Én egyébként azért is vettem 125-öst, mert amikor a "vételi kórság" elkapott, nem találtam ezér a pénzér 250-est, illetve 92-es lett volna ugyanannyiért (5-600 körül), mint a 2001-es 125-ös.
És ha egyszer majd cserélni akarok, akkor ez is sokat számít. Az egyetlen pontos adat a motoroknál az évjárat (néha még az se) Lehet találni 10 éves motorokat 10 k km alatt, aztán próbáld kitalálni, hogy igaz-e. Mert azért előfordul, de ritkán. Ha olvasgatod a topicokat láthatod, hogy általában mennyit mennek az emberek.
Az új gépjárműadótervezetet olvastátok? kW-onként 300 Ft/év!
Vannak dolgok, amit viszont nem értek meg ésszel. Láttam egy katalógusban, hogy az 1100-as Drag, és az 1600-as Wild Star között csak néhány LE a különbség. Akkor csak a tudat boldogít, hogy nagyobb henger dohog a tank alatt?
Milyen 125-ösöd van Lapar? Lehet hogy már valamikor irtad, csak én nem követem eléggé a topicot. Van róla fönt valahol kép? Nekem is tetszenek ezek a "kis" gépek, az álltalad említett gazdasági okok miatt is.
Na, akkor legyen egy kisköbcentis motoros vélemény is!
A súlytól ne félj, ha tapasztalatlan vagy, akkor a 170 kg-os gépet is lefekteted mondjuk egy váratlan megállákor.
Nekem 125-ösöm van, tény, hogy hosszú túrára, és hegyvidékre nem való. Viszont a városban jobban el tudok vele lavírozni, mint más a böhömmel. Végsebességben úgysem fox 90-100 felett járni, mert chopperrel kényelmetlen. Én a fenntartási költségeket is figyelembe véve max. egy 250-esre váltanék. Szívem szerint persze én is elpöfögnék egy 535-össel is (nem is nagyobb a sárkány maga,mint a 125-ös), de racionálisan nem vennék. (persze ki vesz racionálisan motort???)
Én is próbáltam a Kawa 800-asát, és a Honda 1800-asát( épp nem volt 750-es) is, és ennek ellenére ez a véleményem.
Nekem egyedül a gyorsulás hiányzik, városban megnézem milyen autó elé állok. (2000-es elé biztos nem, bár soxor azok is tetvek)
Különben is, ha jó áron sikerül venned, akkor ráfizetés nélkül, vagy minimális veszteséggel válthatsz később. (kivéve, ha újat veszel)
Ezt a "kinövöm" szót egy másik topikban már lefordították, ezt jelenti: kezdem már unni ezt a motort, és egy másikra vágyom.
Azt pedig nem hiszem el senkinek, hogy vehetsz nagyot, ha megfontolt vagy, és mértéktartó, stb.
Az ember azért vesz motort, hogy használja, és kihasználja, amit tud, és élvezze a nyomatékot, a gyorsulást stb. Persze lehet, hogy csak én vagyok ilyen "szeleburdi"
A 240 kg miatt ne aggódj, alacsony a súlypontja, mivel az ülés is csak 66 cm-re van a talajtól.
Én már kb. 500 km-es Shadow-s rutinnal, VTX 1300-ast is vezettem probléma nélkül.
Szerintem ha nagyon higgadt és megfontolt vagy, valamint fokozatosan gyakorolsz motorozni (parkolóban fékpróbázni, rutinozni), szerintem vehetsz nagyobbat is, de csak akkor érdemes a 750 fölé menni, ha hoszzú, 400+ km-es túrákat tervezel, és/vagy úgy gondolkozol, hogy később úgy is szeretnél venni nagyobbat.
Szia, a moci a bátyámé. Én nem sokat mentem vele, nekem egy Yami Fazer-em van. Igazi nagy probléma nem volt a mocival. Meg tudtam tartani a súlyát, talán kicsit szokni kell nagyon lassú manoverezéskor. Hozzáteszem, hogy kis erő nem árt, és én is 75 kg vagyok kb mint Te. De én amikor meghozta a tesó, ráültem, és mentem vele, semmi probléma nem volt, és akkor én alig pár ezer km-t mentem és azt is egy sportmocival ami 100 kg-al könnyebb. Tudom Neked ajánlani a súlya miatt ne aggódj. Persze Nobadi 535 Virago-ja is ideális kezdőmotor.
Honda Shadow 750!!!
168cm 73 kg 18 év (mármint a kihagyás).
Gyakorlatilag Simsonról ültem át a Shadow-ra.
Decemberben vettem, most járok 4000 km-nél, úgy hogy néha azért lekorlátozom a motorozási kényszeremet.
Mindenféleképpen próbáld ki vásárlás előtt, lehetőleg ne rövid távon!!!
Ha érdekel a Honda esetleg a Suzuki, és újonnan veszed, szólj és küldök korrekt kereskedő tel. számot.
"paraszt gyerök ne legyél, ezer alatt ne vegyél" ez poén, nem sértés... ne vegyél kicsit mert kinövöd, látod nobadi is kinőtte 1 év alatt.Nekem van egy eladó 1500-ös intruderem, kattints rám és nézd meg.
Hasonló dilemmában voltam én is a tavasszal, s miután megvettem az 535-ös Viragot sokan mondták, hogy hamar ki fogom nőni!Egyelőre úgy érzem jól döntöttem, nem vágyom nagyobbra.Ez is megy úgy, hogy kapaszkodni kelljen rajta, h. le ne vigyen a szél. Talán még a "chopperos feelinget" is hozza a megfelelő mértékben.
Hát én is hasonló cipőben voltam pár éve..... :)Ezért vettem meg a mára eladó virago535-öt.Ez jó volt visszatérni.Most már nagyobb a célom.Bár az elkövetkező adó, benzin téma elbizonytalanított :((((((
sziasztok!
életem első chopperét készülődöm megvenni, de nem tudom eldönteni, hogy fogom-e bírni.
tudni kell rólam hogy 70 kg vagyok, és kb 15 éve nem ültem motoron, viszont a chopper volt a nagy álmom mindig
várom a hozzászólásaitokat
szasztok : elszaladt de remélem beledöglött a csapásba elég sok kárt okozott de szerencsére megtudtam fogni a moccot nem buktunk el
no széles utat
csáááááááááááááá
szasztok csak pár sort írok mert elég késő van már . Felteszek egykét képet hogy egy vaddisznóval való találkozás után mi marad a bukócsőből
na mindenkinek csááááááááááááááááááááááááá
széles utat
Akkor most már tudod!
Én egyébként azért is vettem 125-öst, mert amikor a "vételi kórság" elkapott, nem találtam ezér a pénzér 250-est, illetve 92-es lett volna ugyanannyiért (5-600 körül), mint a 2001-es 125-ös.
És ha egyszer majd cserélni akarok, akkor ez is sokat számít. Az egyetlen pontos adat a motoroknál az évjárat (néha még az se) Lehet találni 10 éves motorokat 10 k km alatt, aztán próbáld kitalálni, hogy igaz-e. Mert azért előfordul, de ritkán. Ha olvasgatod a topicokat láthatod, hogy általában mennyit mennek az emberek.
Az új gépjárműadótervezetet olvastátok? kW-onként 300 Ft/év!
Vannak dolgok, amit viszont nem értek meg ésszel. Láttam egy katalógusban, hogy az 1100-as Drag, és az 1600-as Wild Star között csak néhány LE a különbség. Akkor csak a tudat boldogít, hogy nagyobb henger dohog a tank alatt?
"Talán még a "chopperos feelinget" is hozza a megfelelő mértékben."
Na, akkor legyen egy kisköbcentis motoros vélemény is!
A súlytól ne félj, ha tapasztalatlan vagy, akkor a 170 kg-os gépet is lefekteted mondjuk egy váratlan megállákor.
Nekem 125-ösöm van, tény, hogy hosszú túrára, és hegyvidékre nem való. Viszont a városban jobban el tudok vele lavírozni, mint más a böhömmel. Végsebességben úgysem fox 90-100 felett járni, mert chopperrel kényelmetlen. Én a fenntartási költségeket is figyelembe véve max. egy 250-esre váltanék. Szívem szerint persze én is elpöfögnék egy 535-össel is (nem is nagyobb a sárkány maga,mint a 125-ös), de racionálisan nem vennék. (persze ki vesz racionálisan motort???)
Én is próbáltam a Kawa 800-asát, és a Honda 1800-asát( épp nem volt 750-es) is, és ennek ellenére ez a véleményem.
Nekem egyedül a gyorsulás hiányzik, városban megnézem milyen autó elé állok. (2000-es elé biztos nem, bár soxor azok is tetvek)
Különben is, ha jó áron sikerül venned, akkor ráfizetés nélkül, vagy minimális veszteséggel válthatsz később. (kivéve, ha újat veszel)
Ezt a "kinövöm" szót egy másik topikban már lefordították, ezt jelenti: kezdem már unni ezt a motort, és egy másikra vágyom.
Azt pedig nem hiszem el senkinek, hogy vehetsz nagyot, ha megfontolt vagy, és mértéktartó, stb.
Az ember azért vesz motort, hogy használja, és kihasználja, amit tud, és élvezze a nyomatékot, a gyorsulást stb. Persze lehet, hogy csak én vagyok ilyen "szeleburdi"
Én már kb. 500 km-es Shadow-s rutinnal, VTX 1300-ast is vezettem probléma nélkül.
Szerintem ha nagyon higgadt és megfontolt vagy, valamint fokozatosan gyakorolsz motorozni (parkolóban fékpróbázni, rutinozni), szerintem vehetsz nagyobbat is, de csak akkor érdemes a 750 fölé menni, ha hoszzú, 400+ km-es túrákat tervezel, és/vagy úgy gondolkozol, hogy később úgy is szeretnél venni nagyobbat.
168cm 73 kg 18 év (mármint a kihagyás).
Gyakorlatilag Simsonról ültem át a Shadow-ra.
Decemberben vettem, most járok 4000 km-nél, úgy hogy néha azért lekorlátozom a motorozási kényszeremet.
Mindenféleképpen próbáld ki vásárlás előtt, lehetőleg ne rövid távon!!!
Ha érdekel a Honda esetleg a Suzuki, és újonnan veszed, szólj és küldök korrekt kereskedő tel. számot.
még én sem tudtam eldönteni, hogy 600cm alatt vagy felett nézelődjem
kicsit félek a 600cm felettiektől a súlyuk miatt
életem első chopperét készülődöm megvenni, de nem tudom eldönteni, hogy fogom-e bírni.
tudni kell rólam hogy 70 kg vagyok, és kb 15 éve nem ültem motoron, viszont a chopper volt a nagy álmom mindig
várom a hozzászólásaitokat
no széles utat
csáááááááááááááá
Vagy a malac elszaladt még a bukócső-rongálás után?
na mindenkinek csááááááááááááááááááááááááá
széles utat