Nekem amikor anno elszakadt, itt javíttattam: http://www.bowdenszerviz.hu/
Bevittem, behúztak egy újat a régi házba megfelelő hosszban, azóta azzal fut, és nem volt valami sok... (kb. 3-4k...)
Erre a "félelmetes" kuplungszakadásra milyen futásteljesítmény esetén lehet számítani? Hidraulikus kuplungban érdemes gondolkodni szerintetek?
Bár a minőségi új elég drága 65e tól láttam, de kínait (amiben annyira nem bízom) már 20e környékén is van. Használtat, ami tetszett volna még nem találtam eddig.
Nekem is bekövetkezett az év utolsó körén, a korábban már sokat emlegetett kuplungbovden szakadás. Szerencsére otthontól csak kért saroknyira történt, így hazatoltam a vasat. Sztem meg fogom a régit csináltatni és én is beszerzek egy pluszt is! Vajon van még Pesten a Triumph-osoknak?
Igen így van de a gazdája azt mondta nem működik. Lehet h. maga az érzékelő nem jó de a kontrol lámpája igen, hm?
Nem tudom, mivel még nem ürítettem ki a tankot, ezért nem teszteltem.
Tudni kellene kb mikor gyullad ki a lámpa és akkor meg tudom nézni egy tele tanknál.
Ennek fussunk neki mégegyszer.Ha ráadod a gyújtást világítania kell,de ha el is indítod akkor elalszik.....ha igy van akkor jónak kell lennie. Ha továbbra is világít akkor lehet csak leragadt az érzékelője.
A gumival igazad lehet. Legalábbis én is olvastam, hogy nagyon optimális ez a gumiméret a kezelhetőségre ellenben a trendekkel ahol növelik a hátsó gumit.....hm...de akkor is jobban néz ki hátulról.
Aham. Az is lehet h. csak szét van húzva? Nem akarok nagyon húzogatni ott semmi vezetéket ki/be. ÉS hogy tudom ellenőrizni? Azt sem akarom, hogy megálljak vhol.
A tank visszajelző típushiba szerintem az enyémen sem működött,a volt gazdája szét is húzta a csatlakozóját.Amikor meg akartam, csinálni összedugtam azóta is tökéletesen működik(lehet csak valami kontakt hiba volt)A gumi méret cseréjéről lebeszélnélek,állítólag annyira megváltozik a kanyarstabilitása ,hogy nem éri meg.Ennek a motornak a kanyarvadászat a lényege!
Pár kérdés!
Az egyetlen hibája, hogy állítólag a tartalék kijelző lámpa nem világít, de ugye ezen van TRIP1, TRIP2, szal azért annyira nem vészes, de azért meg szeretném csináltatni. Most ha ráadom a gyújtást, akkor ég a visszajelző lámpa, tehát nem azzal van a baj. Akkor mi lehet és hol tudom sztetek orvosolni ezt?
A másik. Ha hátsó gumit le akarom majd cserélni (nem most) akkor sztetek a 170es is befér a 160 helyett?
Tervezem a motor gumijainak lecserélését. Pirelli Diablo Rosso II a kinézett típus. Létezik belőle H-s és W-s sebességindexű. A szervizkönyv szerint a W-s az előírás de az én vezetési szokásaimnak (210km/h alatt jóval) a H-s is megfelel, ezért inkább -a kedvezőbb ár miatt- ezt választanám. Szerintetek lehet gondom vele? Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Nekem amikor anno elszakadt, itt javíttattam:
http://www.bowdenszerviz.hu/
Bevittem, behúztak egy újat a régi házba megfelelő hosszban, azóta azzal fut, és nem volt valami sok... (kb. 3-4k...)