Nem tudom,a dynojet fuvókát a karburátorba kell tenni.A gyári fuvóka ki,a dyno meg be.Ennek kipufogó és sport légszűrő cserénél van jelentősége mivel változik a motornak az öblítése és valószínű több üzemanyagot kíván.
Egyébként írsz nekik egy mailt és válaszolnak minden kérdésedre.Lehet nem is tudnak mérni&állítani csak injektoros motort.Érdemes őket zaklatni.. prop-tech
Láttam a vididet!15 rongyért csinálják? és belövik rajta az elektronikát meg mindent?Vagy mit állítanak?Az enyémet elviném tudnának rajta tökéletesíteni?
Amugy nem rövíd a Tuonokon a kormány?Tegnap láttam Szebasztiánt motorozni a fehér tuonoval és én úgy láttam hogy ráférne legalábbis ez ővére egy szélesebb kormány!olyan furin kanyarodott vele.De az is lehet hogy azért volt ez a hatás mert ő ilyen nagy növésű ember.
Kinek a pap,kinek a papné..Én maradok a lányánál.. Olyan emberek szoktak leszólni motor típusokat akiknek életükben nem volt még az adott motorelrendezésű motorból sajátjuk..
sor 4 forever! A V-s motorok pukognak meg ilyenek azért van élvezhető motorjuk nem azt mondom de kinek hogy esik jól!Régi csata már ez a soros-V szisztéma. de egy sv-t elfogadnék az tuti.
Ki hogy érzi. Ezen már úgysem változtat, hiszen készen van mint a megírt házi. Én úgy vagyok vele, hogy V2 mennyen a kilenczillió köbcentis hopperekbe.
Ez már a fukszosabb verzió ez már R-es.Gondolkoztam én is esetleg egy ilyen motoron ha elment volna a tónyó..Elég drágák sajnos..
Raktam fel videót a tegnapi telj mérésről..
Egyébként írsz nekik egy mailt és válaszolnak minden kérdésedre.Lehet nem is tudnak mérni&állítani csak injektoros motort.Érdemes őket zaklatni..
prop-tech
Szép napot
hozzá se tudok böffögni
Raktam fel videót a tegnapi telj mérésről..