És alkatrészt terén meg bármit be tudunk szerezni a Raptorokhoz, csak az idő tekintetében van némi bizonytalanság.... Szóljatok bátran, hogyha valamilyen alkatrész kellene!
Én is rég óta szeretnék menni pályázni, de mindig hiányzik, v az idő v a pénz! Talán a közel jövőben....
ja és bukógombát meg tessék venni! Ezen a héten rendeltünk egy váci raptoros kollégának egy lsl szettet.... fain lesz vele!
A gumi kérdésben meg a köv a véleményem: Ne baszakodjatok a szélesebb gumival! Az a gyári és nem véletlenül olyat raktak rá hátulra! Ha szélesebbet raktok rá akkor annak meredekebb lesz a fala és rosszabb lesz vele motorozni.... A hátulja meg azért is csúszkálhat mert ilyen melegben túlmelegedhet a gumi!
Szeva!
Igencsak igazad van... Pedig mondták hogy jól tapad a széle mert lágy...na de nekem nem szuperál frankón vagy csak felfújom a dogot.Na de lehet akkor megpróbálom a Pilot powert v a Diablo Rossot..feltéve ha utóbbi nem olyan virsli mint az elődje a sima Diablo.Becserélem a "helyi" bótba majd No meg megértekezem Bandival a témát ha már egyszer ő a motorrevüs gumidoki
A 170-s méretre meg nem vennék mérget hogy baj lenne...végülis ami 160-as gumival néztem a valami Dunlop akármi GP szóval sportgumi és más profilú..az igazi az lenne ha másik ugyanezt láttám 160-ba másik gépen....
Ha van módot csereberélni a gumit próbáld ki a szélesebbet...vagy valami kopottast ismerőstől....
Nekem első benyomásra stabilabbank tünt a gép hátulja...
Vagy még lehet az is hogy ugye 90%ban városban rugatom a gépet aztán a lágy része a szélein hót hidegek.. na mindegy majd kikérdem Bandit jövő hónapban
Egyébként én is agyalok a szélesebb hátsó gumin(180-as ,,,,?)De ha ilyeneket írsz , hogy inog akkó lehet mégse agyalok.Mondjuk sokkal jobban nézne ki....szerintem ....talán vagy mégse...
Hali!Nekem ugyan ez a jelenség volt az sv-n a METZELER Roadtec Z6-ossal.Bármit csináltam vele mindíg maradt 1.5 cm majré csík(mondjuk előbb jelez nálam a beszarás jelző mint általában másoknál)A michelin sportpilot1-el a raptor minden gond nélkül 0.5 cm a fosócsík.Ennél a guminál sokkal laposabb az íve futófelületnek, a metzeller puposabb eleve nehezebben ér le az oldala......De a nevük is mutatja az egyik túra másik sport,szerintem ez a kulcsa a helyzetnek...... a pilot road is túra guma.....
Valaki próbállta már a Pilot Road 2ct-t? Mert nekem valami csak nem frankó...mikor döntöm van egy pont mikor úgy érzem mintha "rágógumi" lenne és picikét inog a gép segge.Így aztán ott marad 1,5-2 cm majrécsík mivel nem döntöm tovább.Most vagy az hogy ugye ennek a 2 széle lágy gumi aztán az átmenet érződik meg a keményebb keverékről a lágyra vagy az hogy 160 helyet 170-es van fenn..Másik motoron amin 160-as van összenézve szemmel látható hogy ennek nincs meg az a szabályos íve hanem picit beesik a 2 széle.
Szerintetek mi a lehet a gond?
Szeva!
Na egy ilyen pályázós véleményre vártam már rég Akkor ezek szerint ez sem fog ki rajta..igazi pajti a mókában is. Melyík pályán voltál?
Nekem is el kéne menni már egyszer de vagy dolgom van vagy elbizonytalanodom.... Komák pedig hívnak mindig...le is maradtam egy jópár pályázásról.Amolyan hülye gondolatok vannak hogy elhasalok vagy nekem jön valaki hátulról aztán kész a baj...pláne így hogy minden sarkon Raptor alkatrészt lehet kapni ..bukógombám meg még nincs
Hétvégén megvolt az első pályamotorozás a Raptorral...hát magam is meglepődtem milyen jól szerepelt...gyakorlatilag a jóval erősebb gépeket is simán "körbe lehetett" motorozni vele...nagyon jó kis fordulékony, a V2 miatt nem kellett sokat váltogatni sem... ha kapok képeket, linkelek be...ami egy kicsit zavart, azon kívül, hogy néha leért a csizma, hogy a hátső fék karja volt hogy felfeküdt, így gyakorlatilag kopott is a hosszából... De a szumma...nagyon jó volt, nagyon feeling vele pályázni is! :)
Enyém csak cső.Pont a merevsége miatt.A tieden van a zártszelvény.
És nem a hegesztésnél mellette szokott elengedni a sorozatos le-fel hajlításkor.Nem most, majd.
Nem nagyon látom a tiéden a zártszelvényt közelebbről. De hidd el nekem is abból van és az ha jól van egymáshoz hegesztve nagyon sokat elbír. Nekem a kritikus pont a cső, a hajlításnál.
Igen sajna még a konzolnak jó lenne egy erősítés, de ahogy mondtad a szépséget rontja. Most ahogy van, átlagos terhelésnél nincs baj, de nagyon megterhelni nem merném én se. A cső falvastagsága 3 milliméter, de még mindig lehetett volna vastagabb fallal elkészíteni. A bukógombát is túlméreteztem de sajna még mindig lehetett volna tovább engedni a méreteket. A bukógomba így is 140 mm hosszú, pedig itt mindenki a 120-130 méretet javasolta. Úgy hogy ajánlom a 150-es hoszt, simán kibírja a motor esztétikája.
Adatlapomon az első kép.A tied elegánsabb,szebb.Jó ez is csak a platni középpontjára kéne rakni a tartót vagy átlósan berakni egy merevítőt hogy 4 ponton támaszkodjon.Így kisebb az esélye a rázkódás miatti lebillenésnek.Vagy bazira erős hegesztés és anyag kell hozzá.
Megpakolod a két oldalsó tartónál ahol csatlakozik a platnit tartó kerethez lehet gáz vele.
Én megtámasztottam egy tartóval a másik végét is.Szerintem.
Ismét egy saját gyártású alkatrész, BUKÓGOMBA. Gyönyörű tükörfelületet lehet legyártani egy húzott vagy hengerelt alumínium tömből. Ajánlom hogy öntött alumíniummal ne kezdjetek alkatrészt gyártani mert nagyon zárványos és csúnya felületet kapnátok.
Sikerült legyártanom a hátsó csomagtartó dobozt. Most meglehet sasolni a végeredményt. Bár a praktikusság miatt le kell mondani az esztétikai szépségről egy cseppet Kinek mi a véleménye?
ja és bukógombát meg tessék venni! Ezen a héten rendeltünk egy váci raptoros kollégának egy lsl szettet.... fain lesz vele!
A gumi kérdésben meg a köv a véleményem: Ne baszakodjatok a szélesebb gumival! Az a gyári és nem véletlenül olyat raktak rá hátulra! Ha szélesebbet raktok rá akkor annak meredekebb lesz a fala és rosszabb lesz vele motorozni.... A hátulja meg azért is csúszkálhat mert ilyen melegben túlmelegedhet a gumi!
Igencsak igazad van... Pedig mondták hogy jól tapad a széle mert lágy...na de nekem nem szuperál frankón vagy csak felfújom a dogot.Na de lehet akkor megpróbálom a Pilot powert v a Diablo Rossot..feltéve ha utóbbi nem olyan virsli mint az elődje a sima Diablo.Becserélem a "helyi" bótba majd No meg megértekezem Bandival a témát ha már egyszer ő a motorrevüs gumidoki
A 170-s méretre meg nem vennék mérget hogy baj lenne...végülis ami 160-as gumival néztem a valami Dunlop akármi GP szóval sportgumi és más profilú..az igazi az lenne ha másik ugyanezt láttám 160-ba másik gépen....
Ha van módot csereberélni a gumit próbáld ki a szélesebbet...vagy valami kopottast ismerőstől....
Nekem első benyomásra stabilabbank tünt a gép hátulja...
Vagy még lehet az is hogy ugye 90%ban városban rugatom a gépet aztán a lágy része a szélein hót hidegek.. na mindegy majd kikérdem Bandit jövő hónapban
itt van ni MICHELIN PILOT ROAD2 2CT
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_turasportgumi_teszt?page=2
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadj
on_ra?page=3
Szerintetek mi a lehet a gond?
Na egy ilyen pályázós véleményre vártam már rég Akkor ezek szerint ez sem fog ki rajta..igazi pajti a mókában is. Melyík pályán voltál?
Nekem is el kéne menni már egyszer de vagy dolgom van vagy elbizonytalanodom.... Komák pedig hívnak mindig...le is maradtam egy jópár pályázásról.Amolyan hülye gondolatok vannak hogy elhasalok vagy nekem jön valaki hátulról aztán kész a baj...pláne így hogy minden sarkon Raptor alkatrészt lehet kapni ..bukógombám meg még nincs
Hétvégén megvolt az első pályamotorozás a Raptorral...hát magam is meglepődtem milyen jól szerepelt...gyakorlatilag a jóval erősebb gépeket is simán "körbe lehetett" motorozni vele...nagyon jó kis fordulékony, a V2 miatt nem kellett sokat váltogatni sem... ha kapok képeket, linkelek be...ami egy kicsit zavart, azon kívül, hogy néha leért a csizma, hogy a hátső fék karja volt hogy felfeküdt, így gyakorlatilag kopott is a hosszából... De a szumma...nagyon jó volt, nagyon feeling vele pályázni is! :)
És nem a hegesztésnél mellette szokott elengedni a sorozatos le-fel hajlításkor.Nem most, majd.
Én megtámasztottam egy tartóval a másik végét is.Szerintem.