Szeva!
Ha van türelmed és nem kapkodod el jó gépre találsz a Raptorban!
Megbízható masszív fordulékony gép jó fékkel futóművel hanggal és nem utolsó sorban egy karakter az egész gép...
2008-ban vettem 10200 km-el most lassan 33000 van benne és semmi bajom nem volt vele.Kopó fogyó alkatrészek voltak csak cseréve.. Csak ajánlani tudom!
Mást nem tudok mondani csak hogy nézd a hirdetéseket nap mint nap több helyen.És ne habozz mert lehet másnak is fáj a foga ilyen gépre!
Vagy olyan kereskedőktől megkérdezni akik kinti gépeket árulnak hogy hoznak e be olaszból rendelésre...
Ritka motor akinek meg van az nem akar szabadulni tőle
Ezeket ollóztam ki a totalbike tesztből: Elöl 43 mm-es Marzocchi fordított teleszkópszárak, hátul speciálisan tervezett Sachs hátsó rugóstag .Ugyanaz a négydugattyús dupla Brembo fék van rajta, mint a Ducati Monstereken.A gyémántszerkezetet utánzó térhálós váz az MV Agusta csoport egyik részlegénél, a Telcánál készült.650-es létére két kipufogódob díszlik rajta.
Szia.
Felhívtam a hirdetést, de sajna már elvitték, nincs meg.
Pedig nincs annyi pénzem, hogy 2005-2006-ost vegyek.
Egyébként milyen motorod volt a Raptor előtt?
Hali !Üdv(előre is ) a raptor gazdák táborában .Erről a masináról nem igen tudni semmit pár hete tünt fel a hirdetések között(fenn volt a képesmotoron is)Valószínüleg olaszból hozott gép,szerintem nem rossz áron van !Meg kell venni , azt rendbe rakni!Így a képek alapján javitható tárgyilagos költségvetésből.....
EGYÉBKÉNT A RAPTOR NAGYON JÓ VÁLASZTÁS!(van összehasonlítási alapom )
Sziasztok.
2 napja végre elvitték az eddigi motoromat!
Most már végre én is el kezdhetek nézelődni Raptor ügyben.
Sajnos szomorúan tapasztalom, hogy elég kevés van belőlük a piacon és azok is drágák.
Erről esetleg tud valaki valamit? Mi a véleményetek róla?
Csá!Szerintem kapcs.rajzal nem mész sokra.Volt már itt akinek mutatva lett 3 féle szintén műszerfalhoz.Se rajz se saját képek alapján nem stimmeltek a vezeték szinek!Ki kell mérni!
Lenne egy 2001-es évjáratú Cagiva Raptor 650-es motor amin nem működik a fordulatszámmérő. Tudna valaki ötletet hogy mit kellene megnézni?
A Suzuki Sv-men az egyik gyújtótrafóról kapja a jelet. Gondolom ennél is. De mivel nincs szervízkönyvem hozzá, ezért nem tudok róla semmit.
Valaki esetleg tudja honnét lehetne letölteni? Olyat amiben elektromos kapcsolás is van.
Köszönöm!
Hát felhekkelem és meglátom ha jó az idő valamennyire nem fogok tavaszig várni.
Túl sok javulást nem hiszem hogy elérek inkább csak az adagolhatóságon és az üveges érzésen szeretnék javítani.Bár a Raptor alsó nyergei ebből a szempontból szerintem jobbak mint a sövöé így ott lehet nagyobb javulás.
A vak is megmondta.Meglátjuk.
Ilyennel is szemeztem már. Lehet, hogy a végén én is itt kötök ki. Számomra a Nissin legalább akkora név, mint a Brembo szóval a csalódás kizárt.
Az apróság, ami miatt az olasz felé húzok, az a design, semmi más.
..na de az ára...
Ennyire nem akatram drágát.Ez viszont egy hét és itt van majd kiderül milyen lesz.
Ára töredéke egy brembonak de az alsó nyergek sem azok a hűdeminőségik az SV-n.
Hogy őszinte legyek, nem ragaszkodom semmihez. Igazából elégedett vagyok a gyárival, de megmozgatja a fantáziámat, hogy milyen lehet egy jó radiális. Kevés olyan része van a gépemnek, ami gyári. A fék pont ilyen(fém fékcsövön kívül). Ezért gondoltam valami fejlesztésre. Brembo, vagy nem Brembo, tulajdonképpen nem szempont, de azért megdobogtatja a szememet( ) egy ilyen:
Aha, ezek szerint tényleg csak V Raptor néven vannak ezresek Magyarországon(+X).
A Brembo munkahengert mennyiért sikerült szerezni? Ez eredeti, vagy az a fajta, amit itt a hirdetések közt is lehet lelni? Nem tűnnek ezek sem rossznak, de nem akartam beleugrani ilyen kétes minőségű cuccok felszerelésébe.. Nézegettem én is radiális Brembokat Ebay-en, de 50-60(ezer ft) alatt nem nagyon láttam.
Bár nekem nincs különösebb problémám a Nissinnel(fém fékcsővel), csak gondoltam, egy próbát megér, biztos nem lesz sz@rabb.
Hát a fék volt eddig a leggyengébb pontja, amit azért nem értettem mert az első generációs mille és Tuono ugyanezen összetevőkből épül fel csak azokon a felső fékhenger is brembo az enyémen ez gyárilag nissin és az Aprilián tökéletesen szuper a raptoron meg kalap kaki volt. Aztán adódott ez a radiális brembo olcsón gondoltam felpróbálom. Hát ja............. Kétszer ennyiért is megvettem volna annyira király lett. Jól adagolható határozott nyomáspont (és nem vándorol intenzív pályahasználat mellett sem, tehát nem koppan a kormányon)
A fékhatás meg olyan, hogy csak plexis sisakkal lehet használni, nehogy kiguruljon a szemed
Ha van türelmed és nem kapkodod el jó gépre találsz a Raptorban!
Megbízható masszív fordulékony gép jó fékkel futóművel hanggal és nem utolsó sorban egy karakter az egész gép...
2008-ban vettem 10200 km-el most lassan 33000 van benne és semmi bajom nem volt vele.Kopó fogyó alkatrészek voltak csak cseréve.. Csak ajánlani tudom!
Mást nem tudok mondani csak hogy nézd a hirdetéseket nap mint nap több helyen.És ne habozz mert lehet másnak is fáj a foga ilyen gépre!
Vagy olyan kereskedőktől megkérdezni akik kinti gépeket árulnak hogy hoznak e be olaszból rendelésre...
Ritka motor akinek meg van az nem akar szabadulni tőle