárművezető képzés reformja mellett az ellenőrzés rendszerét (hatékonyság, intenzitás, minőség) is javítani kell.
A közúti közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és üzemeltetésében növelni kell a biztonsági szemléletet, hiszen a megfelelő környezetnek nagy jelentősége van a közúti balesetek megelőzésében és a bekövetkező balesetek súlyosságának csökkentésében.
A megfelelő intézkedések megalapozásához, a hatékony prevencióhoz jól koordinált, támogatott közlekedésbiztonsági vizsgálatok, szakmai munka szükséges.
(70) 284-9022
Szóval szerintem tudsz válogatni.
http://dixon.gportal.hu/gindex...
Egy kis segítséget kérnék tőletek!
Vagy egy Varga Tamás nevű késes Debrecenbe ha minden igaz Józsába lakik. A Hortobágyon is szokták árulni a késeit.
Nem tudtok valami elérhetőséget vagy esetleg egy boltcímet adni.
Karácsonyi ajándéknak szánnám a kést egy rokonnak de nem találok semmilyen elérhetőséget.
Bocsánat az OFF-ért és köszönöm a segítséget!
Viszont senki egy rossz szót nem szólt hozzám egész évben, ugy , h csak a minimális emberi normákat tartottam be .
Idehaza meg
Tudnék mesélni, de nem ez a felület a legmegfelelőbb rá
más törvények vannak.
A paktumot az illetékes miniszterrel íratták alá, amelyben az áll, h 2015 le kell felezni a halállal végződő közúti balesetek számát.
Mo.-n egy motorosnak balesetkor 18X rosszabbak a túlélési esélyei, mint pl egy ótósnak.
Mit tesz ilyenkor egy jó magyar miniszter? A gyökerénél kezeli a problémát, pont úgy , mint a hajléktalanokét. 2X elkapják, h a zuccán él, lecsukják...... tehát .....nincs hajléktalan
A mi esetünkben a recept:
Jó sokat, mindenhol faszolni a motorosokat, vállalhatatlan terheket rakni rájuk, mindenhol-mindenért büntetni őket= feladják maguktól.
Azaz, nem lesznek motorosok=megszűnik a probléma
Egyébként meg egy utolsó falhugyozó ország vagyunk.
Az általános közlekedési morált jól jellemzi, hogy Magyarországon kiugróan magas a gyorshajtás miatt bekövetkező, és az ittasan okozott balesetek száma, de a biztonsági öv használatának alacsony szintje, a motorkerékpáros balesetek számának riasztó növekedése, valamint az agresszív járművezetői magatartás és a hatósági jelzés nélküli gépjárművel közlekedés térnyerése is haladéktalan intézkedéseket sürget. Ezek a folyamatok is rávilágítanak arra, hogy a jogszabályi környezet felülvizsgálata és a gépjárművezető képzés reformja mellett az ellenőrzés rendszerét (hatékonyság, intenzitás, minőség) is javítani kell.
A közúti közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és üzemeltetésében növelni kell a biztonsági szemléletet, hiszen a megfelelő környezetnek nagy jelentősége van a közúti balesetek megelőzésében és a bekövetkező balesetek súlyosságának csökkentésében.
A megfelelő intézkedések megalapozásához, a hatékony prevencióhoz jól koordinált, támogatott közlekedésbiztonsági vizsgálatok, szakmai munka szükséges.