A görgőzés mint ahogy lejjeb más is írta kb 5-7 rugó......viszont a szálszakadásos gumit hiába centrírozzák(így helyes amúgy ) akkor is rázni fog.......rögtön cserélj gumit és azzal próbáld ki, kérj kölcsön egyet ami valószinüleg jó...
Köszi a tippet Akkor előbb valszeg hétvégén gumis megpergeti az első kereket nekem ..kicentírozza..aztán próba..ha megint nyűgös akkor lecserélem másikra a gumit... ha utóbb kel remélem kicseréli a koma akitől való..mert így mit csináljak vele ..még lefüstölni sem lehet.
A nagy szakadásnak van látható nyoma is, de ha csak kissé akkor nem biztos, hogy észrevehető a hupli......tegnap vettük le egy DL-ről a rázós elsőt....semmi nem látszott rajta, de az új gumával megszűnt....
Szia!
Nem új a gumi...de aza 2-3 mm-es ütés oldalra 3 helyen nem tűnt fel eddig....bár sosem figyeltem komolyabban..csak most lett ránézve mikor éreztem hogy valami nem koma itten..
Gondolom a gumi meg csak úgy szűrhető ki ha másikat teszek fel..vagy van látható nyoma is?
Oké köszi..legalább van valami támpont hogy kb mennyi az annyi....mondjuk azt sem bánnám ha elég lenne csak centírozni...de valszeg sokat kéne ráragacsolni a súlyokból..vagy a fene sem tudja...szombaton ha fel tudok kelni délelőtt (délig van nyitva) elviszem egy másik gumisohoz aztán majd mond rá valamit...
A mostanihoz többet nem megyek az tuti..Hogy húzná a .... !
Hali!Autón 5000ft-ért csináltak nekem egy alufelnit,a szereléssel együtt.De szerintem a motorfelnit másképp csinálják. A kocsin simán kinyomatta + kalapálta nem görgőzte.Pedig nagyon durván nézett ki ,2-3 centis "horpadás"volt kb 10cm hosszan a felni belső felén.Simán felraktuk előre olyan fasza lett.
Valaki nem tudja hogy sac/kb mi pénz egy felni gögőzés vagy mi ?
Hétvégén le lett cserélve az első gumi...Aztán azóta nem merek nagyon 140-150 fölé menni mert cikázik az eleje a gépnek..szemmel láthatóan jár a kezemben a kormány ha elkapja a ritmust!Érzésre meg olyan mint ha alig érné a földet a kerék!Tök bizonytalan. Megnéztük és 3 helyen üt 2-3 mm-t a felni pereme.Azt hogy "tojás" e elefelejtettük megnézni...Előtte is mondta egyik barátom hogy mintha ideges lenne az eleje de akkor én nem éreztem ilyesmit...Kátyút telibe nem kaptam azóta..úgyhogy ha volt is a felniben egy pici most a gumis valszeg 3 lapáttal is tett rá
Nem röhögni a sár miatt! Tegnap leszakadt az ég mifelénk..pedig szépen lemostam mert müszakira vittem a gépet. Kár volt az időt pocsékolni rá ...Ja és sikerült szerencsére! Pedig a gyári dobom egyike Mtz feeling-es mert szétment a belseje de nem szóltak érte!
A piros lenne az ami neked kell...más nincs ott amibe vezeték megy
KELL, KELL, KELL! Bocsi nem volt időm, de holnap tényleg rádcsörgök..... Ja és azért se hívtalak, mert még most alakul a programom, de az biztos h két hét múlva kell mennem Somogyba, szal személyesen is megoldhatjuk a bisniszt.... Üdv
Az élét kell letörni és abbahagyja....amúgy én általában ezt megteszem, nekem pl a brembo csikorgott erősen, de ez nem feltétlen a betét hanem lehet egy menetközben odaszorult kő vagy valami is....bár általában a betét anyagától függ......és ha lehet ne platinumot használjatok.....az lassú túrázóknak jó......vagy néha kivenni és megcsiszolni.... ráadásul közel annyi mint a szinter ami fog is....igaz többet elmegy, de ez egy féknél nem lehet szempont.....mint ahogy guminál sem....
Na akkor nem tudom mi van.... ha más nem megszokom.
De a brembo tényleg jobb volt...mihelyt elkopik vagy kopottas lesz kihajítom a mostanit...csak hát ha már kifizettem tavaly legalább ne menjen pocsékba...
Sziasztok! Gábor megnyugtatlak a piros brembo is "ciripel".Az első dolog ami feltünt a vásárláskor ,a próbakör alatt az ez a ciripelő fékhang volt.Meg kell szokni,attól még fog mint a fos a gatyát.....
Pontosan erre gondoltam.
Sajnos nekem ilyenem nincs
Esetleg egy tipp, hogy honnét tudok ilyet beszerezni(csavarral együtt)?