Semmi gond mindig jól jön a a véleményed!
Engem ez a ciripelés idegesít...pedig már megcsiholtam...mondjuk nekem lehet meg is ég mivel a hátsót nagyon ritkán használom...így az elsőt markolom állandóan...mikor hogy kívánja vezetési kedv szerint
Bocs a belevau-ért.......én is mindkettőt használtam és árulom is így tök mindegy számomra ki melyiket venné....amit észrevettem, hogy a Brembo jobban fog, de jobban is kopik....persze csak a szinter.......platinumot ilyen gépekbe főleg előre nincs értelme használni....hamar felég és elveszti a fékhatást bármelyikből.....már ha úgy használják a Raptort ahogy igényli....
Neked nem "ciripel" a ferodo? Amióta olyan van elől első pillanattól kezdve hülye hangja van és ráadásúl belem is mart rendesen a tárcsámba... Alig várom hogy elkopjon és megy vissza brembo! Többet ilyet nem veszek!
Halgattam Szikorára ...azt mondta nem jobb annyival a brembo mint amivel drágább...hát nekem a gagyiság jött let a farodo-ról..ráadásul úgy rémlik brembo írás is van rajta..vagy a betéten vagy a dobozán...gondolom a selyejtese megy a ferodonak..
Cső! www.motoralkatresz.eu
Itt találsz többek között Brembo betéteket is elég jó áron....
De rakhatsz bele Ferodot is, nekem az van elöl és hátul is és jó!
Szeva! Keress Kutya nevű embert!Ő tud olcsóért Brembo betéteket.(meg mást is!Lánc olaj stb.Több fórumon is aktív nem nehéz megtalálni.Adatlapján van elérhetőség
Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy cserélt már valaki első (+hátsó) fékbetétet? Mivel Brembo fék van rajta, lehet tudni, hogy mi az azonosítója a betéteknek? Esetleg tipp, hogy hol érdemes megvenni?
Ezen én is gondolkodtam hogy mennyi vizet vehet fel az etanol ha a tankban pihen. És az a vízmennyiség milyen hatással viselteti magát az üzemanyag rendszerben. Valaki válasz?
A tied biztos injektoros . Az ECU elméletileg le kéne kövesse a változást.Múltkor olvastam valahol ,hogy régi suzuki svift-en egy az egyben tankoltak átalakítás nélkül e85-öt. és ráállítja magát a motorelektronika. Az autóknál a gond a szűrőknél kezdődik ,az etanol sok vizet fel tud venni a levegő páratartalmából.És a víz "összerántja a szűrőt".Mondjuk az enyémben még nem nagyon találtam benzinszűrőt(igaz nem is kerestem)
Valami ilysemit én is olvastam..mármint dugó égést. Úgy rémlik az akkor van ha szinte tiszta E85-el van használva minden átalakítás nélkül..Mert elszegényedik a keverék vagy valami ilyesmi... passz De gondolm ha gépnek nem tetszik akkor jelez valahogy... rángat lefullad erőtlen...gondolm én!
Cső Mindenki!
Mizu sracok? Kéne már egy nagyot motorozni....
Grw! Köszi. Holnapután rádcsörgök h megbeszéljük a részleteket....
Geri! Király lett a gép, de így már az első gyári indexek fölösek lettek... Sztem...
A bioetanolt én is ki fogom próbázni, bár én eddig is olcsobb benzinnel jártam.... Minőségi román benzinnel!
Ez az e85 ,az én csőrömet is bassza. De fosok(annyi átégett dugattyút látni a fotógalériában)A megtakarítás többszörösét nem szeretném rá költeni egy esetleges motor felújításra.(Járt utat járatlanért el ne hagyd!).....(Bölcs Salamon)
Engem ez a ciripelés idegesít...pedig már megcsiholtam...mondjuk nekem lehet meg is ég mivel a hátsót nagyon ritkán használom...így az elsőt markolom állandóan...mikor hogy kívánja vezetési kedv szerint
Dexraptor: Nekem is platinum van....