Valóban, ez lenne az ésszerű felosztás házon belül a márkák között.
Reméljük, valami lesz - no nem azért, mert lecserélném Gizellámat egy másik motorra, hanem lenne jobb alkatrész ellátás, v mittomén...
Ma előgurítottam és megjárattam a motort ebben a remek időben, igaz sajna csak röviden: 4-5 kör az utcában oda-vissza + kis járatás előtte utána. Sajnos még nem vagyok oly kondiban, h merjem "pakolni" a gépet, volt egy kis műtétem decemberben, és még kell 1-2 hét, míg teljesen renben leszek.
csinátam is gyorsan pár telefonos képet (elnézést a minőségért).
Mindenesetre ez a pár száz méter is bódottágos volt
Csá! Endy barátom ,örülök ,hogy bevált a metzeler.Apósom volt Vasárnap ,hogy nem e megyünk ,de én dögrováson voltam..... Jó lett volna menni egyet már végre.....majd bepótoljuk
Abból a szervíz manual-ból nem igen lesz semmi!Tegnap próbáltam elküldeni de nem akarja az istenért sem. 99% ig feltölti a betömörítve 150 megát de végül kiírja h nem sikerült bla bla próbálja újra...
Jól tudtad egy kis ideig tényleg a Harley volt a gazda.De ilyen nézőpontból jól jött a válság.Mert Mikor megvették tele volt adóssággal a cég.Azt a Harley kifizette aztán jött válság...ők gatyát összehúzták aztán a meg olcsóért visszakerült az eredeti kézbe :D
Nem sok esélye van h legyen új Raptor...Gondolom tanultak abból h ha drágán adják az Mv-t sosem lesz elég a bevétel.Ezért lenne jó ha a Cagivát újra fellendítenék mert az termelné a profitot az mv-s fele meg zsebpénzt
Csak az a "baj" h lett egy Mv F3-as amit tán olcsóbbért akarnak adni.. Ha így is pofára esnek akkor talán gondolom én.Nem értem miért nem 2 pilléren áll a cég
Barátom!Tegnap rám jött a gyagya.Fordultam eggyet, .A guma állat,az idő jó .Hát nem igen akaródzott leszálni róla. Ebből baj lessz idén,már érzem !Este nem tudtam bőrt húzni a fogamra ,nemhogy aludni .Hétvégére szar időt mondanak,de akkor egy továbbképzés belefér ,ugye?
Igen, ez a motorstruktúra jó felállás volt a gyártók között.
Egy ideig az MV a Harley tulajdonában volt, ha jól tudom, és tavaly került vissza olasz kézbe.
lehet, csacskaságoz írtam.....de magam is szeretném, ha nem halna ki újra a Raptor.
Szó volt, h felélesztik, de csak egy Elephant fantáziarajz/terv készült:
Innen közvetlen letölthető a teljes kézikönyv 5 nyelven (köztük angolul is. Ilyet adnak/adtak nyomtatva az újonnak vásárolthoz is.
Remélem ezt kerested Balázs.
Már alig várom, kicsit melegebb legyen, de ha jól olvasom, nem vagyok egyedül, és van pár őrült is - ugye Raptor/650 - aki ma gurult.....
irígyellek is!
Még logikusan is csinálta a Cagiva annó
Mv Agusta speed
Cagiva naked bike
Husqvarna enduro
Bár utóbbi már nem az övék tudtommal...vagyis úgy rémlik.Valahol régebben olvastam
Egyébkén de megnéznék már egy új Raptort.Kíváncsi lennék hogy még jobbá szebbé tudnák e tenni vagy nem.Vagy csinálnának egy galdiust belőle mint az Sv-ből
Mert így aztán tényleg egyedi mert se elődje se utódja a Raptonak.
Kár hogy az Mv-re fókuszálnak ezerrel már évek óta a cagiva mint anya cég meg kezd porosodni
Csá!
Nekem van Cd-m hozzá kunyiztam szalonból.Ők is ezt használják és elég részletes.Viszont full olasz és azt mondták nekik más nyelven nincs is.
Megpróbálom tömöríteni és elküldeni mailban...már ha engedi a levelező progi
Azt megköszönném, habár egy szót sem beszélek Olaszul. elvileg amúgy kéne lennie angolul is nem? Az lenne az igazi.. De köszi az Olaszt is. a címemet lejjebb írtam.
Ja azt vágom hogy a blokk ugyan az, csak jó lenne ha tényleg raptorhoz lenne manualom. Futómű, fék stb robbantott rajzok. mind meglenne. Azért köszi ezt is letöltöm.
Sziasztok.
Nem tudna nekem valaki küldeni service manualt a géphez? Az enyém 2001 - es. kebalazs@freemail.hu Előre is köszi. Nemsokára itt a jó idő kedves kollégák! Van aki már ment is... jó neki. Nálunk itt a Zemplénben éppen volt olyan 0 vagy +1fok. Na majd kialakul.
Nemrég értem haza a mocizásból.....de jól esett
Csak mintha picit áthűltem volna
Láttam még pár elvetemült kollégát is.Na meg pár autós arckifejezéséből valami ilyesmit véltem leolvasni hogy ez
Valaki kihasználta még ezt a kis "jó" időt?
Nem szedtem még szét Cagivát, de nem hiszem, hogy sokban eltérne a többitől......és a többinél amit eddig csináltam nem alkalmaztak + vagy -.-ost(ez az egy amivel meg lehet szopatni az egyszeri embert ) így az csak normál méret amit lehet kapni akárhol és eddig sehol sem zavartak el legfeljebb másnapra volt meg......a kormánycsapágynál azért nincs akkora terhelés mint a váltó vagy keréknél így amit a gyár tesz bele az elég gagyi, annál csak jobbat lehet venni pl. olyat ami soha nem megy tönkre, de legalábbis 5X annyit bír mint a gyári......
25.4*50.2*14.4 ez a mérete a kormánycsapágynak .Simaszőrű csapágybolt simán elzargat a halfaszra vele.De szerintem nem lehetetlen a beszerzése mert colos csapágyat sok gyártó csinál(pl timken)Söt ezeknél külön kell rendeli a külső és külön a belső gyürűt.Csapágyjel alapján nem lehetetlen....azt,hogy "hasonlót"ilyenről hallani se akarnak a boltosok....... A kormány nyakba csak kúpgörgős csapágy jó,mert tengely és sugárirányú terhelést is jól kell bírja.Tehát csapágyszám alapján rendelni lehet bele csak az a nagy kérdés ,hogy egy gyengébb minőségű csapágy meddig bírja berágódás nélkül(el kezd lógni aztán a keménytőkű motoros utána húz aztán csodálkozik ,hogy megszorul a kormánya)
Reméljük, valami lesz - no nem azért, mert lecserélném Gizellámat egy másik motorra, hanem lenne jobb alkatrész ellátás, v mittomén...
Ma előgurítottam és megjárattam a motort ebben a remek időben, igaz sajna csak röviden: 4-5 kör az utcában oda-vissza + kis járatás előtte utána. Sajnos még nem vagyok oly kondiban, h merjem "pakolni" a gépet, volt egy kis műtétem decemberben, és még kell 1-2 hét, míg teljesen renben leszek.
csinátam is gyorsan pár telefonos képet (elnézést a minőségért).
Mindenesetre ez a pár száz méter is bódottágos volt