Zoli szerinted egy 250-es 2T összességében véve sokkal költségesebb mint pl egy 400-as 4T? Láttam most hirdetések között egy nagyon patent 250-es CRM supermotot és nagyon bejön. Csak én rettentően parázok a 2 ütemtől. Nekem eddig csak egyszer volt 2 ütemű gépem, egy TZR 50, de az nagyon jó volt. Igaz rengeteget evett, de soha nem hagyott cserben és tényleg pöcc röff volt. Viszont amiket haveri társaságomban láttam eddig a 2 üteműekkel kapcsolatban, na az nagyon elbizonytalanít.
II. HBME Pályamotoros Nap
2010. május 9. (vasárnap)
Kapunyitás, regisztráció: 9:00
HELYSZÍN: DEBRECEN, DIÓSZEGI ÚT- ÁLLATVÁSÁR TERÜLETE
Várjuk a jelentkezéseket minden kategóriában!
KAPUNYITÁS: 9:00 - érdemes reggel regisztrálni azoknak is ...tovább », akik délutánra szeretnének jönni, hogy biztosan legyen helyük.
Miután állandó problémát jelentett tavaly, hogy a délelőttök szellősek voltak, délután pedig túlzsúfoltság miatt nem fért be mindenki a pályára, ezért felhívnánk a figyelmeteket, hogy garantálni azoknak tudjuk a pályára-lépést, akik elővételi jegyet vásárolnak, és időpontot foglalnak!
Pálya hossza: 650m,
burkolata: aszfalt (kavics, por, és egyéb szennyeződésektől mentes)
-Motoros védőöltözet használata kötelező!
A motorozás csoportokban történik. Annak sem kell elkeserednie aki többet szeretne
Minden kategóriában indítunk csoportokat : a Robogótól egészen a Chopperig
Egy tréning : 3*15 perc pályahasználatot, valamint 1+4 kör időmérőt jelent.
Közkívánatra a délelőtt indulók körét a pálya-gyakorlat elvégzése után lemérjük!
A Pálya-használat ÁRA helyszínen: 3000Ft
HBME Tagkártyával rendelkezőknek: 2500 Ft
BELÉPŐ: 200 Ft/fő (10 éves kortól)
Belépőjegy elővétel Debrecen, Senyei Oláh I. u. 8 sz.
Én eddig Valvoline-t vettem Somától a böszörményin 1800-2000-ért, ha jól emlékszem.
Az jó volt, amíg fehér felni volt a CBR-en.
Most a polír perem már nem szereti annyira.
Olyasmi! Nem volt motoremelő és a hátsó felni tisztításához tologatnom kellett! Hibátlanul ment míg az egyik előretolásnál nem vettem észre hogy kicsit felhajlott az oldaltámasz és reflexből engedtem el! index és hasidom bánta!
Zoli szerinted egy 250-es 2T összességében véve sokkal költségesebb mint pl egy 400-as 4T? Láttam most hirdetések között egy nagyon patent 250-es CRM supermotot és nagyon bejön. Csak én rettentően parázok a 2 ütemtől. Nekem eddig csak egyszer volt 2 ütemű gépem, egy TZR 50, de az nagyon jó volt. Igaz rengeteget evett, de soha nem hagyott cserben és tényleg pöcc röff volt. Viszont amiket haveri társaságomban láttam eddig a 2 üteműekkel kapcsolatban, na az nagyon elbizonytalanít.