Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok
2 lóerőből mennyi az a rengeteg amit ront. Ez fúúú beszarok úgy megnevettettél E.
S50n ha jóllátom , a fijatalasszony nagy csókolommal kell üdvözölje minden reggel, mert valszeg idősebb a kis málnakeverő mint Ő
sziasztok!
nem érdekel valakit egy pár Swift V8-as zsír új kesztyű?
ilyen
hali, szép motor, e má túra tankos is

megjöttek a cuccaim nagyvas.hu-ról
Hali!
Szép kis motor..szép a fényezése...viszont azt a gagyi rezót ledobnám róla a picsába...rengeteget ront a teljesítményen...
csak bekukk, majd hétfőn jövök, holnap motorozooooooooook

csókolom a bagázsnak
Gézuka
E
Jó választás lehet, bár nem tudom milyen telj.szintű olajat javasol a 400-as GSX-R gépkönyve, lehet elég lenne a 10W-40-es sintetico is. Felesleges bármelyik irányba is eltérni az előírt fokozattól, ha az olajcsere időben történik.
Én ezt akarom bele nyomatni: Repsol Moto Racing 4T 10W50 !
van ilyen
hát igen én úgy tudom hogy mentő vitte el
Azt mondta nekem egy elismert szerelő barátom ha jó a motor kondíciója teljesen mindegy, hogy a gépkönyv által előírt teljesítményszintet betartva melyik gyártó olaját tesszük bele. Ha viszont valahol sántít valami, akkor az olaj önmagában nem fog segíteni (esetleg ideig óráig) legyen az akármilyen csúcsminőségű kegyszer.
Amikor elhoztam a motort, az akkori olajban már 6000 km volt, mondta is a tulaj, hogy cseréljem le. Na azzal a 6000 km-es olajjal finomabb volt a váltó mint a Castrollal 2000 km után. Ez alapján gondolom, hogy nem hígult benzinnel. Szagát nem tudom milyen volt, mert nagy szervizkor kapta a friss olajat és szerelő cserélte le. De mint mondtam is, a zxr hibátlan volt ugyanazzal a Castrollal. Hát szerintem mindegyik motor más más olajat kíván, ki kell tapasztalni melyik a legjobb bele.
Nekem az sv-ben jól muzsikált a castrol actevo és a motul 5100 is
A CB-1 ben nekem Repsol volt, vajpuha volt a váltó és talán még a motor is szebben járt, nagyon szerettem és az új tulajnak is azt javasoltam. A Suzuban Motul 5100 van, Powercityék ájánlották de nem bántam meg, nagyon jó olaj.
A Castrolt én nem próbáltam, de fura, hogy sokan favorizálják míg mások meg nagyon panaszkodnak rá.
Ha 2000km után ragad a váltó nem biztos hogy az olaj a hunyó, ha felhígul az lehet a motor baja is. Nem volt benzinszaga mikor leengedted?
én is lépek, jóccakát
Castrolból mondjuk a Power 1 10W50 elég jó olaj, de azt meg a motorok nagy része szó szerint zabálja.
ZXR 250-be vettem Casreol Actevot, mindenki átkozza, de teljesen jó volt bele. Ugyanezt az olajat mertem venni az előző zx6r-be, az elején jó is volt, de 2000 km után úgy ragad a váltó mint a kúrvaannya. Lehetetlen volt benne üreset találni, nem vette jól a fokozatokat, stb. Mostani hatosban (jelenleg de nem sokáig) full szintetikus repsol van és Zoli akitől vettem szintén panaszkodott rá, hogy ragasztja a váltót, ha tehetem boritsam ki belőle mihamarabb. Már december óta itt figyel a polcon a MOTUL 5100 15W50, ez fog bele menni.
Én is léptem..jóccakát...
Csak MOTUL.
Na jó északát mindenkinek én beveszem az ágyamat!
Na ez érdekes majd megkérdem szkrácsot!
szkrács mondta h. szar a repsol, a castrólról meg én mondom h. szar, személyes tapasztalat , a molt dícsérik páran, még nem próbáltam, de kifogom lehet nyáron....