És hogy ment a papírozása ennek a névre írásnak?Gondolom előleg kell,azt meg ugyanúgy lepapírozni mint egy foglalót.Mennyi időt vett igénybe a teljes folyamat?Esetleg buktatója a dolognak....? Ha nem gond írjál már ezekről a kérdésekről egy pár szót!Nagyon nem szeretnénk belefutni az évszázad átbaszásába.....
Hali!Apósod?Micsoda jóféle család ez ?Jó az izlése! A gazda tuti valami digó volt..ha már kinti papíros.A hírdetésből nekem úgy tűnik hogy az eladó megcsinálná a papírozását.Az enyém is olaszból hozott de intéztek helyettem mindent csak az ótógrammot meg pénzt adtam...kb 150 ezernek ki kéne futnia úgy hogy már csak tankolni kell. Endrike hát úgy legyen a Raptorral kapcsolatban! A mozdonyhoz úgy érzem fel kell még nőnöm meg még rutint gyűjteni...de ha kerük rá alkalom nem mondok nemet
Üdv!Hát igen,hatalmas nyomaték,nagy súly amit folyamatosan érzel,magabiztos erőfölény,parkolóban egy-két érdeklődő.Folyamatosan olvaslak benneteket és még midig azt mondom a következő az 1000-es Raptor lessz!Ha módodban áll mindenképp próbálj ki egy ilyen igazi nagy vasat! Üdv
Remélem neked nagyobb szerencséd lesz. Mert nekem még mindig nem jött le. Amúgy a szervízszalon Celldömölkön van. A telefonszámuk: 0670-334-8879. Bár nem jó szívvel ajánlom mert a pasi tuti hazudott a feladás időpontjáról, úgy hogy szerintem egy kamugép. Próba szerencse
Légyszi küld egy cimet vagy tel számot(ahonnan te rendelted),mert csak szeptemberre lesz meg ahonnan én rendeltem. Viszont nekem hamarabb kellene.Köszi
Szeva!
Oké értem..akkor majd beszámolsz róla hogy sikerült..megeshet mással is aztán mindjárt akad egy tipp hogyan is kell műanyag tankot kijavítani.
Ja majd mielőtt megcsinálod képet mutass már a sérülésről ha nem gond...
Na igen az ördög sosem alszik
Hali!
Na igen az meg a párja a hondának..ami nekem külsőre jobban tetszik mert fiatalosabb a megjelenése.Mondjuk csak azt láttam élőben.Valami rettenet hatalmas egy motor még maga blokk is Igazi big bike teljesítményben/méretben.Mondjuk nekem soha nem fog a garázsban állni mert elbátortalanít a mérete na meg a súlya
Ja még mutatta a gazdája leömlőket hogy mindkét írányból leért neki pályázáskor..szóval annál a gépnél annyi volt a határ.Meg voltak karistolva rendesen.Mivel láttam képeket pályázásról el is hittem neki.Magamban meg gondoltam van vér a pucájában meg "némi" motoros ügyessége ekkora döggel
Endrike meg csak mesél valamit az egykori gőzőséről
Szia Raptor 650!
Kérdezted a tankot. Igen nekem sérült meg de úgy döntöttem, hogy majd szezon végén kijavíttatom mert az ördög nem alszik és hát ha még valahol lenyúzom a motort. Két hete is annyira nézegettem az osztrák tájat ,hogy ha nem megy előttem egy labanc akkor észre se veszek egy hajtű kanyart. Alig bírtam bevenni.
Na meg amit "megsóroltam" a félsportos haszánálattal az kb egy óra alatt lapátra tettem.. mármint a motorra értve.. pisosba forgatás durva kuplung használat..csúszó hátsókerék visszaváltáskor..
Akkor ezzel nem voltam egyedül... legközelebb én másképp teszek állandóan nem lehet szerencséje az embernek.
Nekem nem az erővel volt bajom hanam a folyamatos csutkázás és a néz de nem lát efektus a miatt valamint pl tökig gázon mentem kint aztán kb 190 ról satuztam jobbos kanyarra rá túl későn..amit ugye nem tudtam bevenni így a szembejövőn fordultam végig (nem jött senki) városban meg vmi lagzis felvonulás sok kocsival..türelem elfogy index ki csutka..csak hát szemből meg jöttek..elrándotta a kormyányt megúsztam..megint kint szomszéd városba vezető út eszméletlen kányús huplis (de kismertem már) 170 átlag egyik helyen nagyon megpattan a gép nyomott egy cikcakot az eleje/hátulja..ezek voltak a legdurvábbak..kb 120 km csapttam így fel alá a környéken.utólag meg csak magamon na meg hogy nem lett baj belőle.
Ugyan ez volt velem is, hogy felhúzott a volt csajom és egyszerűen le kellet vezetnem. Ajaj ez rossz választás volt mert ha nincs ott az őrangyal tuti összetöröm magam, vagy a gépet. Eszméletlen erő van benne és nem lehet mindet uralni, képtelenség.
Bocsi hogy még nem írtam a kuplungkar után de még mindig nem érkezett meg. Mert a bumburnyák eladó csak mostanság adta fel, ha feladta! De mindenképp szólok ha megjött.
Szia!
Akkor te sem mostanában cserélsz 4 hengeres gépre
Egyébként így filózva ezen ha már 4 henger akkor nekem egy Honda cb1300 blokkja tetszene...Akiktől van a motor ott a srácnak olyan volt..mondta hogy eléggé gőzmozdony feeling meg hogy kicsivel alapjárat felett már 100Nm rendelkezésre áll folyamatosan..és hogy a méretei ellenére ha kell úgy jön kerékre mintha arra való lenne...Csak hát valami hatalmas egy motor meg dögnehéz ez viszont nem tetszene bene..futóműve is túrás.
Ja a tankal mit sikerült valamit csinálni? Ha jól rémlik neked sérűlt meg sajna...
Én is cseréltem egy rövid időre motort a barátommal egy osztrák túra alkalmával mert nagyon erőltette. Ki akarta próbálni a Raptort. Vigyorogva szállt le róla és agyon dicsérte. Neki egy Kawasaki ZX 600 van. Én nem vigyorogtam.Alig vártam, hogy vissza cseréljük. Ahol a Raptorral nyomatékból mentem volna ott a kavát forgatni kellett és engem ez nagyon zavart. Az már más dolog, hogy a vállam majdnem szét ment az alacsony kormány miatt. Igaz a hosszú egyenesekben el maradoztam de így is állítólag nagycenk győr távot 24 perc alatt tettük meg.
Persze jobban gyorsul és végre is többet megy..Mivel V2-n kívül előtte mással nem mentem így azt megszokva kuplung használat gázadás miatt érződik olyannak az én szám ize szerint... a robogó hasonlat csak azért mert azt is pörgetni kellhogy érdemben haladjon.Nekem nem tetszett ennyi a lényeg Persze nem állítom hogy ha alám raknák pár hónapra nem szoknék hozzá..rá kell érezni arra is.
Egyébként haver meg v2-t nem vezettett bejött neki is az enyém...vigyorral szállt le és hűbazzeg állandóan kerékre akarna állni meg gyorsabbnak is tűnik ha nem a km órát nézem.. ugye ez nem burkolt gép így csalóka a menetszél miatt meg hogy egyből tol..
Ne de ezen kár filózni..kinek mi jön be...sokan vitáztak már ezen eredmény nélkül... van mindig ellenérv
Vanámmárrendszámom!
Nem volt egyszerű, de megoldódott.