OK. A jeladó megvan. Ha kiveszem akkor a féktárcsa csavarokra néz, de nekem a csavarokban nincs mágnes vagy hasonló dolog amiről a jelet venné.... Minek kéne ottlenni?
Köszönöm szépen a segítséget, jótanácsokat. Én is remélem hogy sok - sok km örömöm lesz a motorral. Egyébként ki lakik hozzám a legközelebb? Én Sátoraljaújhely mellett lakom.
A mocira a kiput a volt gazdája csinálta, CNC -s szakember, ő tervezte, marta ki a palástot, a bukógombát, kormányvégsújt. Szép igényes munkát végzett. Lehet hogy tavaszig felpulírozom a kiput.. majd meglátom.
Legalább bandázni eljöhetnétek! És ja, van még mit fejlődnöm, de majd előtte rágyúrok! Bazz! Vigyázz a hideggel! Én 10- 12 fok alatt sehova nem megyek, és az után is csak sígatyában! A bőrgatyában sztem hidegebb van... a sima szövet gatyákat meg átfújja a szél.... De tom, ha mehetnéke van az embernek akkor ez csak .
Csá jól elvesztél!
Nekem is volt ma motorozás meg mhétvégén is pár óra
Motoron nem fáztam annyira 3 pulcsi 2 nadrág téli kabi.Csak mikor bementem itthon a melegre a térdem meg a könyököm majd szétment annyira fájt De megérte!
Én kihagyom a kakucsi témát de majd élménybeszámolót kérek!
A monsterrel vigyázz majd mert szinte féltesó a 2 gép inkább az emberen fog múlni.
Üdv és gratula a géphez!
A km óra jeladót a hátsó keréknél találod a féknyereg mellett.Azt kéne valami hozzáértővel kiméretni hogy jó e.Meg esetleg megkeresed a másik végét ahol a csatlakozó van aztán kontakt spray-t rá hátha...Mást ötletem nincs
és visszamenőleg a témákhoz egy két dolog ami eszembe jut: a raptor tényleg nagyon jó, de azért a fogyasztáshoz szerintem nagyon keveset írtatok! + 1 liter mindenhova! De kit érdekel? az élmény amit ad felbecsülhetetlen! És az Sv-hez képest sztem sokkal jobb! És van viszonyítási alapom....
És a plexi témához annyit, h vettem előre Puigot! Hát kinézeten sztem picit ront, de a szélvédelem érezhetően jobb! és én csak pici plexit vettem.... Mindjárt rakok képeket a fotók közé! Nézzétek! Várom a véleményeket! Az a baj h az anyagiak miatt a szépítés átmenetileg szünetel a raptoron, pedig terv van...........
És már kérnék is egy kis segítséget. a KM órám nem mér. A kijelző OK csak megállt 21000km nél és nem megy tovább a km/h meg 0 mindig. Szerintetek mi lehet? Valami jeladó?
Van nekem egy szekszárdi rsv-s ismerősőm azt még nézni se szeretem ahogy motorozik nemhogy versenyeznék vele!(az állandóan úgy megy mint akinek elgurult a gyógyszere) 1000-esek közt nem igen rugnánk labdába a kis 650-esekkel...
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, úgy néz ki hogy én is Raptor tulaj leszek. Amiket kiderítettem, hallottam, hasonlítgattam ez a moci nagyon jó választás lenne nekem.
Kedves Márkatársak!
A segítségetekre van nagy szükség!
Az RSV fórum tagjait (Ahol mint itt egyesek jól tudják álltalában tanyázom) kihívta a Magyar Ducati Klub egy barátságos Kakucsringi összecsapásra, hogy eldőljön melyik is a legjobb Olasz márka. Csak azt felejtették el hogy a köztudottan a legjobb a CAGIVA
Na már most, hogy ezt bennük is tudatosítsuk, elkelne egy kis segítség. Egyedül csak nem győzhetek minden kategóriában
Úgyhogy rergisztráljatok az www.rsvforum.com oldalon, és gyertek májusban a rendezvényre!
Bővebben itt: http://www.rsvforum.com/hir.ph...
és itt: http://www.rsvforum.com/hir.ph...
Ne legyetek puhapöcsök
SV blokknak főleg a hengerfeje és az injektora teljesen más.
TL blokkot keress, azon belül is az s-ét.
Mondjuk legolcsóbban úgy úszod meg, ha előbb szétszedeted és ha kiderült mi a baja pontosan még mindig eldöntheted alkatrészt veszel akár újat, vagy komplett bontott blokkot (ami lehet nagyjából ugyanolyan sz@r mint ami benne van)
Magam lecseréltem a kormányt egy ugynolyan ívű, de pár centivel magasabb Rizoma kormányra, így picivel egyenesebb háttal üéök rajta, de így is kissé "előredőlős" a dolog, ami abszolút nem érződik hosszútávon sem.
Természetesen van minimál vibráció, de melyik V2-nél nincs....? Tényleg minimál. A leghosszabb etap, amit egy nap letoltam vele 650 km volt - kellemes alvás után másnap újabb kellemes 400 km a hegyekben...
Amint Gergicse írja, én is imádom ahogy a kanyarból kifelé nyomatékból tol. Az utast enyhén megérzi, de nem veszít vehemenciájából. (utasnak hosszútávon keskeny az ülés, de nem vészesen kényelmetlen - nyilván ez nem egy Gold Wing)
Ha tájnézősen túrázol 80-110 között, kb 4 litert kortyol. Autópályán tartós 170 -180 (mert úgy is lehet vele), bizony 6-7 literre felkúszik a mérce. Én is úgy tapasztaltam a 120-140 tempónál 5,5 körüli a fogyasztás, amit meglehetősen kedvel a gép.
Ahogy írtam volt pálya is sokszor hosszabbtávon tempósabban, nem kényelmetlen 140-150 tartós sem, felette bizony hasalni és gyengéden kapaszkodni kell. Kétszer sikerült óra szerint 210-et menni (persze csak az Autobahnon ), ami azt jelentheti, hogy kb 200-al mentem. De ez nem speedmotor, vagy farokhosszabbító, hanem élménymotor.
Városban csúcsforgalomban fürge és sikamlós ha kell - persze egy dinamikus robogó a nyerő ilyenkor.
Uhhh, most nézem, mennyit fecsegtem...
Apropó kanyar: nagyon fontos egy jó tapadós gumi., nem feltétlen vmi slick, de ne csusszanjpn meg kellemes ledöntésnél.
Fogyasztás 5-6l között,120-130as tempónál.Mentem már vele 200-at is de az már sok neki(nekem meg főleg)Elemében igazán kanyargós szerpentinen,főleg hegymenetben van.Autópályán KIFEJEZETTEN utálok vele menni!Mecsek kanyarjaiban nagy a móka vele.Kigyorsításokat a fordulókból szerintem nagyobb köbcentivel megáldott motorok sem csinálják jobban.A feszes futóműve szerintem jobb mint sv-é a fékekről nem is beszélve.Az ülés pozíció kicsit sportosabb a kelleténél(nem egész egyenes háttal lehet rajta ülni) mint mondjuk egy fazer-en ,de megszokás kérdése.Eleinte zsibbadt a kezem rajta,de az fokozatosan elmaradt(biztos nagyon szorítottam a kormányt nehogy leessek) Biztos van szebb meg jobb motor a piacon, de szerintem ez egy nagyon eltalált és szerethető tipus szerintem............
Üdv!
Szintén csak megerősíteni tudom az előttem szólókat.
Csak szokásos dolgokat kellett cserélnem nekem is a bő 20 ezer km alatt
Ha cserélni kéne magam sem tudom mire váltanék.Mert tökéletesen megfelel nehéz belekötni.
Meg hát a Raptor mégis csak Raptor
Bár friss vagyok a fórumon, de 2 éve használom a típust.
Valóban, a "kopó" dolgokat cseréled és az olajat, oszt jóság van. Nálam volt lánc és gumicsere is. De ez minden motornál ugye...
A suzukitól pár eltérés alapban:
a jobb futómű. dupla kipufogó, jobb fékek, szebb formatervezés.
Javítsatok ki, ha rosszul látom
Üdv!
Ennek a típusnak nincs jellemzően hibája. Minden téren egy nagyon jó indulatú szerkezetről beszélünk! Kopó fogyó alkatrészeken kívül nemigen kell hozzá semmi.Olajat cserélsz azt mész.......
Sziasztok
Motorvásárlás előtt állok. Nézegettem SV -ket, de a raptorok azért....kicsit szebbek. Ha jól tudom a blokk ugyan az. Mit kell tudni a 650 -es Raptorról? Mire érdemes odafigyelni vásárlásuk előtt? Típusbetegségek, bármi.
Előre is köszi a segítséget.
Hali,a szombat a mi napunk,ugye?8-ra megyek a gumishoz,este kiszedtem a kerekeket.Láncspray ügyben valami fejlemény?Valami őrült mocizott tegnap egy Bulldoggal.Szerintem akkor már jó idő van!
A mocira a kiput a volt gazdája csinálta, CNC -s szakember, ő tervezte, marta ki a palástot, a bukógombát, kormányvégsújt. Szép igényes munkát végzett. Lehet hogy tavaszig felpulírozom a kiput.. majd meglátom.
Nekem is volt ma motorozás meg mhétvégén is pár óra
Motoron nem fáztam annyira 3 pulcsi 2 nadrág téli kabi.Csak mikor bementem itthon a melegre a térdem meg a könyököm majd szétment annyira fájt De megérte!
Én kihagyom a kakucsi témát de majd élménybeszámolót kérek!
A monsterrel vigyázz majd mert szinte féltesó a 2 gép inkább az emberen fog múlni.
A km óra jeladót a hátsó keréknél találod a féknyereg mellett.Azt kéne valami hozzáértővel kiméretni hogy jó e.Meg esetleg megkeresed a másik végét ahol a csatlakozó van aztán kontakt spray-t rá hátha...Mást ötletem nincs
és visszamenőleg a témákhoz egy két dolog ami eszembe jut: a raptor tényleg nagyon jó, de azért a fogyasztáshoz szerintem nagyon keveset írtatok! + 1 liter mindenhova! De kit érdekel? az élmény amit ad felbecsülhetetlen! És az Sv-hez képest sztem sokkal jobb! És van viszonyítási alapom....
És a plexi témához annyit, h vettem előre Puigot! Hát kinézeten sztem picit ront, de a szélvédelem érezhetően jobb! és én csak pici plexit vettem.... Mindjárt rakok képeket a fotók közé! Nézzétek! Várom a véleményeket! Az a baj h az anyagiak miatt a szépítés átmenetileg szünetel a raptoron, pedig terv van...........
Gyerekek ne parázzatok be, én is amatőr vagyok, de lealázzuk a buzi Monstereket! Én már vagy egy hónapja jelentkeztem!
Ja és még élek, motorozok, pl ma is voltam, és a fórumot is rendszeresen olvasom ,csak nem volt időm írni....
A mai naptól márkatársak vagyunk ugyanis vettem ma egy 2001 es Raptort :)
Van nekem egy szekszárdi rsv-s ismerősőm azt még nézni se szeretem ahogy motorozik nemhogy versenyeznék vele!(az állandóan úgy megy mint akinek elgurult a gyógyszere) 1000-esek közt nem igen rugnánk labdába a kis 650-esekkel...
A segítségetekre van nagy szükség!
Az RSV fórum tagjait (Ahol mint itt egyesek jól tudják álltalában tanyázom) kihívta a Magyar Ducati Klub egy barátságos Kakucsringi összecsapásra, hogy eldőljön melyik is a legjobb Olasz márka. Csak azt felejtették el hogy a köztudottan a legjobb a CAGIVA
Na már most, hogy ezt bennük is tudatosítsuk, elkelne egy kis segítség. Egyedül csak nem győzhetek minden kategóriában
Úgyhogy rergisztráljatok az www.rsvforum.com oldalon, és gyertek májusban a rendezvényre!
Bővebben itt:
http://www.rsvforum.com/hir.ph...
és itt:
http://www.rsvforum.com/hir.ph...
Ne legyetek puhapöcsök
TL blokkot keress, azon belül is az s-ét.
Mondjuk legolcsóbban úgy úszod meg, ha előbb szétszedeted és ha kiderült mi a baja pontosan még mindig eldöntheted alkatrészt veszel akár újat, vagy komplett bontott blokkot (ami lehet nagyjából ugyanolyan sz@r mint ami benne van)
Természetesen van minimál vibráció, de melyik V2-nél nincs....? Tényleg minimál. A leghosszabb etap, amit egy nap letoltam vele 650 km volt - kellemes alvás után másnap újabb kellemes 400 km a hegyekben...
Amint Gergicse írja, én is imádom ahogy a kanyarból kifelé nyomatékból tol. Az utast enyhén megérzi, de nem veszít vehemenciájából. (utasnak hosszútávon keskeny az ülés, de nem vészesen kényelmetlen - nyilván ez nem egy Gold Wing)
Ha tájnézősen túrázol 80-110 között, kb 4 litert kortyol. Autópályán tartós 170 -180 (mert úgy is lehet vele), bizony 6-7 literre felkúszik a mérce. Én is úgy tapasztaltam a 120-140 tempónál 5,5 körüli a fogyasztás, amit meglehetősen kedvel a gép.
Ahogy írtam volt pálya is sokszor hosszabbtávon tempósabban, nem kényelmetlen 140-150 tartós sem, felette bizony hasalni és gyengéden kapaszkodni kell. Kétszer sikerült óra szerint 210-et menni (persze csak az Autobahnon ), ami azt jelentheti, hogy kb 200-al mentem. De ez nem speedmotor, vagy farokhosszabbító, hanem élménymotor.
Városban csúcsforgalomban fürge és sikamlós ha kell - persze egy dinamikus robogó a nyerő ilyenkor.
Uhhh, most nézem, mennyit fecsegtem...
Apropó kanyar: nagyon fontos egy jó tapadós gumi., nem feltétlen vmi slick, de ne csusszanjpn meg kellemes ledöntésnél.
Szintén csak megerősíteni tudom az előttem szólókat.
Csak szokásos dolgokat kellett cserélnem nekem is a bő 20 ezer km alatt
Ha cserélni kéne magam sem tudom mire váltanék.Mert tökéletesen megfelel nehéz belekötni.
Meg hát a Raptor mégis csak Raptor
Bár friss vagyok a fórumon, de 2 éve használom a típust.
Valóban, a "kopó" dolgokat cseréled és az olajat, oszt jóság van. Nálam volt lánc és gumicsere is. De ez minden motornál ugye...
A suzukitól pár eltérés alapban:
a jobb futómű. dupla kipufogó, jobb fékek, szebb formatervezés.
Javítsatok ki, ha rosszul látom
Ennek a típusnak nincs jellemzően hibája. Minden téren egy nagyon jó indulatú szerkezetről beszélünk! Kopó fogyó alkatrészeken kívül nemigen kell hozzá semmi.Olajat cserélsz azt mész.......
Motorvásárlás előtt állok. Nézegettem SV -ket, de a raptorok azért....kicsit szebbek. Ha jól tudom a blokk ugyan az. Mit kell tudni a 650 -es Raptorról? Mire érdemes odafigyelni vásárlásuk előtt? Típusbetegségek, bármi.
Előre is köszi a segítséget.