Szerintem a villahidaknál meghagyom a gyárikat, csak a csúszószárakat cserélném. Elvileg manapság szinte mindent 43mm-es villával szerelnek, aminek passzolnia kellene, persze lesz méregetés bőven...
Szia!
Az én vasamba DUCATI elejét rakta bele az előző gazdája(teló, felni,fék). Ami nem tetszik az a háromküllős kerék, viszont ami kárpótol 320-as fék van rajt.
Csőőő!
Egy barátom most csináltatta meg az elrepedt láb/kiputartó, az egész nem került többe 20-25 ezerbe festéssel és nagyon pöpec lett.
Meglehet, a felnit is össze tudják heggeszteni, mert repedt motorblokkot is javítanak.
Ha érdekel a megoldás, küldöm a kontaktot...
pááááá
Szerencsére nem. Bár már azon agyalok, hogy bontózok egy komplett első részt hozzá (pont a beszerezhetetlen első felni miatt). Most lenne angolországból egy ezreshez való 580 eur/gbp-ért (nem is néztem), de az is padkázott, javításra szorul. A srác is írta, hogy a cucc azért ennyi, mert sehol nem kapsz ilyet. Vajh az ezresre való jó a 650esre is? Méret u.a. Tényleg azon gondolkodom, hogy egyszerűbb lenne egy RSV-Factory frontot belepattintani. Mégis Öhlins villa, radiál Brembo, kovácsolt OZ. Picit jobban nézne ki, és árban is megáll ennyiben... Vélemény? Bár lehet kissé visszaveszek az arcból, és kap egy gixxer/cbr/zxr (43mm)frontot (gazdasági és anyagi helyzetre vonatkoztatva).
Üdv srácok! Még nem ismertek, pedig már kb 40e km-t tekertem a kis szörnyembe:) András vagyok, Vác közeli lakhellyel, és injektoros piros 650essel vagyok megáldva! Profil + képek hamarosan... Némi keresgélés után találtam meg a fórumot, így nagy az öröm, hogy ennyi kollégával találkoztam! Viszont most sikerült nyitott szájjal beszaladni a f@szerdőbe, tekintve egy octaviás férget, aki kiverte alólam, majd tovább hajtott. Én fél év alatt felépültem, a vas pedig azóta is kissé beszédhibás... Az első felni pereméből kitört egy kb 8x15cm-es darab és a lábtartó/kipufftartó háromszög is hosszában félbetört. Namost kb fél éve keresek felnit, de lehetetlen szerezni (ill. van az oem-en 1240 euróért, ami picit meleg). Ha van valakinek ötlete a megoldásra, neadjisten eladó alkatrésze, annak lovasszobrot emelnék! Előre is köszi, mostantól én is itt leszek!
Csáóó Dexraptor! Nem nehéz használnod azt a két ujjas kuplungot? Nekem mikor elpattant a kuplung (állóhelyben való borulás miatt) úgy jártam vele. Tiszta kétujjas filinget képviselt, mert szerencsésen még sok hely maradt a karon. Viszont nem éreztem azt a biztonságot mint egy teljes karnál ahol van felület bőven és az összes ujjadat tudod használni a kuplung behúzásánál és benntartásánál.
Nekem nem fog menni az aksi lefektetése, mivel már ez alapból úgy van az enyémben! Nem hiszem h az olaj lenne a baja, mert totál tiszta és csillapít is, csak nem a megfelelő erővel. Ja és totál keményte van tekerve a rugónál! Rs 250 hátulja lehet jó lenne,de az az ára miatt felejtős! Ám köszi a tippet!
Szia
találtál már Kuplung/fék karokat ?
én az eBay nézegettem vicces áron vannak 28$-tol de 35$ körül már vannak jobban kinézők is de a legdrágább 60-70$ sem tűnik soknak az 1 pár ért
de nem tudom milyet válasszak a két ujjas kar is tökéletes?
de van állítható hosszúságú is
Érdekelne a kontakt, a mélcímem: batyi.andras@gmail.com
Mille grazie!