Hali!Akkor oké mutatnia kéne.Próbálgattam de csak a 2 napi számlálót mutatja.Ha meg folyamatosan nyomom csak lenullázza őket.Akkor max az lehet hogy a szenzor nem ad jelet és addig nem aktiválódik a műszerfalban ez a funkció.Más ötletem nincs rá...
Szevasztok!Nektek mutatja a hőmérsékletet a műszerfal?Mert az enyém mióta megvan nem mutat semmit.Viszont nemrég észrevettem véletlen hogy ha srégan mézem a kijelzőt látszik a C' F' Jel
Na sikeresen lejött a kuplungkar ahonnan én mondtam hogy van? Mert engem átcseszett és baszott leküldeni a kart, azzal mentegetőzött hogy visszajött a postai küldemény. Mondom akkor tegyünk még egy példát, de akkor se jött le. Egy kamu az a szalon. Csak kíváncsi vagyok hogy neked leküldték e amit nekem nem!
Csá!Meg onnan hogy az ülés szögletesebb,meg van rajta hátul kapaszkodó(meg mikor próbáltam ötször lefullasztottam,azt hittem elfelejtettem motorzani he....kövér gázzal kell vele elindulni!)
Igen a karbis az sokkal érzékenyebb az ilyesmire, de az injektoros is megérzi már az 50%-os keveréket. Alatta fel sem tűnik. Viszont 50% felé még nem mertem menni. Egy igazi független tesztet kellene készíteni az általános alkatrészekről működés közben, de a benzinforgalmazók ezt soha nem engednék. Túl gyenge még ez a fajta ipar.
Szeva!Az injektoros az bírja mert tán utánna tudja állítani magát egy bizonyos határig.Az én gépem meg karbis ami fix tehát benyához van fúvókázva meg állítva.Fórumon is írják h állítás nélkül nem szabad tenni bele. Mort meg megtapasztaltam hogy van benne valami.
Oksa, akkor már tuti injektoros a gép. Az E85-ről annyit hogy nem hiszem hogy tapasztaltál változást mert az a két liter semmi 8 literbe, majd csak 50%-os keverési aránnyal változik egy kicsit a gép, de még úgy is elmegy. De a következményét nem tudom. Azt csak egy vagy két éves használat mellett lehetne kideríteni egy teljes blokk és injektor ellenőrzéssel.
Tegnap óta próbálgatom az E85-t a gépe...
Semmi fix adatom nincs csak sacra tankoltam mert nem volt leürítve a tank.
Kb 8 literre rátankoltam 2l E85-t...Azt tünt fel hogy fix gázállásnál pl 5.seb kb 3000 körüli fordulaton 50-nél rángat mintha kihagyna néha néha a gyújtás...viszont mikor az ember elkezdi húzni akkor meg érezhetően jobban húz Vagyis tötyögéskor negatív élmény sportosan meg
Ja és eddig is gázelvételkor durrogot ,most viszont ész nékül ezt csinálja amint egy picit is elveszem a gázt.Mint valami golyószóró.Nem láng köpdösősre gondolok hanem csak mikor simán elveszi az ember a gázt és csak simán ropog..
Úgyhogy nem tudom mi legyen vele...valszeg nem tankolok többet bele
Bár itt még annyi a ködös nekem hogy az én Raptorom 2005-ös gyártású és 2007-ben lett forgalomba helyezve. A honlap szerint van 2005-ös karbis gép és az injektoros már csak 2006-osttól írja. Hogy lehetne 100%san megbizonyosodni róla hogy karbis vagy injektoros a gép? Kösziii
Semmi fix adatom nincs csak sacra tankoltam mert nem volt leürítve a tank.
Kb 8 literre rátankoltam 2l E85-t...Azt tünt fel hogy fix gázállásnál pl 5.seb kb 3000 körüli fordulaton 50-nél rángat mintha kihagyna néha néha a gyújtás...viszont mikor az ember elkezdi húzni akkor meg érezhetően jobban húz Vagyis tötyögéskor negatív élmény sportosan meg
Ja és eddig is gázelvételkor durrogot ,most viszont ész nékül ezt csinálja amint egy picit is elveszem a gázt.Mint valami golyószóró.Nem láng köpdösősre gondolok hanem csak mikor simán elveszi az ember a gázt és csak simán ropog..
Úgyhogy nem tudom mi legyen vele...valszeg nem tankolok többet bele
Onnan hogy az önindítónál van e vagy nincs olajhűtő...(a kipuf könyök alatt)
Bear Grylls-nek valójában nincs szüksége operatőrökre, csak a tartalék fehérje miatt viszi magával őket.
http://www.oemmotorparts.com/o..
.
az első az injektoros , a második a karbis