Nem tudom. Én csak abból indultam ki, hogy hogy megy egy 2006-os DT 50 x, ami 2.5 ló, meg hogy megy egy simó. Ha a valóságbeli teljesítményre alapozok, akkor a simson még 2 ló sincs. És visszatérve a kiindulási pontra, egy enyhe 2 lóerőből, hogy ront rengeteget a gagyirezó? Leront 5 lovat és el se indul vele a motor.
Nem nem vagyok olyan!Persze lecsiszolomkivűlről csilogóra!Belül meg rozsda oldót folyasak?oncsek bele rozsda oldót és fogjam be a két végét és lögyböljem?a kormot leszedi? És menyibe lenne, nem kérdezted ugye?
Jah, közben beszéltem a cimborámmal, aki a derecskei Mogyorós Józsinak( aki foglalkozik galvanizálással) a cimborája, és azt mondja , h h ugy tudnák galvanizálni, ha kivül belül le van szemcseszórva v a rozsda savval lemaratva. Ha rozsdásan odaviszed elzavar vele együtt.
holnap mit csinálsz? mégis jöhetsz ha tudsz...volt itthon egy fékbetét...már csak azt kéne össze rakni meg markolat jön hétfőn meg légszűrő szivacs jövőhéten jön és kész...
4 lóerő boccs...és hidd el, hogy egy gagyi rezóvel közel nem megy úgy a simó mint egy fasza gyári pukifogóval... 7 éve van simsonom..leteszteltem már h mi9vel jó meg mivel nem...
4 lóerő boccs...és hidd el, hogy egy gagyi rezóvel közel nem megy úgy a simó int egy fasza gyári pukifogóval... 7 éve van simsonom..leteszteltem már h mi9vel jó meg mivel nem...
holnap délelött gyere fel fórumra 9 körül és akkor eldől megyek e
bár az index nem igazán ilyen volt a képen ahonnan rendeltem nah mind1, mostmár ez lesz!