Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...hát akkor most megint el kell gondolkodnom...
Nagyon jól ment volna a gépemhez a carbon dob. A Remust is nagyon bírtam, mert akármennyit mentem vele, megállás után rátenyerelhettem, nem égette meg a kezem.
Az SV-knél nem nagyon, az jár a kipufhoz alapból.......mondjuk lehet, hogy a gyári dobok erősítettek a bilincsnél és nem szakadnak el...
Ez érdekes, azt gondoltam a szénszál azért bírja a gyűrődést. Van egy 636-osom, rajta egy Remus carbon dob. Nagyon bevált, ezért is gondoltam ilyesmire. Bár mondjuk azon a belső felén két csavarral van fent a rögzítőfül, nem bilincses. Semmi baja.
A bilincses megoldásnál szoktam látni, hogy a bilincs belső felén valami gumi(szerű) réteg van, pont a rezgéscsillapítás miatt. Ez sem segít?
A rögzítőnél.......egyszerűen nem bírták a rezgést, de még a márkásak sem...
Tsanyi, csak most vettem észre a válaszodat. Melyik bilincsnél törtek? Ahol az összekötő cső találkozik a dobbal? Vagy a dobot felrögzítő bilincsnél?
Csak egy apró észrevétel: Ha lánccsere után visszakerül a sárvédő, próbáld meg piros szigszalaggal rögzíteni. Jobban passzolna a felnicsíkodhoz.
Ja és pár kép a kiváló alkatrész szállító rögzítésünkről Kaposváron....
Ja és köszönöm a segítséget, a sárvédőt végül is Döröcskén levettem (hozzáteszem nem a kiváló rögzítésünkkel volt probléma :) ), mert a láncom már nagyon megnyúlt és csapkodott és nem akartam h a sárvédőt megegye..... És jól tettem, mert már hazaúton nem tudtam a láncon feszíteni sem mert a leghátsó állásban van és így is elég szépen elkezdte megenni a lengőkaromat. Szal most egy métert se mehetek amíg egy komplett lánccserét nem nyomok, az meg úgye nem két fillér....

Ténylég Zoli32! Tudnál nekem segíteni? Milyen márkájú hátsó lánckereket tudsz szerezni? Asszem 45-ös a gyári, nekem 46-47 fogas kéne! Ja és mennyit kostál kb ez? Köszi előre is.
Dexraptornak nem csorgott a nyála, mivel lassan szebb a motorja, mint Gwr-é! Legalábbis ebben a hitben élek...

Szal Szevasztok! Hazaértem vasárnap, bár nem voltam a Mátrában, mert Szombat este a lagziban "kicsit" rommá ittuk magunkat, és örültem h a 2-es úton le tudtam jönni.... Apropó! Mindenkinek ajánlom azt az utat, mert egy kátyú nincsen rajta, szép a táj és van egy két jó kanyar is Váctól északra!
Kicsit sajnálom h a Mátra kimaradt, de ami késik nem múlik.....
Ja és itt egy múlt éves videó amit ott csináltunk. A tempó ilyen túratempó, de így is totál letisztult a hátsó gumim, mint a végén lévő képek egyike bizonyítja!

http://youtu.be/74DZXXXvyoE
Igen, nagy segítség volt...egy csavar az egész...3mp...és no problem... :)
Még 1x köszönöm én is!
Ma ugyanígy jártam....
Üllői út, három sáv, legbelül, csorgok a piros lámpához kb. 50-nel behúztam a kuplungot leállt a motor. Örültem, hogy le tudtam húzódni... Elkenődtem, hogy egy motor kevesebb mint 3 e km-nél ilyet csinál. Aztán még kétszer így jártam hazafelé. Mondtam is magamban, hogy a tíz éves Ducatim egyszer sem csinál ilyet.

Az a mákom, hogy rátaláltam a fórumra, kösz urak!
Woow
www.youtube.com/watch?v=n32udI...
Szemből ne igazán de oladlról nagyon agresszív a fényszóró... egy hűtő takaró idom viszont tetszene nekem is! No meg a fara is faja! Szívesen belevágnék ebbe de nem merem elvágni az ülés alatti váz részt... Így meg hiába raknék rá más faridomot hülyén nézne ki mert a Raptor fara túl lapos.Miért nem csinállták csavarosra azt a "segédváz" részt
A határokat én sem feszegetem .Jóformán csak városban használom a gépet és nem vagyok túra manus sem szóval nincs is hol...pláne az alföldön trágya minőségű utakon De ettől függetlenül ha rámjön az 5 perc nagyon jókat tudok veretni helyben egymagam.Na meg a motort sem akarom kinyírni mert nem átmeneti motornak van szánva...
ááááá, még nem hajtottam. Most a forgalomba helyezést intézem, kis probléma van vele, de már látom a fényt az alagút végén. Csak itt a környéken hancúrozok vele. Most került rá egy jó gumi, majd ezzel próbálom feszegetni a határokat. De igazából nem is vagyok olyan határfeszegetős típus.
A raptor dob már nekem is megfordult a fejemben a névazonosság miatt. De inkább valami nevesebbet szeretnék. Az sem baj, ha "street-legal". Carbon dobokat nézegetek, az illene igazán a géphez.
Na itt a faja kipuff Raptorra Raptort
Egyébként megkeregetted már a gépet? Jó kis kanyarvadász lenne ügyes kézben...
Az lenne a kilóméteróra jeladója. Amolyan közelítés érzékelő lenne..Hall generátor tán vagy mi a fene. A féktárcsa síkjából kidülled kicsit a 4 csavar ami fogja és azt veszi észre és tudja le jelként.A csavarok egyébként nem mágnesesek szóval elég érdekes kütyü meg drága is... 30-40 ezer ft ha jól tudom.Nem tudom minek ennyire bonyolítani Olcsóbban kijött volna simán ha mágneses elven működő szenzort tesznek oda mit pl a biciklis km óra...
Most jut eszembe...
Tegnap Dexraptor gépét nézegettem, és láttam valami érdekeset. A hátsó féknyeregből kijött valami elektromos vezeték. Mi lehet az?
Ja, amúgy én adtam el a púpot. És most el kéne költenem a pénzt dobokra.
Nyálat max én csorgattam a Mastek brutális hangja miatt. Az enyémet nem néztük meg, nem nálam találkoztunk. Nem is baj, mert még nincs teljesen kész. Megbeszéltük, hogy augusztusban még összehozunk egy találkozót, amikor már én is bemutatom a gépet.
www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21672183/
Ez az eslő itthon eladó V-raptor 2008 óta mióta megvan a gépem! Esetleg megérdezheted tőle nem e a adja el a gyári dobokat...már haneki karbon van.
Nem is vészes az értéktartása.Mondjuk attól tartok hogy az enyémnek is hiába volna értéke,eladáskor a kora miatt akkor már egyből az lenne hogy annyiért már majdnem ezres gixert kapok...vagy csak simán ezeres sv-t..azoknak is korukhoz képes szinte nincs is áruk milla alatt nem is egy van eladó.Na de ez még odébb van részemről...
Olyat ha nincs olasz ismerős gyakorlatilag ebay-ről tudsz szerezni.A 650-nek hasonló a dobja csak soványabb kivitelben meg acél.
Dexraptornak komámnak meg gondolom csorgott a nyála frissen fényezett gép csomó karbon WP teló na és még ezres is
Figyu nyakam rá de mintha a te géped képével árútak volna karbon üléspúpot ebay-en....megbéztem a korábbi képed a tiedről és tök egyforma volt a kettő és a teló is stimmelt.VAgy te passzoltad volna el az üléspúpot?
Nem biztos, hogy jó a carbon....talána gyári igen, de az SV-ken általában eltörtek a bilincsnél a rezgéstől...
Ja, nekem is tetszik a formája. Ezért lenne jó szerezni egy gyári carbont. A 650-esé nem ilyen?

Egyébként ma összefutottunk Dexraptorral. Jól megnéztem a gépét, és az derült ki, hogy a blokkon és az elektronikán kívül mindenben megegyezik az ezressel(meg gondolom a felni kicsit keskenyebb, de ezt nem néztem meg).