Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK. A jeladó megvan. Ha kiveszem akkor a féktárcsa csavarokra néz, de nekem a csavarokban nincs mágnes vagy hasonló dolog amiről a jelet venné.... Minek kéne ottlenni?
Köszönöm szépen a segítséget, jótanácsokat. Én is remélem hogy sok - sok km örömöm lesz a motorral. Egyébként ki lakik hozzám a legközelebb? Én Sátoraljaújhely mellett lakom.
A mocira a kiput a volt gazdája csinálta, CNC -s szakember, ő tervezte, marta ki a palástot, a bukógombát, kormányvégsújt. Szép igényes munkát végzett. Lehet hogy tavaszig felpulírozom a kiput.. majd meglátom.
Legalább bandázni eljöhetnétek! És ja, van még mit fejlődnöm, de majd előtte rágyúrok! Bazz! Vigyázz a hideggel! Én 10- 12 fok alatt sehova nem megyek, és az után is csak sígatyában! A bőrgatyában sztem hidegebb van... a sima szövet gatyákat meg átfújja a szél.... De tom, ha mehetnéke van az embernek akkor ez csak .
Csá jól elvesztél!
Nekem is volt ma motorozás meg mhétvégén is pár óra
Motoron nem fáztam annyira 3 pulcsi 2 nadrág téli kabi.Csak mikor bementem itthon a melegre a térdem meg a könyököm majd szétment annyira fájt De megérte!
Én kihagyom a kakucsi témát de majd élménybeszámolót kérek!
A monsterrel vigyázz majd mert szinte féltesó a 2 gép inkább az emberen fog múlni.
Üdv és gratula a géphez!
A km óra jeladót a hátsó keréknél találod a féknyereg mellett.Azt kéne valami hozzáértővel kiméretni hogy jó e.Meg esetleg megkeresed a másik végét ahol a csatlakozó van aztán kontakt spray-t rá hátha...Mást ötletem nincs
Ja és a dobjaid nagyon tetszenek! :)

és visszamenőleg a témákhoz egy két dolog ami eszembe jut: a raptor tényleg nagyon jó, de azért a fogyasztáshoz szerintem nagyon keveset írtatok! + 1 liter mindenhova! De kit érdekel? az élmény amit ad felbecsülhetetlen! És az Sv-hez képest sztem sokkal jobb! És van viszonyítási alapom....

És a plexi témához annyit, h vettem előre Puigot! Hát kinézeten sztem picit ront, de a szélvédelem érezhetően jobb! és én csak pici plexit vettem.... Mindjárt rakok képeket a fotók közé! Nézzétek! Várom a véleményeket! Az a baj h az anyagiak miatt a szépítés átmenetileg szünetel a raptoron, pedig terv van...........
Gratula! És még kormányteló is van rajta! Szép, csak a fejidom fura rajta picit.... De használd egészséggel és legyen sok örömöd benne!
Üdv mindenkinek! És főleg üdv és pacsi az új tagoknak!

Gyerekek ne parázzatok be, én is amatőr vagyok, de lealázzuk a buzi Monstereket! Én már vagy egy hónapja jelentkeztem!

Ja és még élek, motorozok, pl ma is voltam, és a fórumot is rendszeresen olvasom ,csak nem volt időm írni....
És már kérnék is egy kis segítséget. a KM órám nem mér. A kijelző OK csak megállt 21000km nél és nem megy tovább a km/h meg 0 mindig. Szerintetek mi lehet? Valami jeladó?
Sziasztok
A mai naptól márkatársak vagyunk ugyanis vettem ma egy 2001 es Raptort :)
Vannak kis monsterek is, nektek azokat kellene elkalapálni
Csá Steve!

Van nekem egy szekszárdi rsv-s ismerősőm azt még nézni se szeretem ahogy motorozik nemhogy versenyeznék vele!(az állandóan úgy megy mint akinek elgurult a gyógyszere) 1000-esek közt nem igen rugnánk labdába a kis 650-esekkel...
Cagiva raptor lámpa körüli keret plexi nélkül. 1500ft plusz 800ft a posta előre ut. esetén 30/317-74-23
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, úgy néz ki hogy én is Raptor tulaj leszek. Amiket kiderítettem, hallottam, hasonlítgattam ez a moci nagyon jó választás lenne nekem.
Kedves Márkatársak!
A segítségetekre van nagy szükség!
Az RSV fórum tagjait (Ahol mint itt egyesek jól tudják álltalában tanyázom) kihívta a Magyar Ducati Klub egy barátságos Kakucsringi összecsapásra, hogy eldőljön melyik is a legjobb Olasz márka. Csak azt felejtették el hogy a köztudottan a legjobb a CAGIVA
Na már most, hogy ezt bennük is tudatosítsuk, elkelne egy kis segítség. Egyedül csak nem győzhetek minden kategóriában
Úgyhogy rergisztráljatok az www.rsvforum.com oldalon, és gyertek májusban a rendezvényre!
Bővebben itt:
http://www.rsvforum.com/hir.ph...
és itt:
http://www.rsvforum.com/hir.ph...
Ne legyetek puhapöcsök
SV blokknak főleg a hengerfeje és az injektora teljesen más.
TL blokkot keress, azon belül is az s-ét.
Mondjuk legolcsóbban úgy úszod meg, ha előbb szétszedeted és ha kiderült mi a baja pontosan még mindig eldöntheted alkatrészt veszel akár újat, vagy komplett bontott blokkot (ami lehet nagyjából ugyanolyan sz@r mint ami benne van)
Magam lecseréltem a kormányt egy ugynolyan ívű, de pár centivel magasabb Rizoma kormányra, így picivel egyenesebb háttal üéök rajta, de így is kissé "előredőlős" a dolog, ami abszolút nem érződik hosszútávon sem.
Természetesen van minimál vibráció, de melyik V2-nél nincs....? Tényleg minimál. A leghosszabb etap, amit egy nap letoltam vele 650 km volt - kellemes alvás után másnap újabb kellemes 400 km a hegyekben...
Amint Gergicse írja, én is imádom ahogy a kanyarból kifelé nyomatékból tol. Az utast enyhén megérzi, de nem veszít vehemenciájából. (utasnak hosszútávon keskeny az ülés, de nem vészesen kényelmetlen - nyilván ez nem egy Gold Wing)
Ha tájnézősen túrázol 80-110 között, kb 4 litert kortyol. Autópályán tartós 170 -180 (mert úgy is lehet vele), bizony 6-7 literre felkúszik a mérce. Én is úgy tapasztaltam a 120-140 tempónál 5,5 körüli a fogyasztás, amit meglehetősen kedvel a gép.
Ahogy írtam volt pálya is sokszor hosszabbtávon tempósabban, nem kényelmetlen 140-150 tartós sem, felette bizony hasalni és gyengéden kapaszkodni kell. Kétszer sikerült óra szerint 210-et menni (persze csak az Autobahnon ), ami azt jelentheti, hogy kb 200-al mentem. De ez nem speedmotor, vagy farokhosszabbító, hanem élménymotor.
Városban csúcsforgalomban fürge és sikamlós ha kell - persze egy dinamikus robogó a nyerő ilyenkor.
Uhhh, most nézem, mennyit fecsegtem...

Apropó kanyar: nagyon fontos egy jó tapadós gumi., nem feltétlen vmi slick, de ne csusszanjpn meg kellemes ledöntésnél.
Fogyasztás 5-6l között,120-130as tempónál.Mentem már vele 200-at is de az már sok neki(nekem meg főleg)Elemében igazán kanyargós szerpentinen,főleg hegymenetben van.Autópályán KIFEJEZETTEN utálok vele menni!Mecsek kanyarjaiban nagy a móka vele.Kigyorsításokat a fordulókból szerintem nagyobb köbcentivel megáldott motorok sem csinálják jobban.A feszes futóműve szerintem jobb mint sv-é a fékekről nem is beszélve.Az ülés pozíció kicsit sportosabb a kelleténél(nem egész egyenes háttal lehet rajta ülni) mint mondjuk egy fazer-en ,de megszokás kérdése.Eleinte zsibbadt a kezem rajta,de az fokozatosan elmaradt(biztos nagyon szorítottam a kormányt nehogy leessek) Biztos van szebb meg jobb motor a piacon, de szerintem ez egy nagyon eltalált és szerethető tipus szerintem............
Üdv!
Szintén csak megerősíteni tudom az előttem szólókat.
Csak szokásos dolgokat kellett cserélnem nekem is a bő 20 ezer km alatt
Ha cserélni kéne magam sem tudom mire váltanék.Mert tökéletesen megfelel nehéz belekötni.
Meg hát a Raptor mégis csak Raptor
Köszi a választ, ezt nagyjából leszűrtem a fórumon, és egyébként, fogyasztás, végsebesség, milyen tempót szeret, kényelem...mik a tapasztalataid vele?
Hahó!

Bár friss vagyok a fórumon, de 2 éve használom a típust.
Valóban, a "kopó" dolgokat cseréled és az olajat, oszt jóság van. Nálam volt lánc és gumicsere is. De ez minden motornál ugye...
A suzukitól pár eltérés alapban:
a jobb futómű. dupla kipufogó, jobb fékek, szebb formatervezés.
Javítsatok ki, ha rosszul látom
Üdv!
Ennek a típusnak nincs jellemzően hibája. Minden téren egy nagyon jó indulatú szerkezetről beszélünk! Kopó fogyó alkatrészeken kívül nemigen kell hozzá semmi.Olajat cserélsz azt mész.......
Sziasztok
Motorvásárlás előtt állok. Nézegettem SV -ket, de a raptorok azért....kicsit szebbek. Ha jól tudom a blokk ugyan az. Mit kell tudni a 650 -es Raptorról? Mire érdemes odafigyelni vásárlásuk előtt? Típusbetegségek, bármi.
Előre is köszi a segítséget.
Hali,a szombat a mi napunk,ugye?8-ra megyek a gumishoz,este kiszedtem a kerekeket.Láncspray ügyben valami fejlemény?Valami őrült mocizott tegnap egy Bulldoggal.Szerintem akkor már jó idő van!