Igen így vettem a fékkart is hogy rápróbáltuk a nagy márkák alkatrészeit. De sajna kuplungkar nem egyezett egyikkel se. Ki az a fószer akit emlegettél?
Az a tuti ha viszed magaddal a töröttet mutatóba és valszeg úgy találnak ugyanolyat.Már ha van raktárkészlet nem pedig csak a katalógust nyálazzák hogy Raptorhoz és végén meg nincs is. Egyébként meg a Furioso-tól tuti tudsz újat venni
Valakinek van élménye a raptor kuplungkarával? Mert én most felderítő körúton vagyok hogy melyik gyártócégtől tudnám beszerezni az eredetihez hasonló kart. Sajna eldőlt a moci és hát mi tört volna el először, hát a kar.
Cső. Kuplung kosár csere volt, vettem kompletten egy használt kuplungot..... Most már jó! Holnap indulok egy 1200 km-es túrára a raptorral! Persze ez nem egy nap hanem kb 4, csak közbe megállok itt-ott és eltöltök mindenhol pár napot! Az útvonalterv agyvonalakban: Csaba- Somogy- Kaposvár- Balaton- Börzsöny-Szlovákia- Mátra- Csaba
Én most tartok 11.700-nál, úgyhogy ezek szerint esedékes a beállítás. Nem is gondoltam volna, hogy az elállítódik, olyan mereven vannak összekötve. A TPS-t csak a műszerfal jelzései alapján kell beállítani? Vagy mi a menete?
olyasmi .....ha hajtod a gépet az érték eléggé eltér a két henger között 12000 alatt......bár nyugis ridernél volt, hogy 36000-nél is jó volt, de ez igen ritka.... .....és a tps-t is nézni kell, stb...
A képen láthatod, hogy hol kéne lennie az állítócsavarnak(nem tudom, itt miért nincs).
Simán csak feljebb kell tekerni. Semmi mást nem kell csinálni vele. Mindkét pillangószelepet nyitja egy kicsit.
Itt a meleg, előjött egy kis probléma...
Mostanában indulás után, illetve középmeleg állapotban is, elég gyakran előfordul, hogy kuplung behúzáskor, csorgáskor leáll a moci...az alapjárata szerintem alapban is nagyon alacsony...és most a melegben elég kellemetlen jelenség ez, amikor egy alap fordulásnál pl. 2-3x leáll... a gázt veszi hibátlanul, menetdinamika változatlan...
Egy 2007-ed injektoros 650-esről lenne szó...valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget, illetve, hogy hogyan tudnám emelni az alapjáratot? (nem tudom, hogy itt alapjárati motor van, vagy mi...)
Akkor meg lesz próbálva minden variáció...csak az a baj hogy szombatonként tudok gumishoz menni...így meg lesz vagy 2 hét mire kiderül a hiba...ugye a Raptor van munkába járásra befogva még mindig
Dexraptor a Furioso-nál húzza az igát... ott Raptorhoz is árulnak alkatrészt nem csak Mv agustához meg dukihoz...mondjuk valszeg nem raktárról...Tőle kérdezd meg szerintem tud segíteni.
www.motostyling.hu/webshop/mot...