Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen így vettem a fékkart is hogy rápróbáltuk a nagy márkák alkatrészeit. De sajna kuplungkar nem egyezett egyikkel se. Ki az a fószer akit emlegettél?
Az a tuti ha viszed magaddal a töröttet mutatóba és valszeg úgy találnak ugyanolyat.Már ha van raktárkészlet nem pedig csak a katalógust nyálazzák hogy Raptorhoz és végén meg nincs is. Egyébként meg a Furioso-tól tuti tudsz újat venni
Valakinek van élménye a raptor kuplungkarával? Mert én most felderítő körúton vagyok hogy melyik gyártócégtől tudnám beszerezni az eredetihez hasonló kart. Sajna eldőlt a moci és hát mi tört volna el először, hát a kar.
Na ez ám a coool túra Jó utat no meg vigyázni magadra/gépre ! Egyik barátom is most hétfőn esett el a mátárban már hazafelé jövet
Cső. Kuplung kosár csere volt, vettem kompletten egy használt kuplungot..... Most már jó! Holnap indulok egy 1200 km-es túrára a raptorral! Persze ez nem egy nap hanem kb 4, csak közbe megállok itt-ott és eltöltök mindenhol pár napot! Az útvonalterv agyvonalakban: Csaba- Somogy- Kaposvár- Balaton- Börzsöny-Szlovákia- Mátra- Csaba
Csá!
Mi a helyzet a kuplunggal mi volt a baja?Meg van már gyógyítva?
Hello !
Múlt héten keresett valaki raptor 650 szabadonfutót.
Megtaláltam! 06703106158
aaaaaahhhhhaaaaaaaa, akkor most megint elbeszélünk egymás mellett(mint korábban az user mode-dealer-mode témánál)

Én az alapjárat állítással kapcsolatban írtam, hogy nem kell szinkronba állítani a két pillangó szelepet.
Szerencsére a gumi maradhat.. 25g súly megoldotta a kerék szitálását. Így már
nem a beállítás mászik el hanem a hengerek nem egyformán kopnak a használat során és azt kell utánaállítani....
Én most tartok 11.700-nál, úgyhogy ezek szerint esedékes a beállítás. Nem is gondoltam volna, hogy az elállítódik, olyan mereven vannak összekötve. A TPS-t csak a műszerfal jelzései alapján kell beállítani? Vagy mi a menete?
olyasmi .....ha hajtod a gépet az érték eléggé eltér a két henger között 12000 alatt......bár nyugis ridernél volt, hogy 36000-nél is jó volt, de ez igen ritka.... .....és a tps-t is nézni kell, stb...
Szinkron alatt mit értesz? A pillangószelepeket kell szinkronizálni?
Szinkront kéne rajta állítani....amúgy 12000-ként amúgy is kéne.....és az alapjáratot 1400 körülire emelni...
Köszönöm a segítséget! Nagyon! :)
A képen láthatod, hogy hol kéne lennie az állítócsavarnak(nem tudom, itt miért nincs).
Simán csak feljebb kell tekerni. Semmi mást nem kell csinálni vele. Mindkét pillangószelepet nyitja egy kicsit.
1db csavar.Tekersz rajta oszt cső.Felemeltem 1400-ra bár hidegen alacsony de melegítés üzemire és felmegy.
Szerintem még 2 gyertyás...és az alapjáratot egy helyen kell állítani, vagy kell valami szinkront adni a két henger között?
Ha SV lenne akkor a bal oldalon keresnék egy állítócsavart az inyektor körül a váznál.Ennél passz.
Két gyertyás vagy négy?
Sziasztok!

Itt a meleg, előjött egy kis probléma...
Mostanában indulás után, illetve középmeleg állapotban is, elég gyakran előfordul, hogy kuplung behúzáskor, csorgáskor leáll a moci...az alapjárata szerintem alapban is nagyon alacsony...és most a melegben elég kellemetlen jelenség ez, amikor egy alap fordulásnál pl. 2-3x leáll... a gázt veszi hibátlanul, menetdinamika változatlan...

Egy 2007-ed injektoros 650-esről lenne szó...valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget, illetve, hogy hogyan tudnám emelni az alapjáratot? (nem tudom, hogy itt alapjárati motor van, vagy mi...)

Előre is köszönöm a tippeket!

Jano
Akkor meg lesz próbálva minden variáció...csak az a baj hogy szombatonként tudok gumishoz menni...így meg lesz vagy 2 hét mire kiderül a hiba...ugye a Raptor van munkába járásra befogva még mindig
Az látszana szerintem ..............vagy nemtom
Dexraptor a Furioso-nál húzza az igát... ott Raptorhoz is árulnak alkatrészt nem csak Mv agustához meg dukihoz...mondjuk valszeg nem raktárról...Tőle kérdezd meg szerintem tud segíteni.