Megér egy külön misét a hátsó fék légtelenítése. Én is szívtam vele eleget. Holnap leírom a menetét(inkább ma, mert most már ma van). Megyek aludni, de reggel(de inkább délután) megkeresem a linket, ahol bemutatják a légtelenítést.
Már alufóliát raktunk alá és lelégtelenítettük és úgy SEM MOZOGNAK A DUGÓK! ááááá Már néztem ebayon bontottat, de az se bizt hogy jó meg drága is! Lehet akkor már új kéne! De nem értem h a faszba ment magától tönkre? Olaj nélkül állt azért v mert kétszer kivettük a dugókat? Amíg nem voltam ott haver kifújta féktisztítóval a nyereg belsejét. De attól tönkremehet? ááááááá Szétverek valamit!
Hali!Levegő vagy olaj?(levegőnek max a légtelenítő csavarnál kéne jönni ha meg nyitod)Ha olaj akkor munk.heg.felújítás minimum karmantyú csere.Ha nem kapsz fu készletet akkor gáz van...............
Van még egy réges régi suszter megoldás.A karmanytyú hornyába 1-2réteg cérnát tekersz aztán vissza a karmanytyú.(trabantoknál bevált)
DE.EZT NEM JAVASLOM ,MERT EZ NEM TRABANT EZ MENYEN KÉTSZÁZZAL IS!
Az elmúlt 3 hétben folyamatosan ezt a szart szerelem és má minden kész, de a hátsó fékem amióta szétszedtük semmit sem fog.
Most le van véve az egész..... és először nem volt nyomás a munkahengerbe, azt már megcsináltuk, mostmár nyomja az olajat, fel is keményedik a pedál valamennyire, de a dugók mellett kiengedi a levegőt! Oda mit lehetne kenni vagy.... Felújító sdzettet a brembó nem gyárt szal az új gumigyűrűk kizárva! Szal faszomat! Már hátsó fék nélkül motorozok,ami elég szar, és így nem is merek komolyabban motorozni! Szal segítsetek! MI lehet a baj? Mit vegyek? Mert már lassan másik motoron gondolkozok....
Hali!Egy gyönyörű nagy karikát mentünk a pihenőig, tökéletes volt minden!Viszont a fás, illetve árnyékos helyeken már észnél kell lenni, mert érezhető a lehűlés.De nagyon jót mentünk és szerintem vasárnap megint egy karika!
Na mi van Te nagyon kemény!Épp ma agyaltam,hogy csak el kellet volna mennyek veletek a hétvégi gurulásra.Ki tudja mikor lesz rá alkalom + jó idő.De éppen a Fruzsi író asztalát raktam össze aztán jól elbsztam az időt.Merre voltatok?
Hali,ezt az érzést ismerem!Mi ilyenkor Gergicske barátommal mindig továbbképzésre megyünk a helyi krimóba.Egy biztos,ezek nagyon kemény idők,de sebaj,mi is nagyon kemények vagyunk!Ja,de hétvégére jó idő lessz Tehát hajrá Üdv
Tényleg...valaki nem tud valami magyar webshopot ahol Kawa Er6-hoz lehetne szerezni idomot? A motostyling-on néztem pályaidomokat de ehez nincs .A bontókat neten átnéztem semmi... Konkrétan a hűtő takaró idom kéne amin az index is van.
Szerintem jól állna a gépemhez csak egy kicsit szűkebbre kell faragni meg eltüntetni az indexet. Ez amolyan téli terv lenne ha tudok olcsóért szerezni.
Hát nem sok.... Naponta többször is lesem a fórumot de sehol senki.
Per pl le vagyok töre mert érzem a szezon végét.De nem várom a telet..A legrosszabb mikor 1-2 hetente beindítom egy 15 percre...na akkor minden bajom van..bizsereg a lábam rámjön a mehetnék.Tavaly kínomban már azt csinálltam hogy a garázsban hátragurultam aztán úgy rugattam oda vissza.Mert már nagyon voltam
Szevasz!
Igen ülés le díszburkoltat le és alatta a csavarokat kicsavarni aztán hátra fel lehet hajtani a tankot aztán már hozzá is férsz légszűrőházhoz.Kb ennyi egyébként inkább vegyél új szűrőt nem drága... Mondjuk azt nem írtad h sportszűrő e... akkor más a szitu
üdv Raptorosok! nekem egy nagyonhülye kérdésem lenne. ki szeretném tisztítani a légszűrőmet, de ahhoz le kell szednem a tankot. az ülés leszedésével nincs gond, de hogyan tovább? elöl azt a kis gumi borítást le kell szedni és alatta vannak a csavarok? please help!
Akkor szerintem nem lessz gondod a géppel!De vagyunk itt többen is gondolom megírják a tapasztalatukat...bár utóbbi időben kicsit lankadt az aktivitás itt.
Én is arra gondoltam, hogy esetlegesen előforduló nagyobb hibánál, lesz-e hova vinnem a gépet. A szervizelés nagy részét meg tudom csinálni, van gyakorlatom, hisz 26 éve van jogsim, motorom most is van. Az esésen persze már rég túl vagyok, úgyhogy e téren is van tapasztalatom. Azóta körültekintőbben vezetek.
Szevasz!
Nagyon semmi extra nincs küllem sérülések stb mint bármilyen másik motornál...Típus hibáról én nem tudok.. hogy pl valami szétkopik letörik vagy épp enegedi az olajat Szervizt a suzuki szerintem megcsinálja de valszeg akárki más is ha nem ellensége a pénznek.Mondjuk nem is kell szerintem szervízbe hurcolászni ...kivéve komolyabb dolgoknál..szelephézag ell.stb..az alap dolgokat otthon simán meg lehet csinálni olaj gyertya légszűrő csere stb stb..Nekem mióta megvan 2008 óta semmi bajom nem volt h szerelőhöz menjek..csak olajcsere fékbetét gumi stbstb..csak tankolni kell és menni.Nincs baj velük vagy legalábbis az enyémmel nincs Csak nem kell elesni feldőlni stb vele.
Aztán igyekezz ha még idén menni akarsz vele pár ezer km-t.
Üdv előre is itt fórumon
Ha minden jól megy, akkor legkésőbb okt. végén Raptor(650) tulaj leszek. Vétel elött mire kell(ene) különösebben figyelnem ennél a gépnél? Még a szervíz miatt hezitálok egy kicsit, de a blokk miatt-gondolom- a Suzukisok bevállalják a motor szervízelését. Nagyon tetszik a masina!
Kössz fiúk!
Már kezd tisztulni a kép a magyarítás ügyben. hála nektek!Csak a makkanduszt nem lehet elérni se telón se az emilre se válaszol.Úgy hogy most pihenő van az ügyben.
Az én esetem kissé rendhagyó volt, de tisztában lettem vele, hogy működik a forgalomba helyezés, ha minden papír stimmel. Nekem nem minden stimmelt, úgyhogy nagyon bonyolult volt a helyzet(nem írom le az egészet, mert elkopna a billentyűzetem).
De még így is egy(azaz EGY!) nap alatt megkaptam a rendszámot.
Dióhéjban ennyi a történet, ha valami kérdés van, akkor részletezem:
Kell egy eredeti külföldi forgalmi; kétnyelvű adásvételi(nekem csak magyar volt, azt is elfogadták). Ha nem az eredeti forgalmiban jelzett tulajjal írod az adásvételit, figyelni kell, mert többe is kerülhet a dolog.
-Az első a műszaki vizsga. Egyedi vizsgának hívják, első forgalomba helyezéshez. semmi extra, csak többet kell fizetni. 27000 volt nekem.
-A műszaki vizsga után VPOP. Papírokat kitölteni, adnak egy papírt, amivel el kell szaladni a legközelebbi bankba(amelyikbe irányítanak), befizetni a regdíjat.
-vissza a VPOP-hoz, kiadják a papírt, miszerint befizetted a díjat.
-Valamilyen biztosító, vagy bróker cég. Kötelezőt megkötni(még nincs rendszámod, ezért csak alvázszámra kötik meg, rendszámozás után vissza kell menni módosítani a papírokat).
-Okmányiroda. a papírok, amiket kérnek: személyi, lakcímkártya, eredeti forgalmi, adásvételi, regadó igazolás(VPOP), kötelező biztosítás, műszaki vizsga adatlap. Itt még lenyúlnak egy kis pénzzel(rendszám, forgalmi, matrica, asszem nekem 20000 körül volt), aztán megkapod a rendszámot, és a forgalmit.
Származás-ellenőrzés már nem kell. Eredetvizsga sem, ha nem Magyarországon vetted(én itt vettem, ezért kérték az eredetvizsgát. Visszakértem az adásvételit, átírtam az alján az adásvétel helyét valami olasz városra, és így már minden jó volt).
Szóval én azt mondom, hogy nem olyan bonyolult, mint azt gondolják sokan. Ha jól gondolom, 20-30 ezer ft-ot is elkérnek egy ilyen ügy lebonyolításáért. Szerintem ez nem rossz napidíj. Úgy gondolom, érdemes rászánni ezt a kis időt, hogy maradjon egy kis pénz benzinre.
kicsit 2 értelmű.. "szóval én annó inkább fizettem volna csak ne és futkossak ide oda... " de szerencsére nem kellett ezért + ba fizetni és ők meg is csinállták helyettem
Hali!
Ebben sajnos sokat nem tudok segíteni mert mint írtam helyettem megcsinálták...Azt tudom hogy tán valami nemzetközi köröztetéssel vagy mivel kezdődik hogy nem e lopták külföldön..azután kezdik papírozni regadót kifizetni vizsgáztani stb...legalábbis nekem ezt mondták annó. A motorom honda szalonban volt az ottani szervízfőnök barátnőjének lett volna elvileg.
Ott minden elintéztek. Mivel nem tudtam eljutni oda h megnézzem a gépet még ők jöttek értem kocsival..aztán fogalolót adtam 50 ezret és papírt írtunk..aztán hazahoztak..legözelebb megint jöttek értem kocsival aláírni egy halom papírt meg fizettem tán 70 ezret...Legközelebb meg hozták futón a motort..Kb 3 hét volt a motor megnézéstől számítva.Ennyi a történet sokat nem tudtam
hogy mi mennyi meg mire fizettem de tuti egy forintal nem lettem becsapva...ráadásul máig tartjuk a kapcsolatot mert jó fejek.
Egyébként te is papírozhatod ha van sok türelmed meg időd sorban ácsorogni..ráadásul néha tuti potyára mert elöbb ez a papír kell aztán kell amazt akkor valami nem stimmel meg ilyenek..szóval én annó inkább fizettem volna csak ne és futkossak ide oda...
Grw elvileg most csinállta meg... szerintem saját maga... biztos megírja a sztorit.
Van még egy réges régi suszter megoldás.A karmanytyú hornyába 1-2réteg cérnát tekersz aztán vissza a karmanytyú.(trabantoknál bevált)
DE.EZT NEM JAVASLOM ,MERT EZ NEM TRABANT EZ MENYEN KÉTSZÁZZAL IS!
Most le van véve az egész..... és először nem volt nyomás a munkahengerbe, azt már megcsináltuk, mostmár nyomja az olajat, fel is keményedik a pedál valamennyire, de a dugók mellett kiengedi a levegőt! Oda mit lehetne kenni vagy.... Felújító sdzettet a brembó nem gyárt szal az új gumigyűrűk kizárva! Szal faszomat! Már hátsó fék nélkül motorozok,ami elég szar, és így nem is merek komolyabban motorozni! Szal segítsetek! MI lehet a baj? Mit vegyek? Mert már lassan másik motoron gondolkozok....
Segítsetek már lécci, mert felgyújtom ezt a szart! Hol tudok hátsó brembo féknyerget szerezni a raptorhoz?
Szerintem jól állna a gépemhez csak egy kicsit szűkebbre kell faragni meg eltüntetni az indexet. Ez amolyan téli terv lenne ha tudok olcsóért szerezni.
Per pl le vagyok töre mert érzem a szezon végét.De nem várom a telet..A legrosszabb mikor 1-2 hetente beindítom egy 15 percre...na akkor minden bajom van..bizsereg a lábam rámjön a mehetnék.Tavaly kínomban már azt csinálltam hogy a garázsban hátragurultam aztán úgy rugattam oda vissza.Mert már nagyon voltam
Igen ülés le díszburkoltat le és alatta a csavarokat kicsavarni aztán hátra fel lehet hajtani a tankot aztán már hozzá is férsz légszűrőházhoz.Kb ennyi egyébként inkább vegyél új szűrőt nem drága... Mondjuk azt nem írtad h sportszűrő e... akkor más a szitu
Én is arra gondoltam, hogy esetlegesen előforduló nagyobb hibánál, lesz-e hova vinnem a gépet. A szervizelés nagy részét meg tudom csinálni, van gyakorlatom, hisz 26 éve van jogsim, motorom most is van. Az esésen persze már rég túl vagyok, úgyhogy e téren is van tapasztalatom. Azóta körültekintőbben vezetek.
Nagyon semmi extra nincs küllem sérülések stb mint bármilyen másik motornál...Típus hibáról én nem tudok.. hogy pl valami szétkopik letörik vagy épp enegedi az olajat Szervizt a suzuki szerintem megcsinálja de valszeg akárki más is ha nem ellensége a pénznek.Mondjuk nem is kell szerintem szervízbe hurcolászni ...kivéve komolyabb dolgoknál..szelephézag ell.stb..az alap dolgokat otthon simán meg lehet csinálni olaj gyertya légszűrő csere stb stb..Nekem mióta megvan 2008 óta semmi bajom nem volt h szerelőhöz menjek..csak olajcsere fékbetét gumi stbstb..csak tankolni kell és menni.Nincs baj velük vagy legalábbis az enyémmel nincs Csak nem kell elesni feldőlni stb vele.
Aztán igyekezz ha még idén menni akarsz vele pár ezer km-t.
Üdv előre is itt fórumon
Ha minden jól megy, akkor legkésőbb okt. végén Raptor(650) tulaj leszek. Vétel elött mire kell(ene) különösebben figyelnem ennél a gépnél? Még a szervíz miatt hezitálok egy kicsit, de a blokk miatt-gondolom- a Suzukisok bevállalják a motor szervízelését. Nagyon tetszik a masina!
Már kezd tisztulni a kép a magyarítás ügyben. hála nektek!Csak a makkanduszt nem lehet elérni se telón se az emilre se válaszol.Úgy hogy most pihenő van az ügyben.
De még így is egy(azaz EGY!) nap alatt megkaptam a rendszámot.
Dióhéjban ennyi a történet, ha valami kérdés van, akkor részletezem:
Kell egy eredeti külföldi forgalmi; kétnyelvű adásvételi(nekem csak magyar volt, azt is elfogadták). Ha nem az eredeti forgalmiban jelzett tulajjal írod az adásvételit, figyelni kell, mert többe is kerülhet a dolog.
-Az első a műszaki vizsga. Egyedi vizsgának hívják, első forgalomba helyezéshez. semmi extra, csak többet kell fizetni. 27000 volt nekem.
-A műszaki vizsga után VPOP. Papírokat kitölteni, adnak egy papírt, amivel el kell szaladni a legközelebbi bankba(amelyikbe irányítanak), befizetni a regdíjat.
-vissza a VPOP-hoz, kiadják a papírt, miszerint befizetted a díjat.
-Valamilyen biztosító, vagy bróker cég. Kötelezőt megkötni(még nincs rendszámod, ezért csak alvázszámra kötik meg, rendszámozás után vissza kell menni módosítani a papírokat).
-Okmányiroda. a papírok, amiket kérnek: személyi, lakcímkártya, eredeti forgalmi, adásvételi, regadó igazolás(VPOP), kötelező biztosítás, műszaki vizsga adatlap. Itt még lenyúlnak egy kis pénzzel(rendszám, forgalmi, matrica, asszem nekem 20000 körül volt), aztán megkapod a rendszámot, és a forgalmit.
Származás-ellenőrzés már nem kell. Eredetvizsga sem, ha nem Magyarországon vetted(én itt vettem, ezért kérték az eredetvizsgát. Visszakértem az adásvételit, átírtam az alján az adásvétel helyét valami olasz városra, és így már minden jó volt).
Szóval én azt mondom, hogy nem olyan bonyolult, mint azt gondolják sokan. Ha jól gondolom, 20-30 ezer ft-ot is elkérnek egy ilyen ügy lebonyolításáért. Szerintem ez nem rossz napidíj. Úgy gondolom, érdemes rászánni ezt a kis időt, hogy maradjon egy kis pénz benzinre.
Ebben sajnos sokat nem tudok segíteni mert mint írtam helyettem megcsinálták...Azt tudom hogy tán valami nemzetközi köröztetéssel vagy mivel kezdődik hogy nem e lopták külföldön..azután kezdik papírozni regadót kifizetni vizsgáztani stb...legalábbis nekem ezt mondták annó. A motorom honda szalonban volt az ottani szervízfőnök barátnőjének lett volna elvileg.
Ott minden elintéztek. Mivel nem tudtam eljutni oda h megnézzem a gépet még ők jöttek értem kocsival..aztán fogalolót adtam 50 ezret és papírt írtunk..aztán hazahoztak..legözelebb megint jöttek értem kocsival aláírni egy halom papírt meg fizettem tán 70 ezret...Legközelebb meg hozták futón a motort..Kb 3 hét volt a motor megnézéstől számítva.Ennyi a történet sokat nem tudtam
hogy mi mennyi meg mire fizettem de tuti egy forintal nem lettem becsapva...ráadásul máig tartjuk a kapcsolatot mert jó fejek.
Egyébként te is papírozhatod ha van sok türelmed meg időd sorban ácsorogni..ráadásul néha tuti potyára mert elöbb ez a papír kell aztán kell amazt akkor valami nem stimmel meg ilyenek..szóval én annó inkább fizettem volna csak ne és futkossak ide oda...
Grw elvileg most csinállta meg... szerintem saját maga... biztos megírja a sztorit.